Eva Nadine 4848 Skrevet 22. August, 2020 (edited) Jeg tænker at der er flere af jer gutter herinde der kan det jeg har brug for hjælp til. I denne omgang tænker jeg på det at lave min hjemmeside Jeg vil gerne høre fra en eller flere der arbejder med at lave WordPress sider til dagligt, og kan linke til nogen de allerede har lavet. Diskretion er en selvfølge - begge veje. Det er vigtigt at vi kan kommunikere om det også telefonisk uden det kun kan blive "når du er ude at gå tur med hunden" eller lign. Henvendelser fra kandidater der synes jeg er drønhamrende fræk og lækker foretrækkes. Det trækker bestemt også op hvis du bor eller arbejder i København, så vi evt. kan mødes snart og nemt. Send en privat besked til mig herinde med hvad du ønsker i honorar og links til sider du har lavet, eller send en email til [email protected]. Hvis du gør begge dele bliver jeg bare forvirret Hvis du gør det godt, så giver jeg både drikkepenge og anbefaler dig til mine veninder/kolleger Jeg skal bruge en personlig side som glædespige hvor der er tilknyttet et plugin hvor jeg kan have en slags blog eller mini forum også. F.eks. til "Dagens Gæst" som jeg tænker skal være en slags anmeldelse med omvendt fortegn, og andre ting. Der skal naturligvis være billeder, prisliste, vagtplan, menu/ydelser, kontaktinformationer osv. også. Jeg har ikke valgt et WP tema endnu, så jeg er åben overfor forslag. Og ja, det skal være WordPress. Jeg ønsker selv at overtage driften af siden når først du har lavet den. Jeg har købt og betalt for både domænenavn og webhotel hos Simply.com Det haster lidt. Kærligst, Eva Nadine Redigeret 22. August, 2020 af Eva Nadine 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg