Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst
Observer1980 skrev, den 23.8.2020 at 21:23:

Hvad skal jeg helt konkret bevise?? at hun har haft sex without annoncer i en længere periode, at hun har holdt til på en af de mest berygtede gader i DK som er notorisk kendt for at røvrende deres kunder, at hun sandsynligvis er blevet udnyttet af gangstere via trafficking. Jeg tror mange brødre herinde vil give mig ret i at holde sig langt væk fra den gade i Rødovre, både af hensyn til ens helbred og ens pengepung m.fl.

Jeg håber da sandeligt at du har anmeldt din mistanke om traffiking til politiet. Ellers gør du dig faktisk medskyldig i trafficking hvis det skulle være sandt.

Med hensyn til helbred, så er Corona langt være end samtlige kønssygdomme og Corona kan du ikke rigtig beskytte dig mod når du knepper. Denne viden er ikke kun løse rygter, men bitter personlig erfaring.

Observer1980 skrev, den 23.8.2020 at 21:23:

Jeg anklager skam ingen, jeg bibringer bare dette forum noget historik som kunne være relevant. Jeg kender intet til pigen og har aldrig besøgt hende. Hun kan da sagtens have forbedret sig.

Så det er bare løse rygter du bringer videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Observer1980
nørden skrev, for 18 timer siden:

Jeg håber da sandeligt at du har anmeldt din mistanke om traffiking til politiet. Ellers gør du dig faktisk medskyldig i trafficking hvis det skulle være sandt.

Med hensyn til helbred, så er Corona langt være end samtlige kønssygdomme og Corona kan du ikke rigtig beskytte dig mod når du knepper. Denne viden er ikke kun løse rygter, men bitter personlig erfaring.

Så det er bare løse rygter du bringer videre.

Alt hvad der skrives herinde er anonyme indlæg baseret på personlige oplevelser og erfaringer med glædespiger fra det ganske land. Intet kan endegyldigt bevises eller bekræftes, det er jo logik for burhøns. Så i princippet er alt jo løse rygter og ubekræftede påstande indtil det enten be- eller afkræftes af andre velmenende brugere.

I mit tilfælde en simpel erindring fra en ældre annonce, som pludselig angribes fra flere sider trods bekræftelse fra flere brugere. Meget aggressivt og påfaldende. Det er jo nærmest et koordineret angreb fra en selvbestaltet mafia som naivt tror de kan diktere hvad som skrives herinde. Men heldigvis har vi et godt forum, hvor den slags adfærd bliver udfordret behørigt. Og tak for det!!!

Cola & popkorn

Redigeret af Observer1980

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Observer1980 skrev, for 10 timer siden:

Alt hvad der skrives herinde er anonyme indlæg baseret på personlige oplevelser og erfaringer med glædespiger fra det ganske land. Intet kan endegyldigt bevises eller bekræftes, det er jo logik for burhøns.

Du behøver ikke have beviser for at anmeldet noget til politiet. Det er nok med en forstærket mistanke. Hvis din mistanke ikke er stærk nok til at du går til politiet, så bør du heller ikke lufte den her. Det kan faktisk betragtes som injurier hvis du beskylder nogen for trafficking her på boardet og ikke kan bevise det, så faktisk kræver det stærker beviser at lufte beskyldninger om trafficking her på boardet end at gå til politiet med mistanken.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Useriøs, jeg lavede en aftale med hende i dag meldte hvornår jeg ville tage afsted og hvornår jeg ca ville ankomme(hun er meget langtid om at svare for det tog ca 5.5 timer af lave aftalen). Så da jeg ankom til stedet(Hotel på Amager) meldte jeg min ankomst på først WhatsApp, prøvede der efter at ringe op over WhatsApp for til sidst at ringe normalt op også var der hul igennem. Men nu var hun lige pludselig optaget  og kunne først om 2 timer. En besked fra hende om at hun havde lavet en anden aftale ville ha været på sin plads. Så hende gider jeg ikke lave en aftale med når hun ikke engang kan melde afbud i tide.

Del dette indlæg

Link til indlæg
S&W500S skrev, den 28.8.2020 at 17:04:

Useriøs, jeg lavede en aftale med hende i dag meldte hvornår jeg ville tage afsted og hvornår jeg ca ville ankomme(hun er meget langtid om at svare for det tog ca 5.5 timer af lave aftalen). Så da jeg ankom til stedet(Hotel på Amager) meldte jeg min ankomst på først WhatsApp, prøvede der efter at ringe op over WhatsApp for til sidst at ringe normalt op også var der hul igennem. Men nu var hun lige pludselig optaget  og kunne først om 2 timer. En besked fra hende om at hun havde lavet en anden aftale ville ha været på sin plads. Så hende gider jeg ikke lave en aftale med når hun ikke engang kan melde afbud i tide.

Øv :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...