Finger 213 Skrevet 25. August, 2020 (edited) Tysk far kræves udvist for sugardate-voldtægt Selvfølgelig burde han have betalt den fulde pris for 30 minutter, selvom han kun holdt i 10 min, men i mine øjne er det ikke voldtægt, men bedrageri, præcis som når folk tager en taxi uden at kunne/ville betale. Disse historier bekræfter mig kun i at man skal holde sig til afklarede professionelle, i stedet for at gamble med SD'er Redigeret 25. August, 2020 af Finger 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babavian 857 Skrevet 25. August, 2020 Finger skrev, for 12 minutter siden: men i mine øjne er det ikke voldtægt, men bedrageri Njaaaa det kommer jo an på hvilken person som fortæller sandheden. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1437 Skrevet 25. August, 2020 Finger skrev, for 13 minutter siden: Tysk far kræves udvist for sugardate-voldtægt Selvfølgelig burde han have betalt den fulde pris for 30 minutter, selvom han kun holdt i 10 min, men i mine øjne er det ikke voldtægt, men bedrageri, præcis som når folk tager en taxi uden at kunne/ville betale. Disse historier bekræfter mig kun i at man skal holde sig til afklarede professionelle, i stedet for at gamble med SD'er Jeg ville være noget mere varsom med at drage sådanne konklusioner eller sammenligninger med afregning af taxikørsel på baggrund af en kort avisartikel !! Iøvrigt, enhver for for sexuel aktivitet mod den ene parts vilje, under ethvert tidspunkt i forløbet, er tvang! Derudover var pigen 17år gammel på tidspunktet, hvilket ikke ligefrem er en formildende omstændighed når man skal tage stilling til hvad der var frivilligt/ikke frivilligt. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14131 Skrevet 25. August, 2020 Finger skrev, for 26 minutter siden: Disse historier bekræfter mig kun i at man skal holde sig til afklarede professionelle, i stedet for at gamble med SD'er Det drejer sig vel mere om at man skal betale den aftale pris og opføre sig respektfuldt 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 534 Skrevet 25. August, 2020 autobahn skrev, for 18 minutter siden: Jeg ville være noget mere varsom med at drage sådanne konklusioner eller sammenligninger med afregning af taxikørsel på baggrund af en kort avisartikel !! Iøvrigt, enhver for for sexuel aktivitet mod den ene parts vilje, under ethvert tidspunkt i forløbet, er tvang! Derudover var pigen 17år gammel på tidspunktet, hvilket ikke ligefrem er en formildende omstændighed når man skal tage stilling til hvad der var frivilligt/ikke frivilligt. Det er korrekt - lovgivningen siger direkte at der er ulovligt at betale en person under 18 for sex. Kan straffes med bøde eller fængsel i op til 2 år. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. August, 2020 Jeg ville også være noget tilbageholdene med at konkludere hvad der er sket. For så vidt angår pigens forklaring, så vil der være tale om voldtægt, hvis denne kan lægges til grund. En aftale om sex for penge er ugyldig i juridisk forstand, og uanset om der er aftalt sex for penge, så giver det ikke gerningspersonen lov til at udøve voldtægt, jf. forholdets natur. For så vidt angår gerningspersonen, så vil han - såfremt han bliver frifundet for voldtægt - nok dømmes subsidiært for at have betalt en mindreårig for sex. Hvis han ikke har haft kendskab til pigens alder, så vil han formodentlig blive straffet formildende som følge af uagtsomhed for dette forhold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1117 Skrevet 25. August, 2020 Finger skrev, for 2 timer siden: Disse historier bekræfter mig kun i at man skal holde sig til afklarede professionelle, i stedet for at gamble med SD'er Han er jo tydeligvis et dumt svin; kun graden varierer i de involverede parters forklaringer, så hvorfor du finder det nødvendigt at konkludere som du gør, kan man kun gisne om... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest theanonymous Skrevet 25. August, 2020 @Finger ELLER måske skulle den tyske mand droppe pigen i det sekund hun krævede 8.000 DKK/7.000 DKK for hhv. en hel og en halv time? Sjovt at du formår at feje alle den tyske mands dårlige handlinger væk. Kvinden forlanger 7.000 DKK for en halv time, og han accepterer. De mødes, og pludselig vil manden kun betale 4.000 DKK. Efter akten mener manden så kun at det var 2.000 DKK værd. Hvis en kvinde jeg ikke fandt tiltrækkende ville betale mig 7.000 DKK for en halv times sex, og hun så bagefter gav mig 2.000 DKK, så ville jeg også føle mig voldtaget. Og hvis ikke voldtaget, så i det mindste røvet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 810 Skrevet 25. August, 2020 theanonymous skrev, for 1 time siden: @Finger ELLER måske skulle den tyske mand droppe pigen i det sekund hun krævede 8.000 DKK/7.000 DKK for hhv. en hel og en halv time? Sjovt at du formår at feje alle den tyske mands dårlige handlinger væk. Kvinden forlanger 7.000 DKK for en halv time, og han accepterer. De mødes, og pludselig vil manden kun betale 4.000 DKK. Efter akten mener manden så kun at det var 2.000 DKK værd. Hvis en kvinde jeg ikke fandt tiltrækkende ville betale mig 7.000 DKK for en halv times sex, og hun så bagefter gav mig 2.000 DKK, så ville jeg også føle mig voldtaget. Og hvis ikke voldtaget, så i det mindste røvet. Hvor har du de tal/beløb fra? Ikke fra den omtalte/linkede artikel. Men du har måske nogle oplysninger vi andre ikke har? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest theanonymous Skrevet 25. August, 2020 Æ´Synderjyde skrev, for 3 timer siden: Hvor har du de tal/beløb fra? Ikke fra den omtalte/linkede artikel. Men du har måske nogle oplysninger vi andre ikke har? "Ved dagens retsmøde forklarede den 29-årige, at han havde fået kontakt til via en hjemmeside med såkaldt sugardating. Manden forklarede, at han havde tilbudt kvinden 3000-4000 kr, men at pigen havde krævet 7000 eller 8000 kr." "Han nægtede at have låst døren, men han forklarede, at de drøftede prisen for sex. Ifølge hans forklaring blev de enige om, at kvinden skulle have de 2000 kr, han havde i kontanter, og at han efterfølgende også skulle overføre yderligere 2000 kr. via MobilePay." Ekstra Blandet referer her til retsmødet: https://ekstrabladet.dk/112/faengslet-for-voldtaegt-moedte-offer-paa-sugardating/8142527 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 26. August, 2020 Manden er tidligere dømt for at dele billeder uden tilladelse ( af en kvinde ), så det der med at overskride grænser, ligger ham ikke så fjernt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 26. August, 2020 (edited) I det hele taget, så bør nok hverken kvinder, eller mænd vælge at møde modparten første gang, som en pick up i en bil, og hvor ingen andre er til stede i området. Og ved den mindste tvivl, bør manden nok kræve dokumentation for kvindens alder, hvilket hun kan have gode grunde til ikke at ville, da det kan afsløre hendes identitet. Men så må manden bare undvære den oplevelse. Trine har ret, manden har dårlige odds fra tidligere forhold, og dermed også lav troværdighed. Jeg er selv mødtes med en kvinde her fra EG, blot af interesse for at ses, og få en snak. Vi mødtes første gang i en park, hvor der var andre mennesker, og vi har siddet og sludret på en bænk på Kongens Nytorv i København. Hvilket jeg i øvrigt selv foreslog, og det var super hyggeligt de par gange vi mødtes til en god snak. Jeg tror at man i sugar dating sammenhæng, ikke skal have så travlt med at der skal ske noget den første gang, men sørge for at se hinanden an til en start, steder hvor der også er andre tilstede. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 26. August, 2020 af Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9523 Skrevet 26. August, 2020 Et eller andet sted går det jo desværre ofte galt når to "tosser" i et anfald af spontanitet kaster sig ud i noget de ikke har erfaring med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. August, 2020 Tiltalte er blevet frifundet af en enig domsmandsret i byretten. Så må de næste 14 dage vise, om hvorvidt anklagemyndigheden anker til Landsretten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dukethenuke 14 Skrevet 28. August, 2020 Rejsenetværk skrev, den 26.8.2020 at 10:18: Trine har ret, manden har dårlige odds fra tidligere forhold, og dermed også lav troværdighed. Og pigen, som bevidst har løjet over sin alder og nu, da manden er frifundet, kan risikere en anmeldelse for falsk anmeldelse om voldtægt, har troværdighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dukethenuke 14 Skrevet 28. August, 2020 Trinetease skrev, den 26.8.2020 at 09:49: Manden er tidligere dømt for at dele billeder uden tilladelse ( af en kvinde ), så det der med at overskride grænser, ligger ham ikke så fjernt. Stakkels pige...Hun vidste ikke hvad det betyder at skjule sin alder og sælge sin røv og dermed gør mændene til potentielle kriminelle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ibund Skrevet 29. August, 2020 Det er smagsløst at lave en SD aftale med en 17 årig. Hun er stadig et barn i mine øjne uanset hvem der havde ret så håber han får en passende straf og skal afsone i vestre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. August, 2020 ibund skrev, for 5 timer siden: Det er smagsløst at lave en SD aftale med en 17 årig. Hun er stadig et barn i mine øjne uanset hvem der havde ret så håber han får en passende straf og skal afsone i vestre Men han skal vel ikke idømmes en ubetinget fængselsstraf når han nu er frifundet? ( og resultatet bliver det samme i en evt. ankesag). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ibund Skrevet 30. August, 2020 Sutteålen skrev, for 16 timer siden: Men han skal vel ikke idømmes en ubetinget fængselsstraf når han nu er frifundet? ( og resultatet bliver det samme i en evt. ankesag). Han skal bures inde efter min mening. Gerne kemisk kastrering også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 30. August, 2020 ibund skrev, for 9 minutter siden: Han skal bures inde efter min mening. Gerne kemisk kastrering også. På hvilken baggrund skal han egentlig det, hvis han er frifundet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. August, 2020 ibund skrev, for 30 minutter siden: Han skal bures inde efter min mening. Gerne kemisk kastrering også. Men vi burer ikke folk inde hvis de ikke har overtrådt en strafbelagt lovregel, der hjemler til fængselsstraf. Det er et helt grundlæggende princip i vores demokratiske samfund. Noget du bør sætte pris på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg