Max Bjævermose 390 Skrevet 23. August, 2020 Jeg nåede lige at møde Emma i går, det var hendes sidste dogging session i år. Efter at have aftalt tid får jeg at vide hvor jeg skal være i Fælledparken og bliver så ledt til mødestedet. Og så er hun der, skøn og lækker - dejlig petite, rigtig studine like- i den sødeste sommerkjole. Vi gik så til et sted hun kender som var dejligt privat, men man kunne hele tiden høre de andre besøgende i parken. Efter lidt nussen fandt jeg ud af hun var trusseløs og våd. Masser af fransk begge veje - hun smagte skønt. Lidt cowgirl og så eksploderede det hele for mig i en dogging doggie. Det var bare dejligt og mægtigt frækt der midt i et buskads midt i parken. Billederne er af hende. Da det allerede nu var hendes sidste gang med dogging i år, kommer jeg til at tænke på en sang af C.V. Jørgensen: Sommeren er forbi nu den nærmest fløj afsked tomhændet står du og kan ikke følge med - ---- og Emma hvis du læser dette, så er det stadigvæk godt vejr, kom ud og leg ? Max https://annoncelight.dk/showad/255452 11 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1110 Skrevet 23. August, 2020 Hmm hendes annonce er stadig på , så mon ikke hun stadig er trusseløs i parken? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 547 Skrevet 23. August, 2020 (edited) Ja, Emma er dejlig. Fik desværre aldrig prøvet hendes frække dogging concept, selvom vi havde talt meget om det. Var bange for at hendes klapstol skulle klaske sammen, med mig underst og studinen oven på. Måtte 'nøjes' med et besøg på hendes faste adresse. Men det var også godt. God ferie Emma. Redigeret 23. August, 2020 af sanook 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mich 135 Skrevet 24. August, 2020 Max Bjævermose skrev, den 23-08-2020 at 08:53: Jeg nåede lige at møde Emma i går, det var hendes sidste dogging session i år. Efter at have aftalt tid får jeg at vide hvor jeg skal være i Fælledparken og bliver så ledt til mødestedet. Og så er hun der, skøn og lækker - dejlig petite, rigtig studine like- i den sødeste sommerkjole. Vi gik så til et sted hun kender som var dejligt privat, men man kunne hele tiden høre de andre besøgende i parken. Efter lidt nussen fandt jeg ud af hun var trusseløs og våd. Masser af fransk begge veje - hun smagte skønt. Lidt cowgirl og så eksploderede det hele for mig i en dogging doggie. Det var bare dejligt og mægtigt frækt der midt i et buskads midt i parken. Billederne er af hende. Da det allerede nu var hendes sidste gang med dogging i år, kommer jeg til at tænke på en sang af C.V. Jørgensen: Sommeren er forbi nu den nærmest fløj afsked tomhændet står du og kan ikke følge med - ---- og Emma hvis du læser dette, så er det stadigvæk godt vejr, kom ud og leg ? Max https://annoncelight.dk/showad/255452 Prøvede det samme for 1 måned siden og kan fuldt tilslutte mig. Hun er en ener til dogging, sød, venlig og sexet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Bjævermose 390 Skrevet 25. August, 2020 Ja Emma er nærmest fransk mester i dogging. Sorry the pun. Max Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 123 Skrevet 5. Oktober, 2020 sanook skrev, den 23.8.2020 at 09:03: Ja, Emma er dejlig. Fik desværre aldrig prøvet hendes frække dogging concept, selvom vi havde talt meget om det. Var bange for at hendes klapstol skulle klaske sammen, med mig underst og studinen oven på. Måtte 'nøjes' med et besøg på hendes faste adresse. Men det var også godt. God ferie Emma. Jeg må besøge Emma, kan jeg godt regne mig frem til Annoncen der er på AL, er stadig den fra slut august md. Der nævnes noget om "hendes faste adresse" - nogen der ved om besøg der, er en mulighed nu her start oktober. På forhånd tak. Norbert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 547 Skrevet 5. Oktober, 2020 norbert skrev, for 5 timer siden: Jeg må besøge Emma, kan jeg godt regne mig frem til Annoncen der er på AL, er stadig den fra slut august md. Der nævnes noget om "hendes faste adresse" - nogen der ved om besøg der, er en mulighed nu her start oktober. På forhånd tak. Norbert Ring og spørg. Telefonnummer står i annoncen. https://annoncelight.dk/showad/255452 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bølle-1 163 Skrevet 5. Juni, 2021 Så er hun åbenbart startet op igen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
iznogood 226 Skrevet 7. Juni, 2021 Bølle-1 skrev, den 5.6.2021 at 14:03: Så er hun åbenbart startet op igen. Amazing. Tak for tip Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 972 Skrevet 7. Juni, 2021 Bølle-1 skrev, den 5.6.2021 at 14:03: Så er hun åbenbart startet op igen. Og det er tilsyneladende populært. Jeg har forgæves forsøgt at få en aftale via både telefon og sms. God fornøjelse til dem er fik en aftale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
eye2eye2 191 Skrevet 7. Juni, 2021 Jeg håber dælme at jeg får mulighed for at lege med Emma i Fælledparken her til sommer.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 944 Skrevet 7. Juni, 2021 Er billederne retvisende? Hun ser meget velskabt ud . Nogen der ved om hun vil mødes på stranden i en klit? /Butterflyman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
iznogood 226 Skrevet 8. Juni, 2021 ButterflyMan skrev, for 7 timer siden: Er billederne retvisende? Hun ser meget velskabt ud . Nogen der ved om hun vil mødes på stranden i en klit? /Butterflyman Det er 100% hende. Rigtig petiite lille ungpige og utrolig sødt og charmerende væsen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterpeter 39 Skrevet 9. Juni, 2021 Er der nogle der har besøgt hende i hendes lejlighed/sted? Er det diskret? P. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bølle-1 163 Skrevet 9. Juni, 2021 Tror ikke du kan møde hende hjemme hos hende privat. Hun er kun på når vejret er godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bred Smag 181 Skrevet 10. Juni, 2021 @peterpeter hun har et meget diskret sted ikke langt fra Oslobåden. @ButterflyMan billederne er retvisende, tror endda at det er samme sommerkjole jeg har mødt hende i. Hun snakkede om at finde et nyt sted til dogging, da Fælledparken var lidt overrendt og der var mange kunder der kendte til hendes lille hule, så hvis du kender et godt sted, kan du jo foreslå hende det. Hun tog vist tidligere også til Nordhavn. Hun er dejlig og jeg glæder mig til at møde hende denne sæson 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frederikjohansen 2 Skrevet 10. Juni, 2021 Lyder rigtig fraekt. Modtager hun ogsaa analt, og havde hun stockings paa da du moedte hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mich 135 Skrevet 17. Juni, 2021 Så fik jeg chancen for at møde dejlige Emma igen og hun gør bare ens dag bedre og mere liderlig Fandt hinanden i Fælledparken ( dem som har prøvet ved nok hvor ) Vi fik klaret betaling og jeg satte mig på en stol og hun vendte sin dejlige røv til mig, trak op i sommerkjolen og ingen trusser, bare den skønneste røv, som jeg undersøgte godt. Hun vendte sig om og jeg slikkede hendes bryster før hun tog det ene ben op omkring nakken på mig og så kunne jeg ellers slikke, mums. Så blev det min tur, hun trak den allerede dunkende hævner ud af bukserne og satte sig på hug foran mig og satte gummi på og så fik jeg er skøn slikketur. Hun er både flink og sindssyg sexet og hun virker som om hun elsker det frække dogging og det kommenterer hun på. Efter et god sutter, vendte hun røven til mig igen og satte sig ned over pikken og her gik den skønne røv op og ned indtil jeg ikke kunne holde mig tilbage og kom oppe i den snævre fisse. Helt igennem fræk oplevelse og noget jeg kan anbefale, men behandel hende pænt, hun er en ener i dogging herinde. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9929 Skrevet 14. Juni, 2022 Jeg kan se hun har en aktiv annonce igen. Har nogen været forbi i år? https://annoncelight.dk/showad/345157 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Michh Skrevet 14. Juni, 2022 ja jeg var heldig at møde hende i fredags i hendes frække busk . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 444 Skrevet 14. Juni, 2022 (edited) Kunne være man skulle kontakte hende Onsdag og så få et knald i Fældeparken .. Redigeret 14. Juni, 2022 af Stenbukken4700 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr. Børgesen 97 Skrevet 14. Juni, 2022 Det lyder frækt, men hvad med hygiejnen..? Går hun hjem i bad efter hver kunde.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest … And Justice for All Skrevet 14. Juni, 2022 Hr. Børgesen skrev, for 2 timer siden: Det lyder frækt, men hvad med hygiejnen..? Går hun hjem i bad efter hver kunde.? Tror du at alle pigerne der arbejder i lejlighed gør det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr. Børgesen 97 Skrevet 14. Juni, 2022 … And Justice for All skrev, for 5 minutter siden: Tror du at alle pigerne der arbejder i lejlighed gør det? Det håber jeg..!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg