Hop til indhold

Recommended Posts

jeg har også uden success skrevet med dem. Det virker som om de enten er meget kræsne eller at de bare er der for at spille ens tid. Hver gang jeg spurgte om en pris for at mødes, så stoppede de med at svare.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Babavian skrev, for 1 time siden:

jeg har også uden success skrevet med dem. Det virker som om de enten er meget kræsne eller at de bare er der for at spille ens tid. Hver gang jeg spurgte om en pris for at mødes, så stoppede de med at svare.

ja også min oplevelse    der er noget der ikke stemmer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har mødt 3-4 piger derfra. 

De første to var super oplevelser. 

De næste knapt så gode. Mit indtryk er at det har været en mand som har styret snap'en i et godt stykke tid men nu er det nogle af pigerne som gør det. Men mindre godt succes efter min mening. 

Særligt hende Sri Lanka pigen for et par uger siden havde virkelig en dårlig måde at kommunikere på. 

Jeg mødte også et par piger fra Jylland til en blow aftale her i sommer. De var på hotel i kbh. Men hold nu op. De havde ikke været i bad kunne man lugte. De vsr heller ikke sådan rigtig begejstrede for at give blow. Man måtte ikke røre så meget... Ja bare en elendig oplevelse. Så hvis i ser nogle småtykke trunte der tilbyder blow. Så bare lad vær. Det er spild af penge. Billederne af dem viste i øvrigt ikke de var lidt bløde i kanten. Meget kan jo fixes med filter nu om stunder. :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...