Hop til indhold
Guest Rust in Peace

Tantawan Wellness

Recommended Posts

Guest Rust in Peace

Link

Så var jeg en tur forbi til en halv time med HJ. Valgte den spinkle og unge af pigerne og hun gjorde det virkelig godt. Rigtig god massage og hvor hun bare kan pirre en mens man ligger på maven.

Når det er sagt, så var der en lidt kølig distance og ingen øjenkontakt under selve massagen. Absolut heller ikke den mindste gensidige berøring var tilladt. Det var helt ok og ødelagde ikke oplevelsen for hun var virkelig professionel på den gode måde.

Kommer jeg igen? Måske - men så bliver det en time og primært for massagen som virkelig var god og det hun brændte for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 2 timer siden:

Link

Så var jeg en tur forbi til en halv time med HJ. Valgte den spinkle og unge af pigerne og hun gjorde det virkelig godt. Rigtig god massage og hvor hun bare kan pirre en mens man ligger på maven.

Når det er sagt, så var der en lidt kølig distance og ingen øjenkontakt under selve massagen. Absolut heller ikke den mindste gensidige berøring var tilladt. Det var helt ok og ødelagde ikke oplevelsen for hun var virkelig professionel på den gode måde.

Kommer jeg igen? Måske - men så bliver det en time og primært for massagen som virkelig var god og det hun brændte for.

Så du den ældre model fra linket på stedet ?
Spørger fordi det er Bee, der for et par år siden havde butikken på Sindshvilevej 21, Frederiksberg. Hende havde jeg flere gode stunder med der, dygtig moden model ;)

Hende havde jeg snuppet i stedet for den yngre og efter din fine anmeldelse at dømme ikke så serviceminded type.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en fin og præcis anmeldelse, @Rust in Peace, af et sted, som ikke anmeldes så ofte. Fint at få dem på landkortet også.

Gik du ind til dem uden at have bestilt tid på forhånd? Jeg har ikke været på denne klinik, men generelt bestiller jeg altid tid på forhånd, og med mindre jeg har spurgt efter en bestemt pige, så har stedet på forhånd bestemt, hvem der tager imod mig og også står for massagen (dvs. ingen åbenlys valgmulighed) Det lyder til, at du havde flere af vælge imellem?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Diskusprolaps skrev, for 3 timer siden:

Så du den ældre model fra linket på stedet ?
Spørger fordi det er Bee, der for et par år siden havde butikken på Sindshvilevej 21, Frederiksberg. Hende havde jeg flere gode stunder med der, dygtig moden model ;)

Hende havde jeg snuppet i stedet for den yngre og efter din fine anmeldelse at dømme ikke så serviceminded type.

Jeg så ikke den ældre model, men hun var derinde. Og den unge pige har ægte billeder, så mon ikke også billederne af Bee er ægte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralkaj
Rust in Peace skrev, 1 time siden:

Jeg så ikke den ældre model, men hun var derinde. Og den unge pige har ægte billeder, så mon ikke også billederne af Bee er ægte.

Jo de er vellignende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, den 26.8.2020 at 21:03:

Så du den ældre model fra linket på stedet ?
Spørger fordi det er Bee, der for et par år siden havde butikken på Sindshvilevej 21, Frederiksberg. Hende havde jeg flere gode stunder med der, dygtig moden model ;)

Hende havde jeg snuppet i stedet for den yngre og efter din fine anmeldelse at dømme ikke så serviceminded type.

Bee er ret lækker. Fik bestilt tid hos dem inden covid 19 startede og fik 4 hånds massage incl sex med Bee til slut hvorefter jeg bad den unge om at gå så jeg kunne nyde Bee i fred da vi har mødtes  mange gange før.  Ikke fordi jeg vil bolle den unge som er ret lækker men pga mit behov som Bee leverer 100% hver gang uden brok og har den indlevelse at tilfredesstille mit behov. Bees krop er ikke ungpigestram let buttet med mave og et par fyldige bryster uden guf i. Har nydt hende med og uden dog til andre priser efter forhandling så hende kan jeg kun varmt anbefalde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralkaj
Kim Madsen skrev, for 13 timer siden:

Bee er ret lækker. Fik bestilt tid hos dem inden covid 19 startede og fik 4 hånds massage incl sex med Bee til slut hvorefter jeg bad den unge om at gå så jeg kunne nyde Bee i fred da vi har mødtes  mange gange før.  Ikke fordi jeg vil bolle den unge som er ret lækker men pga mit behov som Bee leverer 100% hver gang uden brok og har den indlevelse at tilfredesstille mit behov. Bees krop er ikke ungpigestram let buttet med mave og et par fyldige bryster uden guf i. Har nydt hende med og uden dog til andre priser efter forhandling så hende kan jeg kun varmt anbefalde.

100% enig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...