Hop til indhold
Guest Den flittige

Ugens Vits

Recommended Posts

En kvinde træder ud af bruseren og stiller sig foran spejlet, mens hun beklager sig til sin mand over, at hendes bryster er for små.

I stedet for bare at sige, at det passer ikke, kommer manden med et drillende forslag:
"Hvis du vil have dine bryster til at vokse, så tag et stykke toiletpapir og gnid det mellem brysterne nogle minutter et par gange om dagen"

Konen er villig til at prøve hvad som helst, så hun henter et stykke toiletpapir og stiller sig foran spejlet og gnider det mellem brysterne.
"Hvor lang tid tager det her?" spørger hun.
"De bliver større i løbet af nogle år," svarer manden.

Kvinden stopper og kigger skeptisk på ham.
"Hvorfor tror du, at det skulle få mine bryster til at vokse, bare fordi jeg gnider toiletpapir mellem dem hver dag?"

Uden at tøve svarer manden:
"Det virkede da for din røv, gjorde det ikke?"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Set på kødpakke i Brugsen

“The meat market”

Marinerede grillspyd
med grøntsager fra gris
???
Er det bacon, der er gået fra at være krydderi, til at være grøntsag?

Skjold

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lille Peter spørger sin far: "Far, hvad er Politik for noget?"

Overrasket over sønnens spørgsmål svarer han "Godt spørgsmål min dreng, nu skal du høre:

• Altså, jeg er familiens forsøger, så vi kan kalde mig for Kapitalismen.
  • Mor passer på pengene, så hende kan vi kalde for Regeringen.
  • Vi er her for at passe på dig, så dig kalder vi for Folket.
  • Barnepigen kan vi kalde for Arbejderklassen.
  • Din lillebror er så Fremtiden."

"Tænk over det min dreng, så kan vi snakke om det i morgen."

Lille Peter går i seng og spekulerer på det faren lige har sagt.

Senere samme aften kan han høre sin lillebror græde. Han står op og går ind på hans værelse. Lillebrorens ble er fyldt godt op.

Han går ind i forældrenes soveværelse. Hans mor er helt væk og snorksover, så for ikke at vække hende går han hen til barnepigens værelse, men døren er låst.

Han kigger ind ad nøglehullet og kan se faren ligge i sengen med barnepigen. Han giver op og går i seng.

Næste morgen siger Lille Peter "Far - jeg tror godt jeg ved hvad politik er nu."

"Det er godt min dreng, kan du så fortælle mig med dine egne ord hvad politik er?"

Lille Peter svarer:

"Jo - altså politik er når Kapitalismen boller Arbejderklassen i røven mens Regeringen snorksover, Folket ignoreres og Fremtiden står i lort til halsen."

Del dette indlæg

Link til indlæg

En gammel mand sidder på sin altan og ser en lille dreng, der er klædt ud som brandmand, komme ned ad vejen med sin hund, som trækker hans vogn.

Manden bliver chokeret, da han ser, at snoren er bundet rundt om hundens nosser.

"Undskyld!
Synes du ikke, at din brandbil ville køre hurtigere, hvis snoren var bundet rundt om halsen på den?" råbte den gamle mand.

"Jo, MEN SÅ HAVDE JEG JO IKKE NOGEN SIRENE!" råbte drengen tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

A newly married couple checks into a hotel for their honeymoon. The husband, full of excitement, immediately begins getting things ready for their first night together. But as he undresses, his wife suddenly says, “Honey, I have a confession to make. I’ve been keeping something from you.”

The husband, concerned, sits down and says, “What is it?”

She looks him straight in the eye and says, “I’m actually a virgin.”

Surprised, the husband says, “Wait, what? But you’ve been married three times before!”

She nods and explains, “Yeah, but my first husband was a psychologist, and all he wanted to do was talk about sex. My second husband was a gynecologist, and all he wanted to do was look at it. And my third husband was a stamp collector… God, I miss him.”

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok ved i så hvorfor elektrikeren aldrig fik noget ?

Hans liv er i 3 FASER, NUL melllem benene og JORD i hovedt :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

En far tager sin søn med ud at fiske. 
Mens de sidder der ved søbredden, siger faren til sin søn: "Kan du ikke løbe hen til bilen og hente fars cigaretter?" 

Sønnen kommer tilbage med cigaretterne og spørger: "Far, må jeg få en?" 
Faren svarer: "Hvaa, kan din pik nå røven?" 
Sønnen svarer: “Nej?” 
Faren svarer: "Jamen, der kan du se, sådan er det!" 

Kort tid efter siger faren til ham: "Kan du ikke lige løbe hen til bilen og hente fars øl?" Sønnen kommer tilbage med øllene og spørger: "Far, må jeg få en?" 
Faren svarer: "Hvaa, kan din pik nå røven?"
Sønnen svarer: “Nej!” 
Faren svarer: "Jamen, der kan du se, sådan er det!" 

Efter et stykke tid kommer sønnen i tanke om at han har en pose småkager i bilen.
Så han løber hen for at hente dem og sætter sig ned for at spise dem.

Faren spørger: "Hvaa, må jeg få en?" 
Sønnen svarer: "Hvaa, kan din pik nå røven?" 
Faren svarer grinende: "Ja det kan den faktisk!" 

Sønnen svarer: "Jamen så må du jo kneppe dig selv! Farmor har lavet disse småkager til MIG! - og sådan er det!"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...