Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Observer1980
JaHatten skrev, for 53 minutter siden:

Det var alligevel noget af en anklage. Kan du bevise det??

Hvad skal jeg helt konkret bevise?? at hun har haft sex without annoncer i en længere periode, at hun har holdt til på en af de mest berygtede gader i DK som er notorisk kendt for at røvrende deres kunder, at hun sandsynligvis er blevet udnyttet af gangstere via trafficking. Jeg tror mange brødre herinde vil give mig ret i at holde sig langt væk fra den gade i Rødovre, både af hensyn til ens helbred og ens pengepung m.fl.

Jeg anklager skam ingen, jeg bibringer bare dette forum noget historik som kunne være relevant. Jeg kender intet til pigen og har aldrig besøgt hende. Hun kan da sagtens have forbedret sig, men det forhindrer ikke mig i at dele min viden.

Hvad kan du bevise?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Observer1980 skrev, for 6 minutter siden:

Skjult budskab, læse mellem linjer WTF?? min kommentar står vist meget ordret medmindre du er til det okkulte :D

Nej ikke just ;) men skal jeg nu holde mig fra hende, fordi hun har tilbudt uden gummi:-o... eller skal jeg speede bilen op og se om ydelsen stadig tilbydes :D... 
Jeg vil heller vide om hun var et besøg værd dengang for et par år siden, hvis du altså selv var forbi ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Observer1980 skrev, for 46 minutter siden:

Hvad skal jeg helt konkret bevise?? at hun har haft sex without annoncer i en længere periode, at hun har holdt til på en af de mest berygtede gader i DK som er notorisk kendt for at røvrende deres kunder, at hun sandsynligvis er blevet udnyttet af gangstere via trafficking. Jeg tror mange brødre herinde vil give mig ret i at holde sig langt væk fra den gade i Rødovre, både af hensyn til ens helbred og ens pengepung m.fl.

Jeg anklager skam ingen, jeg bibringer bare dette forum noget historik som kunne være relevant. Jeg kender intet til pigen og har aldrig besøgt hende. Hun kan da sagtens have forbedret sig, men det forhindrer ikke mig i at dele min viden.

Hvad kan du bevise?

Du kommer med alvorlige beskyldninger uden at have belæg for dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

det er rigtigt. jeg har også besøgt hende engang i rødovre for et par år siden. 

ja .. hun er petit og har en lækker krop. men jeg vil nok ikke besøge hende igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blue man skrev, for 4 timer siden:

Præcis hvad er det du bare siger... står der noget mellem dine linjer, et skjult budskab... kan du så ikke sige det lige ud? Tak

Manden prøver at hjælpe og har ret i det, som han siger. Hun hed Laura dengang

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 1 minut siden:

Manden prøver at hjælpe og har ret i det, som han siger. Hun hed Laura dengang

I hvert fald hvis man kigger på billede nr 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
slapman skrev, 1 time siden:

Hvorfor skjule ansigtet på alle de nye billeder? Jeg tror ikke det er samme pige. 

Hvad mener du? Der er ansigt på det ene billede. @JaHatten kan vel oplyse om det var hende han mødte?

Nu hvor jeg fik påmindelsen, kan jeg godt huske, at det var i annoncerne fra Rødovre jeg havde set billeder af hende før.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace
slapman skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor skjule ansigtet på alle de nye billeder? Jeg tror ikke det er samme pige. 

- helt sikkert ikke samme pige. På det ene billede ser man det nederste af ansigtet og  det matcher på ingen måde det billeder, hvor der er fuldt ansigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 32 minutter siden:

- helt sikkert ikke samme pige. På det ene billede ser man det nederste af ansigtet og  det matcher på ingen måde det billeder, hvor der er fuldt ansigt.

Enig! Hende på det første billede ligner en med asiatiske træk. Det gør hende på resten af billederne ikke. Brysterne er heller ikke helt ens.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis jeg skal komme med en kommentar i forbindelse med billedernes ægthed, så vil det være, at hun er mere petit i virkeligheden.. Jeg har aldrig i mine snart 40 år mødt en pige der er så godt skruet sammen.. og det siger ikke så lidt..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rust in Peace skrev, 1 time siden:

helt sikkert ikke samme pige.

Åh, tak. Nu forstår jeg diskussionen. Enig: Måske billeder af to forskellige piger i annoncen, dog ikke så stor forskel på underansigt er i mine øjne. I starten var der kun dem uden ansigt, så de er ikke "nye" i annoncen. 

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Crossfirevol2 skrev, for 1 time siden:

hvis i ikke kan holde hende ud, så sender i hende bare til nordjylland, så skal vi nok tage os af hende :wub::D

Det er noteret!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
BlackMagic2020 skrev, den 23.8.2020 at 17:08:

hvor skal man vide det fra

Ja lix tallet er blevet løftet unødvendigt højt op her.... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Loveyouladies skrev, for 4 timer siden:

Ja lix tallet er blevet løftet unødvendigt højt op her.... :)

Lix beregnes ved at tælle ord mellem punktummer og andelen af ord over 6 bogstaver. "Pro" og "con" øger ikke lix - det trækker ned. Men måske den sjuskede tegnsætning? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 1 time siden:

Lix beregnes ved at tælle ord mellem punktummer og andelen af ord over 6 bogstaver. "Pro" og "con" øger ikke lix - det trækker ned. Men måske den sjuskede tegnsætning? ;)

Ok boomer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JaHatten skrev, for 1 minut siden:

Ok boomer.

Boomer er jeg ikke gammel nok til at være, og pointen med dem er, at de ignorerer fakta. Men du overså vist smileyen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det er hende på første billede, så har hun været her før. Hun gik under navnet Laura og som flere har nævnt var hun en af de piger der tilbød alt uden kondom og var nok(af hvad jeg husker) en de bedst anmeldte af piger i den liga.

Denne gang ser det dog mere fornuftig ud, og det ligner at hun er mere “selvstændig”. 

Tidligere tråd af hende: https://www.eroguide.dk/forum/topic/92889-laura-first-time-in-dk-rodovre/?tab=comments#comment-850064

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Advarsel skrev, for 15 timer siden:

Enig - ja, lix tallet er ikke for højt. Måske er det et andet tal der er for lavt, så... bum bum...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Rust in Peace skrev, den 23.8.2020 at 21:12:

Rigtig fin info. Hvis det er er par år siden, må vi dog håbe og antage at hun er blevet testet er par gange siden. Og dejligt at se at hun er blevet klogere siden. Tror desværre at der er nogle Nyholms Alle bagmænd, som tvinger pigerne ud i de ydelser, som udbydes der. Stedet burde lukkes.

Du har selvfølgelig anmeldt din mistanke til politiet som den gode borger du er.

Personligt tror jeg ikke meget på din påstand. Bl.a. fordi nogle af pigerne har Ipads og apple ure. Det tvivler jeg stærkt på var tilfældet hvis de var tvunget til noget somhelst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Observer1980 skrev, den 23.8.2020 at 20:09:

Ville lige minde om at hun har været i DK for et par år siden. Her tilbød hun sex without ydelser til den store guldmedalje på Nyholms Alle i Rødovre. Just saying.

Og hvordan er det lige relevant? Dels kan hun være stoppet med det, og skulle hun fortsat tilbyde det er jeg ret sikker på at du gerne må bruge gummi uden at skulle betale ekstra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...