Hop til indhold
Miller's Crossing

Milou - lækker, klasse, elegant❤️❤️

Recommended Posts

Hun skriver selv, at Milou betyder blød og venlig, og det er hun bestemt. Men Milou er også det oprindelige belgiske navn på hunden Terry i Tintin-tegneserierne. Det giver gyldne minder om gode stunder, da jeg som knægt og ung havde netop Tintin som yndlings læsestof selvfølgelig sammen med de legendariske Jan bøger. Hvem husker ikke både Tintin, Terry (Milou) og ikke mindst kaptajn Haddock. Den dag i dag bruger jeg ofte hans eder og forbandelser  og drikker selvfølgelig også højlands skotsk whisky;)

Fra Memory Lane tilbage til Milou. Jeg besøgte denne elegante kvinde - som i øvrigt er en gammel kending, som også jeg har mødt tidligere - en varm eftermiddag, og oh my oh my hvor blev jeg hurtigt endnu mere hed. På denne kvindes repertoire (fransk igen) er først og fremmest et stort nærvær, hvor du med det samme føler dig hjemme. Milou serverer drikkevarer (stort udvalg) og snacks, og så bruges den første halve time på ikke small talk, men en dybsindig snak om alverdens emner. For Milou er beleven, klog og vidende. Minder her om Lizbeth. Stort. Tiden vi brugte her, betalte jeg vel at mærke ikke for:)

Andre kendetegn ved Milou. Alderen passer fint. Ikke ny i gamet, men hvilken personlighed. Flot krop, smukt, excentrisk ansigt med brune øjne og nogle bryster, der lige så godt kunne have siddet på en 20 årig.

Herefter gik vi i gang med sexen. Den startede med et fælles bad, hvor jeg blev sæbet ind, og pludselig var jeg igang med at tage hende bagfra, mens det varme vand væltede ned over mig. Tæt på at komme allerede her.:wub:Jeg fik vist gispet, at jeg gerne ville prøve sengen, men inden da nåede vi alligevel lidt stående opvarmning (igen) med dybe tungekys og kærtegn. Da vi smed os på sengen, fik jeg en uforlignelig oplevelse, der indbefattede SuperFransk, 69, handjob, massageapparat, flere (mange) dybe tungekys og ikke mindst en helt unik Face Sitting, hvor missen blev presset godt ned over mit ansigt:P Frækt frækt. Jer er måske alligevel lidt kinky? Det hele sluttede med en Cow Girl, hvor jeg så måtte give efter i en voldsom klimaks.

Denne oplevelse var absolut topklasse, og jeg kan kun anbefale et besøg hos Milou. Især til de brødre, der ikke bare vil have taget trykket i en fart, men tværtimod søger den totale GFE oplevelse:D

Milou er i en lækker, anonym lejlighed med dejligt bad med store rene håndklæder.

Til jer derude - I er en gang “søndagsryttere, og asfaltcowboys” ( Kaptajn Haddock igen), men god fredag alligevel;)

Miller’s

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun skriver i sin annonce :

Positive things starts with M

M = Miller's

vores Bro herinde, du er en levende legende Hr. M. Crossing 

Tak for endnu et dejligt, sjovt og anderledes skriv 

Jeg starter desværre hverken med M i det civile liv eller undercover herinde :D

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg

Link til indlæg

Halløj - det var da en spændende annonce, og en fremragende anmeldelse! Kan du (uden at løfte diskretionens slør) sige noget om, hvor i København, hun holder til? Fx nærmeste station

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er jeg den eneste der havde (naivt) håbet at Youtube linket var til en strimmel med Milou? Happy thoughts gik så mere på en glad sang! Hmmm:)

Men hun ser dejlig ud. Hvor lang tid havde du taget med hende, Miller's? Det lyder som om I kom godt omkring.

Bedste hilsner

Gyldenspjæt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rigtig god anmeldelse Miller’s!!!! Mange tak for det. Ved du om hun er taget af sted igen? Vil gerne mødes med hende men hun reagerer ikke :blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mia04

I thought I will get rid of this but it seems I will not, so I have to give an explanation. As a sign of respect for those who know me -  Milou and Sweet Mia are the same person.

Most of you know well how I have been harassed last year with that fake advert going on. Sweet Mia or Milou is irrelevant, what matters is the person behind it and my intention was not to have new publicity because me Sweet Mia does not need that.  From now on, Sweet Mia as nickname on this forum does not exist. My harassment stopped at some point and started over after a while. And has to do with one of you who feel an continuously hunger to jeopardize people's private life. People who really have nothing else to do, can be very creative. 

Also very interesting @ littlefinger69 about your knew profile just created. Too new. 

I will be back with further explanations and what was my real intention when created the new advert. Indeed only 2 photos out of 4 belonged to me. Those one who knew me figured out from the very first minutes because of way of writing. I apologize to those who made an appointment with Milou. Some of those ones I knew and contacted Milou, received a proper explanation because I can be accused of many things, but my brutal honesty was always my thing. I just need time to sort of things. And even if me and@ Miller's Crossing had small contradictory arguments here on this page, he meet and helped me, the real person.

And i will tell to my stalker the following; I will back off soon, very soon, no worries. This is simply too much. 

Thanks

Redigeret af Mia04

Del dette indlæg

Link til indlæg
SødSur skrev, for 8 timer siden:

Hvis det nu er hende, og du har fundet hende på Instagram, så tænker jeg det er noget ufint overfor hende at lægge linket ud......

I would not have done that if I thought it is indeed the girl of the picture. She had posts from Paris posted a day ago and the years of the model according to Instagram were 24 and on the advert she was saying 28 - which is unusual for ladies. They would rather write they are younger. 

Mia04 skrev, for 3 timer siden:

I thought I will get rid of this but it seems I will not, so I have to give an explanation. As a sign of respect for those who know me -  Milou and Sweet Mia are the same person.

Most of you know well how I have been harassed last year with that fake advert going on. Sweet Mia or Milou is irrelevant, what matters is the person behind it and my intention was not to have new publicity because me Sweet Mia does not need that.  From now on, Sweet Mia as nickname on this forum does not exist. My harassment stopped at some point and started over after a while. And has to do with one of you who feel an continuously hunger to jeopardize people's private life. People who really have nothing else to do, can be very creative. 

Also very interesting @ littlefinger69 about your knew profile just created. Too new. 

I will be back with further explanations and what was my real intention when created the new advert. Indeed only 2 photos out of 4 belonged to me. Those one who knew me figured out from the very first minutes because of way of writing. I apologize to those who made an appointment with Milou. Some of those ones I knew and contacted Milou, received a proper explanation because I can be accused of many things, but my brutal honesty was always my thing. I just need time to sort of things. And even if me and@ Miller's Crossing had small contradictory arguments here on this page, he meet and helped me, the real person.

And i will tell to my stalker the following; I will back off soon, very soon, no worries. This is simply too much. 

Thanks

I didn't imagine there is so much depth in the fake photos and I regret asking now. Many girls use fake photos for various reasons and clearly it is understandable why. I have never had a problem with that if the pictures were a close representation of the girl. That is what I asked @Miller's Crossing about.  

One of the reasons not to create reviews and posts in this forum is that there is so much suspicion when you write something. Everybody has different taste and when you make a review about your experience it can be rather subjective and bring disappointment to the readers. However, I decided to join the forum to try and help people by writing concise reviews about my personal experiences, where I try to be more objective and share why I think the girl is worth visiting or not, taking into consideration the factors why or why not the things may have not worked out as expected. In addition, when you are no longer a bystander in a community you get some benefits like asking for help with making a decision and maybe even find friends. 

@ Mia04 I am sorry I brought up this topic.

Let's close this here for the respect of the girl. 

To the stalkers out there - get a life! 

Redigeret af littlefinger69

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mia04
dongding wrote, 23 minutes ago:

One should wonder why is she here with all these issues. Cannot be healthy 

Oh please @ dongding as I told you many times, stay quite. You were one of the main people who did not let me breathe. As respect for the admin of this forum i do not post the messages i have from you and how many times you tried to reach me every time I WAS REFUSING YOU. And everybody knows your stupid comments. Or when you wanted  to do a "favor" and giving fake infos. Or the fact that you write to all the girls giving fake names?

Also, It is not good for your heart. What goes around comes around. 

I am still here because I was one of the only few who could stand in front of all the assholes and bored people. I guess that says a lot. 

All started with a refuse, a "no". Well, some do not know simply how to take a NO as a response. 

Redigeret af Mia04

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mia04
littlefinger69 wrote, 30 minutes ago:

I would not have done that if I thought it is indeed the girl of the picture. She had posts from Paris posted a day ago and the years of the model according to Instagram were 24 and on the advert she was saying 28 - which is unusual for ladies. They would rather write they are younger. 

I did not imagine there is so much depth in the fake photos and I regret asking now. Many girls use fake photos for various reasons and clearly it is understandable why. I have never had a problem with that if the pictures were a close representation of the girl. That is what I asked@ Miller's Crossing about.  

One of the reasons not to create reviews and posts in this forum is that there is so much suspicion when you write something. Everybody has different taste and when you make a review about your experience it can be rather subjective and bring disappointment to the readers. However, I decided to join the forum to try and help people by writing concise reviews about my personal experiences, where I try to be more objective and share why I think the girl is worth visiting or not, taking into consideration the factors why or why not the things may have not worked out as expected. In addition, when you are no longer a bystander in a community you get some benefits like asking for help with making a decision and maybe even find friends. 

@ Mia04 I am sorry I brought up this topic.

Let's close this here for the respect of the girl. 

To the stalkers out there - get a life! 

It's ok. As I always say, everything happens with a reason. 

Redigeret af Mia04

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mia04
dongding skrev, for 3 minutter siden:

Amazing you are

Always a pleasure when you interfere into a topic. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mia04 skrev, for 4 timer siden:

Thanks

Its sad that it has to be this way. But at least you know that a lot of people treassured your company. Havent met Dongding irl, and i hope i never will, from his writing in here. One of the few profiles that really creeps me out. Always so unpleasant.

Redigeret af Ebden_jj

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Andrew P
dongding skrev, 1 time siden:

One should wonder why is she here with all these issues. Cannot be health

Maybe Mia is still here because she despite all, has a lot of wonderful friends, because many appreciate highly the moments she shares with us, she was one of the very first women I meet in this GP world - you are and will always be a dear memory for life Mia, hope you will stay in beautiful Copenhagen quite some time. 
Don't care about those who hurt you, Care about those that do not 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et indspark herfra. 

Jeg står ved hvert et ord i anmeldelsen - den er blot skrevet om Milou, som Mia gerne vil skifte profilnavn til. Jeg troede dog, at alle Milous billeder var ægte. 

Jeg gjorde det for at hjælpe Milou(Mia) af med de kedelige mennesker, som vælger at chikanere og stalke piger, som de ikke kan få til at gøre,  som de vil. 

Det lykkedes så ikke i dette tilfælde, men jeg synes dog, det er fedt, at der bliver fokus på disse chikaneproblemer, som jeg desværre tror er stigende især blandt netop de piger, som siger fra, og som vi allerhelst vil have til at fortsætte. 

Miller’s

Del dette indlæg

Link til indlæg

Oh please @ dongding as I told you many times, stay quite. You were one of the main people who did not let me breathe. As respect for the admin of this forum i do not post the messages i have from you and how many times you tried to reach me every time I WAS REFUSING YOU. And everybody knows your stupid comments. Or when you wanted  to do a "favor" and giving fake infos. Or the fact that you write to all the girls giving fake names?

Also, It is not good for your heart. What goes around comes around. 

I am still here because I was one of the only few who could stand in front of all the assholes and bored people. I guess that says a lot. 

All started with a refuse, a "no". Well, some do not know simply how to take a NO as a response. 

Hvis det her ikke bliver @dongding¨s endeligt på EG!

Herr @dongding har aldrig været vellidt, men mange har undskyldt hans utallige perfide og småondskabsfulde indlæg mod GP'erne med, at han blot kedede sig og postede random indlæg uden sammenhæng med virkeligheden

Jeg har aldrig troet på, at hans indlæg var tilfældige, eller at de skyldtes kedsomhed. Og det gør de heller ikke, kan man se af ovenstående.

Jeg er aldeles flintrende ligeglad med, hvilke paragraffer moderatorerne eller administrator bruger for at få hældt ham ud.

Blot han ryger ud af EG på røv og albuer.

Mere generelt er det efter min opfattelse vildt langt ude, at brugere, der som @dongding helt åbenlyst har andre interesser i at være her end os andre, kan leve så langt et liv på EG.  

Som desværre andre medlemmer er han med til at chikanere og stalke de piger, vi holder mest af og drive dem ud af branchen og Danmark.

Mia04 skrev, for 8 timer siden:

Thanks

Dearest Mia
Please don't give up! 
We know the intolerable and bad things you've been going through. We are all very angry and offended on your behalf. But please give us one more chance.
We adore you and will, for what it's worth, do what we can to support you.

Yours

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg

Link til indlæg

I know the feeling :( 

Jeg har selv (og mener stadig det var helt utilsigtet og uden at jeg tænkte over det) kommet til at gøre livet her på Eroguide surt for en af de kære kvinder på sitet. Jeg slettede min daværende bruger og gav mig selv en "tænkepause". Dét var måske en mulighed også for dongding. Jeg mener selv jeg er kommet tilbage som et "bedre jeg".

Kære @Mia04 - jeg håber du passer på dig selv. Jeg kom også helt uforvarende til at genere dig engang for snart nogle måneder siden ved at tilbyde at tage vin med til et besøg hos dig. Igen en situation, der skabte problemer. Sorry dear.

Redigeret af Sherlock

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...