Hop til indhold
Guest Den flittige

Ugens Vits

Recommended Posts

En sælger var på forretningsrejse til Japan.
Han skulle være der i tre uger, så for at få tiden til at gå kontaktede han en glædespige.

Efter et stykke tid kom hun op til hotelværelset.
De gik i gang og han tog hende bagfra. Pludselig begyndte hun at råbe "nazaki hi! nazaki hi!"
Han tænkte "Nå, hun kan sgu lide det!"
Da de var færdige betalte han hende og hun forlod hotelværelset.

Næste dag, ringede hans japanske chef og spurgte om han ville med ud og spille golf. Det ville han gerne.
Efter de havde spillet et par huller, fik den japanske chef "hole-in-one".

Sælgeren tænkte at han burde sige noget på japansk for at hylde ham, så kom han i tanke om den japanske prostituerede fra aftenen før, så han begyndte at råbe "NAZAKI HI! NAZAKI HI!"

Den japanske chef kiggede undrende på ham og spurgte "Hvad mener du med - Det forkerte hul?"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej derude:)

Kærlighed er at gemme halvdelen af sin pizza til konen, der snart kommer hjem efter en lang vagt ❤️

490813831_1236700525125075_6130694575671315951_n.thumb.jpg.9442abbd1c6c6ab4341dea4d8ce30d94.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

En mand kørte en tur ud landevejen, da han nærmede sig en frugtbod.

På skiltet ovenover stod der:

"VI HAR FERSKNER DER SMAGER AF ALT MULIGT - GARANTERET!"

Manden tænkte over det - det kunne vist ikke være rigtigt så han besluttede sig for at finde ud af hvad det gik ud på.

Han henvendte sig til den gamle mand ved boden og spurgte "Så du har ferskner der smager af alt muligt?"

"Jada" sagde den gamle mand.

"Så vil jeg gerne have en fersken der smager af jordbær og fløde."

Den gamle mand rækker ham en fersken og han tager en bid.

"Mmmmmm, smager som jordbær," sagde han.

"Vend det om," sagde den gamle mand.

Han vender den rundt, bider i den, "Hold da op, det smager af fløde!"

Manden tænkte sig om et øjeblik og spørger: "Hvad så med bøf og bagt kartoffel?"

Den gamle mand bag boden kiggede på ham "Et øjeblik" sagde den gamle mand og gik om bag boden, og kommer så med en ny fersken.

Han bider i det. "Det smager sgu som bøf."

"Vend det om," sagde den gamle mand. "Wow, KARTOFFEL!"

Manden tænker et stykke tid, før han til sidst siger "OK old timer, så vil jeg vædde på, at du ikke har en, der smager som fisse!"

"Et øjeblik" sagde den gamle mand og gik om bag boden, og kom tilbage med en ny fersken.

Manden tager en stor bid af det, tygger et par gange, spytter det ud og siger "For helvede mand! Det smager af LORT!"

Den gamle mand grinede og sagde: "Vend det om!"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nye tider skrev, for 5 timer siden:

490698487_1191657942961883_4867854473822588320_n.jpg.23ca1507f4b3883b7a2f9e71fac8c44a.jpg

Det "grønne" må da være de rå løg + ristede løg.

Pestoen ???   -  sennep - ketchup - ??    - remoulade??        - - -    hvis remoulade så er det en forbrydelse - - et trefoldigt føj for satan

Del dette indlæg

Link til indlæg

For nylig er jeg for første gang i mit liv flyttet i lejlighed (det er rigtigt) - ellers har jeg altid haft skøde på bla. også min have.

Have har jeg ikke mere - men en altan

Foråret er kommet, - med sommeren forude:)

blog_91123_1000.jpg.f92e0d3ac3804cec67e58cc8b4111060.jpg

Mange hilsner

Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg

En nonne og en præst krydsede sahara ørkenen på en kamel.

På den tredie dag, lige pludselig, døde kamelen.

De rejste sig op, børstede sandet af deres tøj og tog bestik af situationen.

Efter længere tids stilhed sagde præsten. "Nå søster, det her ser ret dystert ud."

"Det ved jeg, Fader. Faktisk tror jeg ikke, det er sandsynligt, at vi kan overleve mere end en dag eller to."

"Jeg er enig. Søster, da vi næppe kommer herfra i live, ville du så gøre noget for mig?"

"Selvfølgelig Fader."

"Jeg har aldrig set en kvindes bryster og jeg tænkte på, om jeg måtte se dine?" 

"Jamen, under omstændighederne kan jeg ikke se, at det ville gøre nogen skade." 

Nonnen løsnede op for sin nonnedragt og præsten nød synet af hendes velformede bryster og kommenterede deres skønhed. 

"Søster ville du have noget imod, hvis jeg rørte ved dem?" 

Hun indvilligede, og han kælede for dem i flere minutter. 

"Fader, må jeg så spørge dig om noget?" 

"Ja søster?" 

"Jeg har aldrig set en mands penis. Kunne jeg få lov at se din?" 

"Jamen, under omstændighederne kan jeg ikke se, at det ville gøre nogen skade." svarede præsten og løftede op i sin kutte. 

"Åh Fader, må jeg røre den?" Præsten gav sit samtykke, og efter et par minutter fik han en enorm erektion.

"Søster, du ved godt, at hvis jeg indsætter min penis det rigtige sted, så kan det give liv." 

"Er det sandt Fader?"

"Ja, det er det, søster." 

"Hvorfor stikker du den så ikke op i røven på kamelen så vi kan komme væk herfra!!"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Needy skrev, den 13.4.2025 at 20:18:

En sælger var på forretningsrejse til Japan.
Han skulle være der i tre uger, så for at få tiden til at gå kontaktede han en glædespige.

Efter et stykke tid kom hun op til hotelværelset.
De gik i gang og han tog hende bagfra. Pludselig begyndte hun at råbe "nazaki hi! nazaki hi!"
Han tænkte "Nå, hun kan sgu lide det!"
Da de var færdige betalte han hende og hun forlod hotelværelset.

Næste dag, ringede hans japanske chef og spurgte om han ville med ud og spille golf. Det ville han gerne.
Efter de havde spillet et par huller, fik den japanske chef "hole-in-one".

Sælgeren tænkte at han burde sige noget på japansk for at hylde ham, så kom han i tanke om den japanske prostituerede fra aftenen før, så han begyndte at råbe "NAZAKI HI! NAZAKI HI!"

Den japanske chef kiggede undrende på ham og spurgte "Hvad mener du med - Det forkerte hul?"

ÅH NEJ!!! :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nye tider skrev, den 23.4.2025 at 14:59:

For nylig er jeg for første gang i mit liv flyttet i lejlighed (det er rigtigt) - ellers har jeg altid haft skøde på bla. også min have.

Have har jeg ikke mere - men en altan

Foråret er kommet, - med sommeren forude:)

blog_91123_1000.jpg.f92e0d3ac3804cec67e58cc8b4111060.jpg

Mange hilsner

Nye tider

Smukke altankasser :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

En dag kom en lille dreng ind i soveværelset hvor hans mor og far havde sex.

Drengen sagde "Mor....hvad gør du ved Far?"

"Far er blevet lidt tyk skat, så jeg prøver at gøre ham tyndere."

Drengen svarede "Det kan sgu da være lige meget.....Rengøringen puster ham alligevel op igen hver lørdag."

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der var en gang en matematiklærer, en forsker og en datter af en mexicansk stripper.

Af forskellige årsager havnede de alle tre i helvede og djævlen siger til dem "I skal nu stille mig et spørgsmål hver og hvis jeg svarer forkert kommer i op i himlen, MEN hvis jeg svarer rigtigt, så bliver i her i helvede hos mig."

Han beder først matematiklæreren om at stille ham et svært spørgsmål.

Det gør matematiklæreren så. Djævlen svarer rigtigt og matematiklæreren blev forvist ind i helvedes forkammer til tusind års pine og plage.

Han beder så forskeren om at stille ham et rigtigt svært spørgsmål.

Det gør forskeren så. Djævlen svarer rigtigt og forskeren blev forvist ind i helvedes forkammer til tusind års pine og plage.

Så beder han så den mexicanske kvinde om at stille ham et meget svært spørgsmål.

Den mexicanske kvinde beder så djævlen om at skaffe en boremaskine og en stol, først.

Det går djævlen med til.

Hun borer så tre huller i stolesædet, sætter sig på stolen og skider.

Hun kigger på djævlen og spørger så "Hvilket hul kom lorten ud af?"

Djævlen ser på hende med et smil og siger "Hul nummer to."

"NEJ!!" svarer hun "Den kom ud af mit røvhul!"

Redigeret af Needy

Del dette indlæg

Link til indlæg

En ung sekretær får tolv røde roser leveret til sit skrivebord.

Da en anden ældre kvindelig kollega bemærker dette, siger hun: "Er de ikke smukke! Din kæreste er da SÅÅÅ sød at sende dem til dig."

Den yngre kvinde stønner og svarer: "Ja, men ved du, hvad det betyder?"

"Det betyder, at jeg skal tilbringe de næste 3 DAGE på ryggen med benene i vejret."

Forvirret over hendes kommentar klapper hendes kollega hende på ryggen og svarer: "Det skal nok gå, skat....du skal bare ....købe en vase."

Del dette indlæg

Link til indlæg

En mand gik ind på en restaurant og satte sig. Kort efter kom en servitrice hen for at tage imod hans bestilling.

"…og hvad vil du have at drikke?" spurgte hun.

Manden sagde, at han gerne ville have en kop kaffe.

Servitricen vendte hurtigt tilbage med kaffen, men da hun standsede ved bordet, spildte hun den i mandens skød.

"Åh Gud, det må du altså undskylde!" sagde hun forskrækket.

"Det går nok," sagde manden, mens han tørrede bukserne med en serviet, "men sig mig lige – var det koffeinfri eller almindelig?"

"Almindelig…" svarede hun.

"Fantastisk – så bliver den jo vågen hele natten!"

Del dette indlæg

Link til indlæg

En mand kom hjem og finder sin kone i sengen med hendes elsker.
Han slog elskeren ned, tog fat i ham, slæbte ham ned af trappen og ud i garagen.

Her satte han elskerens pik fast i et skruestik - limede den fast med superlim og fjernede håndtaget.
Så tog han en nedstryger op......

Elskeren kom til bevidsthed og råbte skrækslagen:
"hey...Heey!...HEEEY!! ....du har da ikke tænkt dig at… at skære den af, vel?"

Manden svarede med et hævngerrigt glimt i øjet:
"Nej. Det skal du selv. For jeg sætter ILD TIL GARAGEN !!"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...