Guest Nemtøs Skrevet 26. August, 2020 (edited) God inspiration til dem der har interesse i binde teknikker Redigeret 26. August, 2020 af Nemtøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trident 178 Skrevet 27. August, 2020 Det er vel noget enhver sømand kan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. August, 2020 Trident skrev, for 24 minutter siden: Det er vel noget enhver sømand kan Jeg har aldrig været i hænderne på en sømand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1110 Skrevet 27. August, 2020 Frækt - elsker også at blive bundet.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. August, 2020 pdrhan skrev, for 16 minutter siden: Frækt - elsker også at blive bundet.... En mand der ved hvordan der skal bindes og gør sig umage. De gange hvor mine bryster er blevet bundet pænt, jeg elsker det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9929 Skrevet 27. August, 2020 Nemtøs skrev, for 52 minutter siden: En mand der ved hvordan der skal bindes og gør sig umage. Det er bestemt også lækkert med en kvinde der gør det. Lauersen skrev, den 30.5.2020 at 02:05: Jeg havde knap nok lagt donationen til den gode sag på hylden før Kamille kommanderede mig til at tage alt tøj af og tage armene bag ryggen. Hun håndterede rebet med en professionalitet der var enhver spejderleder værdig, og jeg var hurtigt bundet på en måde der på en gang var behagelig, men samtidig fikserede mine arme fuldstændigt. Nu kom så dagens første mindfuck. Der var en krog i loftet, og hun satte et andet reb fast i den. Hun bandt en løkke af det om min hals, og den anden ende fast til mine fødder. Jeg havde godt nok ønsket at mærke et reb om min hals mens jeg blev misbrugt, men havde ikke forventet at det var i dag jeg skulle hænges. Hun strammede rebet. Jeg kunne sagtens få vejret, men der blev lagt pres på mine halspulsårer, og min mund åbnede sig ufrivilligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg