Mr@ 10 Skrevet 27. August, 2020 (edited) https://annoncelight.dk/showad/282556 https ige været på en halv times besøg hos Misha - hold nu fast en skuffelse, så stor at end ikke frække Frederik gad aflevere. Den halve time blev hurtigt til 10-15 minutter. For det første... Kvinden er bestemt ikke hende på billedet, hun er bestemt ultra slank vil skyde hende til 45 kg 168 høj, lille a-skål. Hun manglede en del tænder bagerst i munden det var ikke rigtigt til at undgå at se. Under hele seancen fulgte hun med i en meget spændende serie der kørte på hendes laptop, måske derfor det hele blev yderligere akavet. Jeg opgav min planlagte opgave og klarer selv resten hjemme. 30 min til 800,- https://annoncelight.dk/showad/282556 Redigeret 27. August, 2020 af Mr@ link 1 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1021 Skrevet 27. August, 2020 Forstår så ikke hvorfor du ikke vendte om og gik....så havde du sparet de penge og kunne bruge dem på én med gode anmeldelser herinde fra.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ragnerok 69 Skrevet 27. August, 2020 Lyder alligevel som en dårlig. Jeg kan ikke klare dårlig tænder. Tak for anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babavian 689 Skrevet 27. August, 2020 pdrhan skrev, for 6 timer siden: Forstår så ikke hvorfor du ikke vendte om og gik....så havde du sparet de penge og kunne bruge dem på én med gode anmeldelser herinde fra.... Man kan også skrive "tak for anmeldelsen og advarslen." Det er ikke alle ting man måske ser lige med det samme og så tænker man også mange gang at det måske nok skal gå alligevel. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 28. August, 2020 Jeg var forbi Motelvej for en uge siden. En anden pige. Hun så faktisk godt ud. Hun kaldte sig vist inder. Altså fra Indien. Men det hele virkede ret kaotisk. Jeg blev ringet op af en telefondame flere gange. Både da jeg skulle finde døren ind på det sølle motel. Og da jeg allerede var lukket ind til hende på et lille værelse med bad. Totalt utjekket. Skulle bare have fransk. Uden. Pigen sagde, det kostede 1.000. Det takkede jeg nej til. Hun spurgte så hvad jeg ville give, og jeg sagde 500, og hun svarede ok! Men kun hvis jeg gik i bad, og hvis jeg ikke lugtede efter at have badet !!! Det hele blev en tand for underligt og usikkert og jeg sagde pænt farvel. Ret utjekket setup (det er ikke mig) og et ret sølle sted Venligst French 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babavian 689 Skrevet 28. August, 2020 Ja, min erfaring siger også, at når de begynder at komme med mange forbehold, så er det som regel en undskyldning for at bryde aftaler senere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babavian 689 Skrevet 4. September, 2020 Kørte forbi i dag. Hun ser ikke ud til at være 28. Man skal i hvert fald lægge 10 år til. Men da hun var 28 var hun uden tvivl flot. Jeg tror heller ikke hun er fra Spanien. Nok nærmere fra Romania, som passer meget godt med nummerpladerne fra den bil som holder lige udenfor indgangen. Og så er hun ligeså tynd som Mr@ skriver. Nærmest spinkel. Jeg kørte igen da hun ikke var hvad jeg havde forventet ud fra billederne. Hun påstod det var hende på billederne men at hun blot havde fået farvet hår 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg