Nye tider 7276 Skrevet 18. Oktober Nye tider skrev, den 14.10.2025 at 22:23: Hej Lige da jeg så billedet var min første tanke : - det er nok hans tykke pik der får alle pigerne i billedet til at smile så saligt - altså at han kneppet dem alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 675 Skrevet 18. Oktober Vitser der skal forklares er ikke sjove, og dem der ikke forstår en vits og skal have den forklaret er som regel blondiner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sunes 36 Skrevet 18. Oktober (edited) Eller også er vitsen ikke god Redigeret 18. Oktober af Sunes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7276 Skrevet 24. Oktober Hej Et nyt læs friske fisser på vej fra Tyskland 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 657 Skrevet 26. Oktober Så er vi gået over til vintertid, har I stillet urene? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3646 Skrevet 30. Oktober Jeg håber der er et prøverum tæt på med mindre man er exhibitionist 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9907 Skrevet 31. Oktober lille_peter skrev, for 21 minutter siden: Så hvis hun siger hun er gravid, du er faren og hun vil beholde barnet, så er det jo hele 3 ting. Det går da virkelig ikke. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2742 Skrevet fredag klokken 20:49 Lauersen skrev, for 9 timer siden: lille_peter skrev, for 9 timer siden: Så hvis hun siger hun er gravid, du er faren og hun vil beholde barnet Det håber jeg så sandelig ikke, har du set kilo prisen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2742 Skrevet mandag klokken 14:24 (edited) Husk at nyde livet Redigeret mandag klokken 14:27 af lille_peter 1 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg