Hop til indhold
Snedker

Hvor mange er på Scor og Xklub?

Recommended Posts

Guest MalerKbhK
Snedker skrev, for 1 minut siden:

Er der mange af pigerne der også er på Scor og evt. Xklub? 
jeg er stødt på nogle billeder som er de samme :-) 

Nu er jeg nysgerige .

Hvorfor vil du vide det, mener hvad kan du bruge det til ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan man altså også sagtens være uden at knalde (gratis:P) til højre og venstre:lol:.. 

Det sjældent man vælger dette erhverv hvis man frastødes af sex.. 

Som jeg siger "alle kvinder har lyst til sex og meget af det.. Med den rigtige mand".. Ment som at hvis det mandlige element af akten kan finde ud af sex så har de fleste kvinder lyst til meget af det:ph34r:.. 

Jeg er ikke på scor eller den anden side du nævner så hvis man skulle støde på mine billeder derinde så det ikke mig:P.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  har  tidligere  haft  en  profil  andre  steder  hvor  det  ikke  handlede om  købesex. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Jeg er, men søger meget sjældent tilfældige knald derinde. Det er mere til sjældne udvidede setups med flere om mig, og i tilfælde af at man skulle støde på Mr. Right. 

Og for at pleje min ekshobitionisme :ph34r:

Jeg plejede at lave rene seksuelle aftaler derinde, men det stoppede jeg med simpelthen fordi jeg fik lyst til noget med mere indhold.

Jeg får ret ofte beskeder fra folk som spørger til de lignende billeder, det kan jeg sagtens forstå,  for de kunne jo være nappet af en anden (det med stjålne billeder på annoncer er vist ikke heeeelt uhørt), de folk bliver pænt peget tilbage til min annonce. Det er noget helt andet jeg er derinde for nu, så når folk tror at de kan få en rigtig "luderleg" gennem scor, tager de grueligt fejl. 

Lad os bare sige at jeg er uendelig meget lettere at få i kanen herinde end på datingsites :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

En profil pr. Fantasi/Lyst/Tanke/Fetich... Det må vel være meget passende..... :P

- Er det ikk...:D

Er lidt på @Nannas Hjørnes hold...
-Tilbyder absolut intet, på nogle andre sites..
Der tar jeg hvad jeg gerne vil ha’ og dyrke mine andre og Måske lidt mere “private” interesser... :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Snedker skrev, for 2 timer siden:

Er der mange af pigerne der også er på Scor og evt. Xklub? 
jeg er stødt på nogle billeder som er de samme :-) 

jeg tror helt sikkert der er en hel del der også er på scor. ( kender personligt ikke noget til Xklub - så det kan jeg ikke udtale mig om )

Jeg har selv været der ( på scor ) et par omgange - men har ikke nogen profil der nu. En Domina kan vel også få brug for ganske almindelig sex :P . 

Jeg bruger dog ikke de samme fotos som herinde. Prøver at holde det adskilt.

Som kvinde kan det dog hurtigt blive meget trættende med 2-300 henvendelser i indbakken hver dag. Især i starten af en profils oprettelse er det slemt.   Derfor er det sjældent ret lang tid jeg holder til at være der .

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Lady C skrev, for 9 minutter siden:

jeg tror helt sikkert der er en hel del der også er på scor. ( kender personligt ikke noget til Xklub - så det kan jeg ikke udtale mig om )

Jeg har selv været der af et par omgange - men har ikke nogen profil der nu. En Domina kan vel også få brug for ganske almindelig sex :P . 

Som kvinde kan det dog hurtigt blive meget trættende med 2-300 henvendelser i indbakken hver dag. Især i starten af en profils oprettelse er det slemt.   Derfor er det sjældent ret lang tid jeg holder til at være der .

Jeg kan fortælle dig at beskederne bliver færre når man når omkring 1400 ulæste beskeder i indbakken ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Nannas Hjørne skrev, for 19 minutter siden:

Jeg kan fortælle dig at beskederne bliver færre når man når omkring 1400 ulæste beskeder i indbakken ;) 

ha ha . Ja men man står med evig dårlig samvittighed over ikke at kunne svare alle mændene -  jeg har op til 4 gange nu flygtet fra scor efter højst 2 måneder. Det er så ambivalent at være derinde .  Og når jeg begynder at sukke hver gang jeg logger mig på scor - så ved jeg det er tiden at slette sin profil. :ph34r:

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Lady C skrev, for 4 minutter siden:

ha ha . Ja men man står med evig dårlig samvittighed over ikke at kunne svare alle mændene -  jeg har op til 4 gange nu flygtet fra scor efter højst 2 måneder. Det er så ambivalent at være derinde . 

Sandt, man skal lige hærde sig. 
Jeg fik det selv enormt meget bedre ved at skrive øverst, at jeg kun svarer dem som har læst og forholdt sig til min profiltekst. Den er halvanden sides tætskrevet tekst, så jeg kan med god samvittighed undlade at svare 95% af beskederne :D
Men selv da er der gode beskeder ind imellem som man ikke får svaret, så den dårlige samvittighed består. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Nannas Hjørne skrev, for 2 minutter siden:

Jeg fik det selv enormt meget bedre ved at skrive øverst, at jeg kun svarer dem som har læst og forholdt sig til min profiltekst. Den er halvanden sides tætskrevet tekst, så jeg kan med god samvittighed undlade at svare 95% af beskederne :D
Men selv da er der gode beskeder ind imellem som man ikke får svaret, så den dårlige samvittighed består. 

Der er jo en del der bliver direkte fornærmede og forurettede hvis man ikke svarer dem og prikker til ens dårlige samvittighed " behandl andre som du gerne selv vil behandles " osv. Det rammer selvfølgelig for det er da ganske rigtigt. Men det er bare umuligt at svare på alle beskeder medmindre man bruger hele sin dag og dedikerer hele sit liv til det. 

Men det lyder som en god strategi du har fundet dig med at lave en laang profil tekst og så skrive at man skal forholde sig og læse den førend man kan forvente et svar.  :)

Men hvad så hvis der alligevel kommer en besked som : " du kunne jo godt svare i det mindste " selvom vedkommende kun har skrevet " godmorgen - har jeg interesse " i en besked forinden. Så provokeres jeg til at skrive : " jamen du har jo ikke læst min profiltekst eller forholdt dig til den " . Så svarer han og så bum - har man en dialog kørende som er tidskrævende og intetsigende. 

Min tanke er at man bliver nødt til at være benhård for at kunne overleve som kvinde på scor.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Lady C skrev, for 7 minutter siden:

Der er jo en del der bliver direkte fornærmede og forurettede hvis man ikke svarer dem og prikker til ens dårlige samvittighed " behandl andre som du gerne selv vil behandles " osv. Det rammer selvfølgelig for det er da ganske rigtigt. Men det er bare umuligt at svare på alle beskeder medmindre man bruger hele sin dag og dedikerer hele sit liv til det. 

Men det lyder som en god strategi du har fundet dig med at lave en laang profil tekst og så skrive at man skal forholde sig og læse den førend man kan forvente et svar.  :)

Men hvad så hvis der alligevel kommer en besked som : " du kunne jo godt svare i det mindste " selvom vedkommende kun har skrevet " godmorgen - har jeg interesse " i en besked forinden. Så provokeres jeg til at skrive : " jamen du har jo ikke læst min profiltekst eller forholdt dig til den " . Så svarer han og så bum - har man en dialog kørende som er tidskrævende og intetsigende. 

Min tanke er at man bliver nødt til at være benhård for at kunne overleve som kvinde på scor.

Så bliver de da bare pænt blacklistet. Eller man lærer at fryde sig lidt over deres selvforskyldte frustrationer, når de skriver nok en ligegyldighed og fortsat ikke får svar. Hvis du går efter "behandel andre som du selv vil behandles" princippet, så ville du vel heller ikke forvente, at en anden satte timer om dagen af til at svare en masse uopfordrede beskeder uden indhold. Det er bare et sted hvor kvinder bliver overvældet af strømmen og mænd på den anden side bliver mødt af en væg af tavshed. Hårdt for begge parter. 

Min favorit besked til dato må være  "coronaknald ?" tilbage i april/maj. Særligt da min veninde i den anden ende af landet fik samme besked fra samme mand, underholdningsværdi er der nok af. 

Men det render vidst lidt ud i et sidespor ;) så jeg stopper mig selv her, for det kan man snakke længe om. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Nannas Hjørne skrev, for 11 minutter siden:

Så bliver de da bare pænt blacklistet. Eller man lærer at fryde sig lidt over deres selvforskyldte frustrationer, når de skriver nok en ligegyldighed og fortsat ikke får svar. Hvis du går efter "behandel andre som du selv vil behandles" princippet, så ville du vel heller ikke forvente, at en anden satte timer om dagen af til at svare en masse uopfordrede beskeder uden indhold. Det er bare et sted hvor kvinder bliver overvældet af strømmen og mænd på den anden side bliver mødt af en væg af tavshed. Hårdt for begge parter. 

Min favorit besked til dato må være  "coronaknald ?" tilbage i april/maj. Særligt da min veninde i den anden ende af landet fik samme besked fra samme mand, underholdningsværdi er der nok af. 

Men det render vidst lidt ud i et sidespor ;) så jeg stopper mig selv her, for det kan man snakke længe om. 

ja det er et sidespor - men lur mig  om ikke alle de mandlige medlemmer læser interesserede med og gerne ser dette sidespor :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 3 timer siden:

Ha ha.  

Jeg har aldrig været på scor.  Hvis antallet af daglige henvendelser virkeligt er så stort, så tænker jeg "Hmmm jeg ville skrive en længere smøre, hvilket selvfølgelig tager sin tid. Hvad er sandsynligheden for, at min henvendelse så vil blive læst"   Jeg tænker at man er nødt til at gå lidt overfladisk til værks.  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
TheVoice skrev, for 42 minutter siden:

Ha ha.  

Jeg har aldrig været på scor.  Hvis antallet af daglige henvendelser virkeligt er så stort, så tænker jeg "Hmmm jeg ville skrive en længere smøre, hvilket selvfølgelig tager sin tid. Hvad er sandsynligheden for, at min henvendelse så vil blive læst"   Jeg tænker at man er nødt til at gå lidt overfladisk til værks.  :)

Det er virkelig ikke en overdrivelse.

Men langt de fleste kvinder læser nærmest ikke de overfladiske, og kan spotte en standardbesked på 100 meters afstand, så standardbesked = 99% sandsynlighed for intet svar, medmindre du ligner en græsk gud :rolleyes:

Jeg tror, at dem som har luret at læse ens profil og sende en forholdsvist kort (4-6 linjer) besked, hvor de viser en reel interesse i ens person, og ikke blot i at få ehm.. dyppet snablen, har bedst chancer. Åh, og ikke lister en masse ønsker til hvad kvinden skal være men i stedet skriver, hvad de selv kan byde ind med og hvad ved kvinden de sætter pris på. Basalt set, behandler en som en person. 

Eller hvis man har evnen: Skriv hvad som helst, som får læseren til at trække på smilebåndet, det er den eneste standardbesked som virker. 

Når jeg har snakket med de mænd med ordentlige, ikke-overfladiske tilgange (oftest efter et godt knald) lyder det faktisk til, at det giver pote ret ofte. Hvis man på den anden side bare vil have lidt på den dumme og er ret ukritisk, så kan man jo prøve at sende 3000 ens beskeder ud på en måned og se om der er bid. Så tror jeg dog alligevel at pengene er bedre givet ud herinde og med færre frustrationer. Men håbet er lysegrønt, og der skal da nok findes piger som bliver fugtige i trussen af at læse beskeden "Jeg ku godt." eller "Interesseret i en mand på 43 fra Hjørring?" eller "I dag ville jeg slikke din svedige krop og lade mig friste - hilsen XX"

Totalt uretfærdigt at manden skal stå for hele det initiale arbejde men... udbud og efterspørgsel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Nannas Hjørne

Jeg kan sagtens genkende det du skriver.  Jeg hang selv ud på Dating.dk for en del år siden :)  Den gang havde de et debatforum her.   Smiler lidt af ord som Standart besked. Den slags brugte man også der

Jeg ved ikke hvordan verdenen er i dag, men den gang var der efter sigende vildt stor forskel på scor og de andre.  Jeg var nok qua mine skriveriet lidt privilegeret, da det som sidegevinst gav en del uopfordrede henvendelse og invitationer til dit og dat. 

Ved sgu ikke om jeg er/var  lidt sippet, men selvom jeg lejlighedsvis kun søgte B-venskaber, så var mennesket bag (modparten) vigtigt.  Tingene kan selvfølgelig have forandret, men for mig faldt det bare mere naturligt at starte med lige at undersøge mennesket, før det eventuelt skulle føre til date og evt senere sex.    Den synes jeg bare at det for mig var den rigtige platform

Jeg har bemærket at der er sket en udvikling hvor det hele skal gå stærk.  De unge omkring mig bruger Tinder o.lign.   Hvis det fungere for dem, er det jo bare godt.  Personligt synes jeg ikke om tilgangen og brugen.  :) 

I en generelt forstand er jeg enig i, det "uretfærdige" i, at manden skal stå for det hele.  Omvendt hvis man som mand har noget at byde på,,  er fordelingen ikke helt så skæv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
TheVoice skrev, for 40 minutter siden:

@Nannas Hjørne

Jeg kan sagtens genkende det du skriver.  Jeg hang selv ud på Dating.dk for en del år siden :)  Den gang havde de et debatforum her.   Smiler lidt af ord som Standart besked. Den slags brugte man også der

Jeg ved ikke hvordan verdenen er i dag, men den gang var der efter sigende vildt stor forskel på scor og de andre.  Jeg var nok qua mine skriveriet lidt privilegeret, da det som sidegevinst gav en del uopfordrede henvendelse og invitationer til dit og dat. 

Ved sgu ikke om jeg er/var  lidt sippet, men selvom jeg lejlighedsvis kun søgte B-venskaber, så var mennesket bag (modparten) vigtigt.  Tingene kan selvfølgelig have forandret, men for mig faldt det bare mere naturligt at starte med lige at undersøge mennesket, før det eventuelt skulle føre til date og evt senere sex.    Den synes jeg bare at det for mig var den rigtige platform

Jeg har bemærket at der er sket en udvikling hvor det hele skal gå stærk.  De unge omkring mig bruger Tinder o.lign.   Hvis det fungere for dem, er det jo bare godt.  Personligt synes jeg ikke om tilgangen og brugen.  :) 

I en generelt forstand er jeg enig i, det "uretfærdige" i, at manden skal stå for det hele.  Omvendt hvis man som mand har noget at byde på,,  er fordelingen ikke helt så skæv. 

I dag er der en funktion på siden hvor man decideret kan skrive standardbreve og simpelthen vælge dem hver gang, suk. 

Åh ja, du er sådan en sippe! Jeg må sige, jeg føler mig ret så fornærmet over, at du faktisk vil kende de personer, som du indlader dig med og ikke går til køjs med hvem som helst.

En del synes det skal gå stærkt, en anden del gør ikke, og de rigtige skal nok opdage hinanden, hvis de ikke flygter inden. 

Og du har meget ret, de som har noget at byde ind med, har nok også en meget bedre oplevelse af online dating, og dating i det virkelige liv for den sags skyld. Men jeg synes nu også det er en skam, at det er sådan. Jeg mødte engang en mand i en trekant som var arrangeret af hans ven, denne mand havde sendt mig adskillige beskeder tidligere på et online forum, ikke dumme beskeder men heller ikke interessante, og var gået tabt i mængden. Det næste års tid derefter skulle vise, at han var en meget interessant mand som gav mig et væld af nye oplevelser. Skriftlige evner og en god personlighed følges desværre ikke altid nødvendigvis ad, og der er nok mange gode mænd som aldrig får en chance, fordi de ikke ligner den førnævnte græske gud eller kan svinge tasterne i tango. Desværre mangler jeg gode bud på hvordan man overkommer den barriere, hvis man ikke lige har lyst til at date 3000 mænd for at finde ud af, hvem som måske har mere indhold end de lyder til. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 30 minutter siden:

I dag er der en funktion på siden hvor man decideret kan skrive standardbreve og simpelthen vælge dem hver gang, suk. 

Åh ja, du er sådan en sippe! Jeg må sige, jeg føler mig ret så fornærmet over, at du faktisk vil kende de personer, som du indlader dig med og ikke går til køjs med hvem som helst.

En del synes det skal gå stærkt, en anden del gør ikke, og de rigtige skal nok opdage hinanden, hvis de ikke flygter inden. 

Og du har meget ret, de som har noget at byde ind med, har nok også en meget bedre oplevelse af online dating, og dating i det virkelige liv for den sags skyld. Men jeg synes nu også det er en skam, at det er sådan. Jeg mødte engang en mand i en trekant som var arrangeret af hans ven, denne mand havde sendt mig adskillige beskeder tidligere på et online forum, ikke dumme beskeder men heller ikke interessante, og var gået tabt i mængden. Det næste års tid derefter skulle vise, at han var en meget interessant mand som gav mig et væld af nye oplevelser. Skriftlige evner og en god personlighed følges desværre ikke altid nødvendigvis ad, og der er nok mange gode mænd som aldrig får en chance, fordi de ikke ligner den førnævnte græske gud eller kan svinge tasterne i tango. Desværre mangler jeg gode bud på hvordan man overkommer den barriere, hvis man ikke lige har lyst til at date 3000 mænd for at finde ud af, hvem som måske har mere indhold end de lyder til. 

:D  Du har da humor.

Du har bestemt ret i, at fordi man er god til at formulere sig, så er det ikke en garanti for en spændende personlighed.  Omvendt er det en god ting at kunne på medier hvor man så at sige gør tingene i modsat rækkefølge.   Måske derfor man har opfundet Tinder, hvor man i første omgang bare glor billeder og har to valg

Dur ikke

Dur

Så her møder man måske mange lækre personer, hvor personligheden måske falder helt til gulvet.  Det er selvfølgelig blot yderpunkter, der er jo heldigvis meget derimellem.  Du har bestemt ret i, at hvis man vil finde noget spændende fordre det, at man er indstillet på at date som en i helvede.  Måske derfor at jeg sjældent køber en café Late længere.

Meeeen, så er det jo godt at vi mennesker har en intuition,  som kan hjælpe os med at skille skidt og kanel fra hinanden.  Bivirkningen kan så være som du har oplevet, at man fravælger nok, som senere viser sig at være godt,  men sådant er livet, man kan jo ikke undersøge alt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

:D  Du har da humor.

Du har bestemt ret i, at fordi man er god til at formulere sig, så er det ikke en garanti for en spændende personlighed.  Omvendt er det en god ting at kunne på medier hvor man så at sige gør tingene i modsat rækkefølge.   Måske derfor man har opfundet Tinder, hvor man i første omgang bare glor billeder og har to valg

Dur ikke

Dur

Så her møder man måske mange lækre personer, hvor personligheden måske falder helt til gulvet.  Det er selvfølgelig blot yderpunkter, der er jo heldigvis meget derimellem.  Du har bestemt ret i, at hvis man vil finde noget spændende fordre det, at man er indstillet på at date som en i helvede.  Måske derfor at jeg sjældent køber en café Late længere.

Meeeen, så er det jo godt at vi mennesker har en intuition,  som kan hjælpe os med at skille skidt og kanel fra hinanden.  Bivirkningen kan så være som du har oplevet, at man fravælger nok, som senere viser sig at være godt,  men sådant er livet, man kan jo ikke undersøge alt.

Det hænder B)
Jeg har i hvert fald selv oplevet både at kemien spillede på skrift men slet ikke var der når man mødtes, og den anden vej rundt. 

Tinder har også sin appel, man kan sige meget med billeder, hvis man ikke sidder model til sit pasfoto. 

Jeg ville nu også foretrække en god ale frem for en latte. 

Dating sider er så herlige, man går efter sin ideelle type mens man i virkeligheden ofte ender med at være lykkelig med nogen man aldrig havde set komme. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, den 27.8.2020 at 16:03:

og ikke lister en masse ønsker til hvad kvinden skal være men i stedet skriver, hvad de selv kan byde ind med

Kan du ikke lige give 95% af dine medsøstre et tip til deres profiler på ordinære datingsites? Jeg gider sgu heller ikke læse, hvilken kvalifikationsprofil jeg skal leve op til, især ikke hvis løn og personalegoder ikke nævnes med et ord.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Advarsel skrev, for 14 minutter siden:

Kan du ikke lige give 95% af dine medsøstre et tip til deres profiler på ordinære datingsites? Jeg gider sgu heller ikke læse, hvilken kvalifikationsprofil jeg skal leve op til, især ikke hvis løn og personalegoder ikke nævnes med et ord.

Der kan vi sagtens være enige.

Særligt elsker jeg de søstre som brokker sig i bloggen over, at mænd ikke behandler dem som rigtige personer, mens deres egen profil kun indeholder en lang liste af ting de ikke gider have i en mand og ingen info om hvem de selv er. Så er det også svært at vide hvilken person de vil behandles som. Sådan en kvinde skulle godt nok være lækker, før jeg gad at sende hende en besked B)

Selv jeg kunne dog ikke lade være med at skrive, at par og mænd i forhold spilder deres tid på min profil  (heldigvis ikke når jeg er på vagt ^_^ ). 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, den 27.8.2020 at 10:43:

Jeg har selv været der ( på scor ) et par omgange - men har ikke nogen profil der nu. En Domina kan vel også få brug for ganske almindelig sex :P . 

Tvivler stærkt på at der er nogen på xklub, for har sjældent været et sted at så mange ikke søger noget som helst ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
youngatheart skrev, for 5 timer siden:

Tvivler stærkt på at der er nogen på xklub, for har sjældent været et sted at så mange ikke søger noget som helst ;-) 

;) Det kræver jo at man  kommunikerer med folk. Man kan ikke betale sig fra det da det er lysten der driver værket.

Ligenu - kl. 09:00 er der ca 100 på chatten - så der er rigtig mange

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...