Hop til indhold

Recommended Posts

Guest … And Justice for All
Hr. Børgesen skrev, for 20 minutter siden:

Det håber jeg..!!

Bliv du i troen ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt ærligt. Synes det er noget mærkeligt noget at skrive. De piger jeg har været sammen med, har altid været rene, pæne, og velduftende. Og ofte med vådt hår. Jeg ved ikke hvilken type piger du besøger, siden du har en anden opfattelse..?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pigen er skamrost over en længere periode af flere forskellige jungle gæster. Mon ik’ dårlig  hygiene havde været nævnt hvis det var tilfældet?

Jeg må ud af min egen busk og Ind I Emmas ved først givende lejlighed.

Hendes koncept er kreativt, udfordrende og pisse frækt efter min mening:)

En sofistikeret udgave af gadeprostitution.

Redigeret af Udenlandsdansker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr. Børgesen skrev, for 7 timer siden:

Det lyder frækt, men hvad med hygiejnen..?

Går hun hjem i bad efter hver kunde.?

Du sku prøve Roskilde Festival, der går man ik i bad i en hel uge plus ugen op til :rolleyes:

Hr. Børgesen skrev, for 4 timer siden:

Helt ærligt. Synes det er noget mærkeligt noget at skrive. De piger jeg har været sammen med, har altid været rene, pæne, og velduftende. Og ofte med vådt hår. Jeg ved ikke hvilken type piger du besøger, siden du har en anden opfattelse..?

Stop nu dig selv… bare fordi kvinder har vådt hår og dufter lidt godt så er de vel oss sterile og jomfruer for det er jo det eneste rigtige ifl din mytologi :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende sidste år. Lækker pige. Fed oplevelse.

Men håber at hun har fået udskiftet klapstolen, som vrikkede og gyngede - og flere gange var ved at brase sammen over vores fælles vægt. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
sugipuladanejii skrev, for 3 timer siden:

Hvis hendes busk ligger i nærheden af Operahuset, kan vi kalde det luksus gadeprostitution?

Sagtens..!

hvis “Reden” er placeret I busken, kan vi så kalde det proletarprostitution?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes lidt tråden har taget en forkert retning, som @Udenlandsdansker skriver er hun rost utallige gange, af flere brugere over en længere periode (jeg selv er blandt fans og gæster). Aldrig har der været kommentarer om hendes renlighed eller andet, største kritik er vel klapstolens tilstand som @Løsgænger bringer op og som jeg også er enig i. Derudover tvivler jeg på at hun er 23 igen i år, men det ændre ikke på at hun bestemt er et besøg værd!

Hvis man er til setuppet med en quickie i en offentlig park, så kan jeg ikke forestille mig at det kan fås hos en frækkere og sødere pige end Emma :wub: jeg er mere end villig til at lave end test af andre dejlige piger...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest … And Justice for All

Der er vel heller ingen i tråden der betvivler hendes renlighed. Blot en der spørger om hun tager bad mellem hver kunde, som ingen vel kan svare på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bred Smag skrev, for 10 timer siden:

Jeg synes lidt tråden har taget en forkert retning, som @Udenlandsdansker skriver er hun rost utallige gange, af flere brugere over en længere periode (jeg selv er blandt fans og gæster). Aldrig har der været kommentarer om hendes renlighed eller andet, største kritik er vel klapstolens tilstand som @Løsgænger bringer op og som jeg også er enig i. Derudover tvivler jeg på at hun er 23 igen i år, men det ændre ikke på at hun bestemt er et besøg værd!

Hvis man er til setuppet med en quickie i en offentlig park, så kan jeg ikke forestille mig at det kan fås hos en frækkere og sødere pige end Emma :wub: jeg er mere end villig til at lave end test af andre dejlige piger...

Helt enig. Hun er et besøg værd. Det var en fræk oplevelse og jeg kan kun tilslutte mig kommentaren om stolen, den kunne være mere robust.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest El Caliente
… And Justice for All skrev, for 11 timer siden:

Der er vel heller ingen i tråden der betvivler hendes renlighed. Blot en der spørger om hun tager bad mellem hver kunde, som ingen vel kan svare på. 

Pigen kan vel give svaret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest El Caliente
sugipuladanejii skrev, den 15.6.2022 at 00:28:

Hvis hun knepper i en busk, er det højst sandsynligt, hun bruger vådservietter til at vaske sig mellem hvert møde, med mindre hun bor i nærheden.

Måske er hendes koncept ikke 5-10 kunder dagligt. Og bor hun tæt på kan hun jo gå hjem og tage et bad. Sjovt.. sydhavnspigen, som alle roser til skyerne, ingen stillet spørgsmål om hendes hygiejne…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...