Nye tider 7189 Skrevet tirsdag klokken 21:08 Hej - - av for helved 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coach 6 Skrevet torsdag klokken 17:15 En af de grove 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statler 53 Skrevet torsdag klokken 19:56 (edited) Mit liv i en nøddeskal hver gang fejres so. En national helligdag Redigeret torsdag klokken 19:58 af Statler 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7189 Skrevet torsdag klokken 21:05 (edited) Hej Politiets nye alkoholtest Hvis du indenfor 30 sekunder kan se hvor mange kønne unge piger der er, - så er din alkoholpromille under 0,5 - - og du må køre videre og heller ingen bøde Redigeret torsdag klokken 21:06 af Nye tider 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 2045 Skrevet for 18 timer siden En ung teenager går ind på et bordel, smækker en 100 krone seddel på disken og siger: "Giv mig en luder!" Bordelmutter ser underholdt ud og siger: "Skrid, knægt." Drengen smækker så en 500 krone seddel på disken og siger: "Giv mig en luder!!" Bordelmutter løfter et øjenbryn, men inden hun kan nå at sige noget, smækker drengen en 1000 krone seddel på bordet og råber: "Giv mig en luder med gonnoré!!!" Bordelmutter udbryder: "Hvad? Hvorfor i alverden skulle du ønske dig det?" Drengen svarer: "Fordi så vil jeg kneppe hende og få gonnoré, så går jeg hjem og knepper babysitteren, og så får hun gonnoré. Når min far kommer hjem, knepper han babysitteren, og så får han gonnoré. Til sidst, når min far knepper min mor, så får hun gonnoré – og på onsdag, når poolmanden kommer forbi og knepper min mor, så får han gonnoré. For han er det MØGSVIN, der dræbte min frø!!!" 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg