Akvarium 4 Skrevet 24. August, 2020 Nogen der kan pege mig i retning af en der har nogenlunde denne form? Eller denne? Sjælland og øerne. Tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 24. August, 2020 Tag et kig på @Eva Nadine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. August, 2020 pdrhan skrev, for 34 minutter siden: @Nemtøs Jeg er i Jylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1110 Skrevet 24. August, 2020 Nemtøs skrev, 1 time siden: Jeg er i Jylland Haha sorry , .....ja det ser jeg nu der søges på sjælland...sorry , men du er da ikke glemt jo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. August, 2020 pdrhan skrev, for 10 minutter siden: Haha sorry , .....ja det ser jeg nu der søges på sjælland...sorry , men du er da ikke glemt jo Det er kun dejligt og tak for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4848 Skrevet 24. August, 2020 (edited) Emmalie skrev, for 6 timer siden: Tag et kig på @Eva Nadine @Emmalie Pimpede du mig lige dér din frakkedulle? Tak Honey... pustekys til dig. Vil dog gerne gøre opmærksom på at rent frisuremæssigt kan jeg ikke konkurrere med det nederste fruentimmer. Ikke engang i 80'erne havde jeg tis-gult Bundesliga hår Redigeret 24. August, 2020 af Eva Nadine 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1276 Skrevet 24. August, 2020 Eva Nadine skrev, for 1 time siden: Vil dog gerne gøre opmærksom på at rent frisuremæssigt kan jeg ikke konkurrere med det nederste fruentimmer. Ikke engang i 80'erne havde jeg tis-gult Bundesliga hår Suk, nu skal jeg vist lige checke billeder fra de mange fester i slut halvfemserne og startnullerne vi begge var til - Enten drak jeg mere dengang, eller også er det Alzheimers'en der er ved at have fat nu, men mener sq da du havde blondt/gult hår i en periode 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4848 Skrevet 24. August, 2020 (edited) Francois skrev, for 13 minutter siden: Suk, nu skal jeg vist lige checke billeder fra de mange fester i slut halvfemserne og startnullerne vi begge var til - Enten drak jeg mere dengang, eller også er det Alzheimers'en der er ved at have fat nu, men mener sq da du havde blondt/gult hår i en periode Der var en overgang tale om lange næsten platinblonde extensions da jeg kørte "Kornfed bondetøs der lige er kommet ind med 4-toget"-stilen. Med fletninger og alting - men aldrig aldrig aldrig var det da tis-gult! For dem der kigger med fra det jyske er jeg også nødt til at nævne en kandidat til lookalike konkurrencen: https://www.haderuppigerne.com/trine-big-boobs Redigeret 24. August, 2020 af Eva Nadine Tilføjede Trine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Akvarium 4 Skrevet 25. August, 2020 (edited) Citat ...sorry, skal lige finde ud af at bruge funktionerne.... Se næste post. Redigeret 25. August, 2020 af Akvarium Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Akvarium 4 Skrevet 25. August, 2020 Eva Nadine skrev, for 7 timer siden: Der var en overgang tale om lange næsten platinblonde extensions da jeg kørte "Kornfed bondetøs der lige er kommet ind med 4-toget"-stilen. Med fletninger og alting - men aldrig aldrig aldrig var det da tis-gult! Gad jeg dælme godt at se! Og tak for link til Trine Big Boobs. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg