Tenderness62 269 Skrevet 21. August, 2020 Engang imellem når man trykker på de søde “piger”, der annoncerer på EG, så får man disse billeder: sød “pige” Skal man blive skræmt eller misundelig? /Tenderness62 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 21. August, 2020 "Lånte" billeder, igen igen https://yandex.com/images/touch/search?rpt=imageview&cbir_id=2147343%2FsekS7l6v2-JkE7VITjLXXA Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tenderness62 269 Skrevet 21. August, 2020 Pophair skrev, for 1 minut siden: "Lånte" billeder, Men det gør ikke udstyret mindre..... skræmmende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 21. August, 2020 Tenderness62 skrev, Lige nu: Men det gør ikke udstyret mindre..... skræmmende Det er bare ikke det man møder, så falsk varebetegnelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tenderness62 269 Skrevet 21. August, 2020 Pophair skrev, Lige nu: Det er bare ikke det man møder Jeg havde nu heller ikke tænkt mig at møde “det”, jeg er bare .... enten skræmt eller misundelig... over at finde en “sød pige” med en monster pik. Verden er uretfærdig For dem, der faktisk møder hende og evt. bliver skuffet, så er det selvfølgelig ikke i orden - det var bare ikke min pointe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 672 Skrevet 21. August, 2020 Tenderness62 skrev, for 16 minutter siden: Men det gør ikke udstyret mindre..... skræmmende Jeg tror simpelthen ikke den heteroseksuelle mands hjerne kan håndtere at møde en lækker pige med en større pik end han selv har 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
puttgarden 193 Skrevet 21. August, 2020 Tenderness62 skrev, for 15 minutter siden: Men det gør ikke udstyret mindre..... skræmmende Langt de fleste billeder af trans'er med meget store vedhæng, har været en tur igennem Photoshop før de er blevet langt på nettet. Med det rigtige software kan man læse de metadata der altid er i billeder og se om Photoshop har været ind over. Man kan også zoome meget langt ind og se at der er forskel på de pixels som billedet består af. Kræver dog nok mere en fagperson end en almindelig bruger til at se dette. De billeder der er taget bagfra er helt klart Photoshoppet, jeg har ikke kigget på de øvrige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Onkel Reje Skrevet 21. August, 2020 Goderne er engang ulige fordelt, og ikke kun blandt verdens milliardærer ............... Nyt kunstner navn, samme flotte hår ............... Vlad the Impaler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tenderness62 269 Skrevet 21. August, 2020 FKK4Ever skrev, for 6 minutter siden: Jeg tror simpelthen ikke den heteroseksuelle mands hjerne kan håndtere at møde en lækker pige med en større pik end han selv har Jeg foretrækker større bryster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 672 Skrevet 21. August, 2020 Tenderness62 skrev, for 12 minutter siden: Jeg foretrækker større bryster Ja, det er nok de færreste piger der tænder på en fyr med større bryster end de selv har Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 21. August, 2020 puttgarden skrev, for 27 minutter siden: Langt de fleste billeder af trans'er med meget store vedhæng, har været en tur igennem Photoshop før de er blevet langt på nettet. https://chaturbate.com/trans-cams/ Her er der ikke så megen fikkumdik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg