lille_peter 2877 Skrevet 26. November Husk at læse varedeklarationen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coach 81 Skrevet 27. November Den utro mand Konen kom hjem fra indkøb af fandt sin mand i dobbeltsengen med en meget attraktiv ung kvinde. ”Dit store svin, hvor vover du at gøre dette mod mig, en trofast hustru, dine børns mor. ”Jeg forlader dig øjeblikkeligt og ønsker i øvrigt skilsmisse, her og nu!” Manden svarede: ”Slap lidt af kæreste, lad mig i det mindste lige forklare det hele… Godt, forklar så! Hvæsede hun, men det bliver de sidste ord, at du siger til mig! Og manden begyndte: ”Ok, jeg var lige gået ind i bilen, da denne unge dame bad om et lift. Hun så ud til at være lidt nede i kulkælderen og så ganske forsvarsløs ud, så jeg fik medlidenhed med hende og lod hende blive i bilen. Med det samme kunne jeg se, at hun var tynd og snavset og meget dårligt klædt. Hun fortalte, at hun ikke havde fået noget at spise i 3 dage, og tog hende derfor med hjem. Den mad, jeg havde lavet til dig i aftes, som du ikke ville have, fordi du ikke ville tage på i vægt, gav jeg til den lille stakkel og spiste den med glubende appetit. Da hun jo også trængte til at blive vasket, foreslog jeg hende, at hun kunne tage et dejligt varmt brusebad og i mens bemærkede jeg, at hendes tøj var snavset og fuld af huller, så det smed jeg ud! Da hun så intet tøj havde mere, gav jeg hende de designer-jeans, jeg gav dig sidste år, og som du ikke ville tage på, fordi de var alt for små. Jeg gav hende også det undertøj, jeg forærede dig i bryllupsgave, som du heller ikke ville bære, fordi jeg overhoved ikke havde nogen smag. Den flotte bluse, min søster gav dig til jul, gav jeg hende også. Du ville jo alligevel ikke have den på, da du jo ikke kan udstå hende. Manden tog en hurtig dyb indånding og fortsatte. Hun var ganske overvældet over min hjælp og da jeg fulgte hende hen til døren, vendte hun sig imod mig og spurgte: ”Har du ellers andet, din kone ikke bruger…” 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2877 Skrevet 4. December (edited) Julegaven til konen Redigeret 4. December af lille_peter 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2877 Skrevet 6. December Godt man ikke er vegetar 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gordox 0 Skrevet for 5 minutter siden https://annoncelight.dk/showad/247712 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg