Statler 304 Skrevet 26. September LarsTysker skrev, for 26 minutter siden: Ja der er nok nogen der ikke føler for at lave mad i aften... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statler 304 Skrevet 26. September Dillermand Junior skrev, for 9 timer siden: Det vil jeg huske næste gang jeg køber kondomer i Føtex Var ikke klar over du var til voyeurism 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statler 304 Skrevet 26. September Overhørte en samtale mellem 2 veninder igår.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statler 304 Skrevet 27. September Intet så godt som, at slappe af efter en hård fredag! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7276 Skrevet 27. September Hej derude Hvad står der egentlig i den nederste linje 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 657 Skrevet 28. September Skal man gå til Donau koncerten eller organ koncerten? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 657 Skrevet 4. Oktober Følgende annonce fra Elgiganten er i de sidste par dage dukket op i mit feed på FB. Det eneste jeg tænker er: Kunne de lave mundudskærringen rund, således at man kunne få et blowjob samtidig med at fruentimmeret benytter masken.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg