Hop til indhold
Benjamin

Seduction Girls med nyt SM-rum

Recommended Posts

Jeg havde fået lyst til at besøge en pige hos Seduction Girls. Det er længe siden, at jeg har været på en klinik, og hos SG har jeg ikke været før.

Selv om indgangen på en befærdet Rødovrevej ikke er speciel diskret, så forsvinder man nemt ind i slusen ved indgangen, og bliver skjult af et højt plankeværk.

En venlig teledame lukkede mig ind, og fortalte at den bestilte pige gerne ville gøre sig rigtig lækker, så der ville blive ca. 15 minutters ventetid. Da hun hørte, at det var mit første besøg hos Seduction Girls, foreslog hun en lille rundvisning på klinikken, og det takkede jeg ja til.

Lige til venstre for hoveddøren er et lille hyggeligt venterum, med en prisliste og en vejledning i takt og tone. En kop kaffe eller en læskedrik byder man gerne på, når der er ventetid. Til højre i gangen findes først Sølvrummet og derefter Guldrummet.

Jeg har gennem tiden besøgt 9 forskellige klinikker, men aldrig før har jeg oplevet så stilfulde og elegante lokaler. Der var så mange fine ting at se på, møbler, spejle, kunstgenstande, dekorationer og spændende belysning, så jeg var bare dybt imponeret. De store senge med flotte tæpper og lækre puder, er da også helt unikke. De rum ligner næsten kongelige gemakker, hvor man bare kan vente på, at prinsessen kommer og byder op til hygge. I Guldrummet er der også en stripperstang. Se billederne fra hjemmesiden:

http://www.seductiongirls.net/stedet/

En lille ugenert have findes også, hvor nogle af pigerne om sommeren tilbyder sex i det fri.

Rundvisningen gik videre, til nogle helt nye og næsten færdigindrettede SM rum. Den ene afdeling er udstyret med en seng, hvor man kan spændes fast, og nedenunder et fangehul med gitter for, hvor en person kan ligge sammenkrøbet. Der var også en hængegynge i midten af rummet, og ved indgangen en gynækologbriks. På væggene hænger alskens udstyr med forskellige piske og kæder. Den anden afdeling, er indrettet som en uhyggelig fangekælder med gabestok, og skulle udstyres med et gitter, så en eventuel fange kunne blive låst inde i et mindre og mindre rum, sådan som man gjorde med fanger under tortur i middelalderen.

Et musikanlæg er der også. Jeg kunne levende forestille mig lidt dæmpet uhyggelig musik fra et kino-orgel, mens pisken danser på et par stribede baller. SM er ikke noget for mig, men jeg kunne sagtens forstille mig, hvilke muligheder den afdeling giver.

Seduction Girls glæder sig til at tage SM rummet i brug, for der er adskillige af pigerne, som giver streng dominans eller lettere dominans. Se selv pigerne her:

http://www.seductiongirls.net/pigerne/

Jeg fik lov til at tage et par billeder med min mobil, og de er vedlagt anmeldelsen.

Jeg takkede for rundvisningen, og fik tid til en hurtig kop kaffe inden min udvalgte pige kom og førte mig til Guldrummet. Her var der hygge med min egen lille guldklump. Men den beretning får I ikke, for pigen bryder sig ikke om anmeldelser. :D

Med venlig hilsen

:geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan du fortælle hvem du besøgte eller er der også lukket for det? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Merget fine anmeldelse af seductiongils ny sm rum

Kun dog være interesant at høre hvem du besøgte hvorfor så hæmeligt det Linder da ikke dig Benjamin ;)

Mvh 8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

@ nuhok og bager

Nej der kommer ikke navn på pigen, og hendes navn er også irrelevant for anmeldelsen af Seduction Girls, som gav mig sådan en fin introduktion ved mit første besøg.

Med venlig hilsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa Benjamin.

Vi takker mange gange, det er så dejligt at få ros og vi kvinder elsker det jo ;) Vi er også virkelig stolte over at kunne leverer så flot et sted og sm rum og pigerne er helt vilde for at lege med gyngen :D

Der mangler lige de sidste småting som fængsels lågen, det nye gulv kom på igår og lyset på mandag, så det er som juleaften hver gang vi kommer..

Næste projekt er at vinter stuen bliver til en jungle, så i alle kan finde jeres indre Tarzan frem.

Vi glæder os til at du kommer og indvier det med din Prinsesse..

She`s Jane, you Tarzan :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa Benjamin.

Næste projekt er at vinter stuen bliver til en jungle, så i alle kan finde jeres indre Tarzan frem.

Vi glæder os til at du kommer og indvier det med din Prinsesse..

She`s Jane, you Tarzan :lol:

He he :D er aldrig blevet sammenlignet med Tarzan før :lol:

En jungle? :roll:

Jamen det lyder da spændende, hvis det er tilladt at jage piger og nedlægge dem :lol:

Håber der bliver et sted, hvor der kan dyrkes sex f.eks i en hængekøje eller i en knaldhytte :lol::lol: :lol:

Med venlig hilsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

He he :D er aldrig blevet sammenlignet med Tarzan før :lol:

En jungle? :roll:

Jamen det lyder da spændende, hvis det er tilladt at jage piger og nedlægge dem :lol:

Håber der bliver et sted, hvor der kan dyrkes sex f.eks i en hængekøje eller i en knaldhytte :lol::lol: :lol:

Med venlig hilsen

I alle har vel en indre Tarzan gemt i jer, slår jer på brystet og brøler når byttet er nedlagt he he.

Der kommer både hængekøje, hængestole og lianer i loftet :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg læser en 'skjult' reklame med billeder

fred være med det

Kære HappyHippo.

Kan se du er delvis stadig ny på dtte site, men SG behøver ingen skjult reklame, efter 12 år på bagen med mere ros end ris, har vi vist sat vores forspor rundt omkring i de kære mænd, par og nogle stykker kvinder ;) og det ville en søgning på navnet også fortælle dig..

Men så kan man vel sige at alle der skriver om os herinde, laver skjult reklame om os :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære HappyHippo.

Kan se du er delvis stadig ny på dtte site, men SG behøver ingen skjult reklame, efter 12 år på bagen med mere ros end ris, har vi vist sat vores forspor rundt omkring i de kære mænd, par og nogle stykker kvinder ;) og det ville en søgning på navnet også fortælle dig..

Men så kan man vel sige at alle der skriver om os herinde, laver skjult reklame om os :lol:

kære Seduction medarbejder

fordi jeg er ny på siden er det jo ikke fordi jeg er helt grøn.

jeg kan sagtens huske hvor i lå før og har været hos jer mange gange, men ikke de sidste par år, efter mange gode oplevelser hos jer, fik jeg er MEGET dårlig oplevelse hos en af jeres piger, så derfor kommer jeg ikke i jeres ellers så pæne villa.

dog ville jeg komme forbi hvis bestemte piger kom igen eller arbejdede ( de nuværende er sikkert fine nok ) - jeg tænker på 2 piger som ikke er at finde længere samt hende fra BB :)

ALLE har brug for reklame, derfor så jeg med mine øjne en reklame da jeg læste dette indlæg

Del dette indlæg

Link til indlæg

fred være med det[/quote

Så er vi to

Del dette indlæg

Link til indlæg

kære Seduction medarbejder

fordi jeg er ny på siden er det jo ikke fordi jeg er helt grøn.

jeg kan sagtens huske hvor i lå før og har været hos jer mange gange, men ikke de sidste par år, efter mange gode oplevelser hos jer, fik jeg er MEGET dårlig oplevelse hos en af jeres piger, så derfor kommer jeg ikke i jeres ellers så pæne villa.

dog ville jeg komme forbi hvis bestemte piger kom igen eller arbejdede ( de nuværende er sikkert fine nok ) - jeg tænker på 2 piger som ikke er at finde længere samt hende fra BB :)

ALLE har brug for reklame, derfor så jeg med mine øjne en reklame da jeg læste dette indlæg

Enig, alle kan bruge reklame, det er vel derfor vi er her. Ved dog ikke hvad man skal mene at efter mange gode oplevelser, får en dårlig og så dropper man stedet, det er jo helt op til dig, vil dog mene du snyder dig selv for flere gode oplevelser, for pigerne er ikke bare fine nok!

Men fred være med det :)

Der er altid en årsag til piger ikke er på et sted, om det er frivilligt eller ikke, kan ikke vides og kommer kun stedet ved. Men vil igen mene vi har et spark røv team i vores hus, som vi bestemt er stolte af og endnu stolte af at nye gæster, som Benjamin får en god oplevelse i huset og føler sig velkommen fra start til slut på sit første besøg, det varmer jo så dejligt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men vil igen mene vi har et spark røv team i vores hus

Da denne streng er om Seduction Girls SM-rum, så er det vel nærliggende at spørge om, hvorfor ydelsen "spark røv" ikke står på jeres menu?

:lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Egentlig havde jeg ikke tænkt mig, at kommentere min egen klinik anmeldelse. Men af og til er det svært at tie med det, som man har lyst til at sige.

I min verden er:

En god anmeldelse af en pige, det samme som en god reklame for hende. :)

En dårlig anmeldelse af en pige, det samme som en dårlig reklame for hende. :(

En god anmeldelse af en klinik, det samme som en god reklame for klinikken. :)

En dårlig anmeldelse af en klinik, det samme som en dårlig reklame for klinikken. :(

En god/dårlig anmeldelse af en pige på en klinik, kan betyde, at det er god/dårlig reklame for klinikken og de andre piger. ;)

Alle anmeldelser er derfor en form for reklame, god eller dårlig. :roll:

fred være med det

Kære HappyHippo:

Af dine indlæg fremgår det tydeligt, at dine kommentarer nok har rod i, at du har et horn i siden på Seduction Girls på grund af een dårlig oplevelse. ;)

Men fred være med det.

Så er vi to

Kære bager:

Din kommentar undrer mig, idet du ved enhver given lejlighed selv reklamerer for een bestemt pige. ;)

Men fred være med det.

Som skribent er det dejligt at se, at det man skriver bliver læst, og med henvisning til et berømt citat fra salig Simon Spies:

"Dårlig omtale er bedre end ingen omtale"

Vil jeg gerne takke de 2 herrer for deres sure opstød, som gjorde, at min anmeldelse er blevet læst rigtig mange gange. :D

Endnu engang vil jeg glæde mig over, den gode oplevelse jeg fik, ved mit første besøg hos Seduction Girls. :)

Jeg vil ønske alle læsere af EroGuide, det rigtig gode forum EroGuide og staben, en rigtig dejlig week-end. :)

Jeg ved, at jeg selv får en rigtig dejlig week-end. :D

Med venlig hilsen fra en glad mand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Benjamin

Efter at havd læst din anmeldelse igen kan jeg godt se hvad du mener

For selvfølge kan man lave en anmeldelse af en klinik som man også kan det af en piger

Der er ingen forskeld der :) kun hvad det er man anmelder

Så jeg håber du tag imod min undskyldning for at angribe din anmeldelse på dene måde

Så undskyld :oops:

Mvh bager

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så undskyld :oops:

Mvh bager

TAK - bager, du har stadig min store sympati. ;)

Vi har fælles interesser i de samme pigetyper. :)

Med venlig hilsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære HappyHippo.

Hold da op. Så fik man lige dagens (nattens) grin. Det er da overdrevent selvhøjtideligt det der

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da op. Så fik man lige dagens (nattens) grin. Det er da overdrevent selvhøjtideligt det der

Kan jo så kun sige i lige måde til denne nye bruger :lol::lol::lol: Lige oprettet og et indlæg imod SG :oops:

God søndag til dig, husk det er Mor`s dag ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan jo så kun sige i lige måde til denne nye bruger :lol::lol::lol: Lige oprettet og et indlæg imod SG :oops:

God søndag til dig, husk det er Mor`s dag ;)

Hvordan er mit indlæg imod SG? Der er tale om en nøgtern konstatering.

Har ærlig talt svært ved at se, at mit indlæg skulle ha' mindre legitimitet, blot fordi jeg har oprettet mig går.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Der er ryddet op i strengen og slettet, da en overtrådte vores regler ved at nævne et privat navn.

Yderligere debat om emnet her skal være sagligt og sobert og omhandle anmeldelsen af SM-rummet, ellers sletter vi igen og evt. lukker strengen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...