Hop til indhold

Recommended Posts

For et års tid siden addede jeg en "julie johasensen" til min snap, fandt hendes annonce på annoncelight. Lækker pige, men det virkede fusket, men skrev lidt on and off med hende, uden vi dog aftalte noget. Hun beder om et billede og jeg får et af hende, og så er det det.

Et par mdr efter kommer der en besked af hende, hvor hun har taget screenshots af chatten og billedet, og truer med at lægge det ud offenligt hvis hun ikke få overført nogle penge.

Heldigvis havde jeg på fornemmelsen det var noget fusk med i det, så brugte et autogeneret billede af en falsk person. Jeg har desværre ikke hendes snap mere eller hendes annonce, hun påstod hun havde masser af følgere på instagram og facebook. Jeg vil bare advare hvis i pludselig skriver med hende.

Hun befandt sig i Aalborg/Nørresundby. Jeg er et sikker på billederne fra hende også var falske.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Ja, man kan snart forvente lidt af hvert når man reflektere på spændende annoncer på annoncelight.dk 

Man bør tage sine forholdsregler og her er snapchat en god ting - man behøver ikke opgive ens telefonnummer.

Havde også et par spøjse oplevelser for nogle måneder siden

1. Fik over snapchat lavet en aftale til et mødested hvor man blev bedt om at forudbetale hele beløbet. Var heldigvis advaret af et indlæg herinde og mit telefon nummer blev ikke indblandet.

2. Efter noget mail korrespondance, med en anden annoncør om et kemimøde, poppede der et link ind på en hjemmeside hvor alt kostede penge (også at sende meddelelser til pigen) 

Der er virkekig meget lort på den side

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...