Hop til indhold
Guest CphGuy

Luksus domina søger dygtig slave

Recommended Posts

Guest CphGuy

Nogen der har besøgt denne Domina

Syntes menu er rimeligt begrænset, men passer billeder og nogen der har oplevet hendes væsen og attitude?

Del dette indlæg


Link til indlæg
CphGuy skrev, for 39 minutter siden:

Nogen der har besøgt denne Domina

Syntes menu er rimeligt begrænset, men passer billeder og nogen der har oplevet hendes væsen og attitude?

I min verden er der mere bimbo end domina over hende....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lugter langt væk af en smart "dulle" der lige skal lave lidt hurtige penge.
Og så i min verden, kan jeg ikke se en 21 årig som domina.

Oldie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
CphGuy skrev, for 3 timer siden:

Nogen der har besøgt denne Domina

Syntes menu er rimeligt begrænset, men passer billeder og nogen der har oplevet hendes væsen og attitude?

Kan sagtens se hende som Domina, men kan ikke lide, at der ingen nummer er. For flere år siden (måske er det sket siden da også), var der flere annoncer, hvor man skulle skrive email til vedkommende, og ingen telefonnummer.

Hvis kunden var seris skrev han selvfølgelig de nødvendige informationer. Bag annoncen stod en svindler pengeafpresning/avanceret form for telefonfis.

Hvis der er et telefonnummer, så kan man i det mindste sikre sig, at der er en kvinde involveret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Er det samme pige på de tre billeder ?

Jeg har ikke haft fornøjelsen , og hun virker lidt for "ombygget" til min smag .  

Jeg kom til at tænke på denne sang da jeg så billederne , og nej jeg har ikke været forbi, hun tænder mig på ingen måde . 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy
BM29 skrev, for 12 timer siden:

Er det samme pige på de tre billeder ?

Jeg har ikke haft fornøjelsen , og hun virker lidt for "ombygget" til min smag .  

Jeg kom til at tænke på denne sang da jeg så billederne , og nej jeg har ikke været forbi, hun tænder mig på ingen måde . 

 

 

 

Det må stå for din egen regning, jeg syntes nu Ikke det ligner en mand 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet at skrive lidt med hende, men synes det virker en anelse useriøst. Man skal selv have en del ting med, og der er rigtig mange ting hun enten ikke tilbyder eller vil have ekstra for.

Derudover kan hun ikke huske hvad man skriver med hende om selvom det står i mail korrespondancen. 

Jeg hopper i hvertfald til en mere erfaren, som ved hvad hun laver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martinh skrev, for 1 time siden:

Jeg har prøvet at skrive lidt med hende, men synes det virker en anelse useriøst. Man skal selv have en del ting med, og der er rigtig mange ting hun enten ikke tilbyder eller vil have ekstra for.

Derudover kan hun ikke huske hvad man skriver med hende om selvom det står i mail korrespondancen. 

Jeg hopper i hvertfald til en mere erfaren, som ved hvad hun laver

Ja , en 21 årig kan aldrig have erfaring som domina , det er noget der kræver mange år og træning og "gefuhl", slet ikke hvis man selv skal have ting med mm.... hun er ut a min kiosk ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy

Virkelig ingen, som har besøgt hende?

Og mht. domina som 21 årig, så er hun vel "under uddannelse" inden for området. 

Det er jo lidt som når et firma søger en ung MK på 25 med 15 års erfaring;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy
Martinh skrev, den 28.8.2020 at 10:47:

Jeg har prøvet at skrive lidt med hende, men synes det virker en anelse useriøst. Man skal selv have en del ting med, og der er rigtig mange ting hun enten ikke tilbyder eller vil have ekstra for.

Derudover kan hun ikke huske hvad man skriver med hende om selvom det står i mail korrespondancen. 

Jeg hopper i hvertfald til en mere erfaren, som ved hvad hun laver

Jeg har ikke fået besked på at man skal have "noget med" - men ved ikke om du specifikt har spurgt efter noget "specielt"?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle selv medbringe en pisk, skrev med hende om strapon, vi blev enige om at hun ville prøve det. Så lige pludselig havde hun ikke hørt om det.

Synes bare det virker useriøst. Personligt er strapon ret vigtig del af det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy
Martinh skrev, for 13 timer siden:

Skulle selv medbringe en pisk, skrev med hende om strapon, vi blev enige om at hun ville prøve det. Så lige pludselig havde hun ikke hørt om det.

Synes bare det virker useriøst. Personligt er strapon ret vigtig del af det.

Okay, så du mødte hende aldrig fysisk kan jeg regne ud

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...