Hop til indhold
Krølle Bølle Jr.

Guf guf - det er da til at betale.

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker
BlackMagic2020 skrev, for 23 minutter siden:

fatter jeg sku ikke

:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin: Nej, det tror vi på

 

Hvis du nu kigger på hendes hjemmeside, læser hendes tekst og ser hendes fotos, så får du måske en fornemmelse af en pige med klasse, dannelse, intellekt og uddannelse. Det er altså en pige som både kan konversere på et vist niveau og også her ret godt greb om hvad der kan foregå på et lagen. Desuden betyder hendes priser at hun sikkert ikke har 5 gæster hver dag. Det er altsammen noget der tiltrækker et vist klientel. 
Man kommer nemt 500 km sydpå i en Fabia, men det er en noget bedre oplevelse at gøre det i en E280, ligesom der er fanden til forskel på at elske i et luksus hotel værelse frem for en muggen kælder i den indre by ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg overvejer om man skal tage hendes personlige favorit på 4 timer til 10.500,- ,- det er kun 43.75  kr pr minut, plus restaurant mad og drikke.... 

Er der nogen der ved hvilket univers hun kommer fra? det må være spændende.

Kommer til at tænke på at en pk smøger til 50kr jo egentlig ikke er ret meget længere ;-) 

Redigeret af Trust-me

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg stiller mig gerne til rådighed og tager en tur for holdet...

Blot for at kunne konstatere om hun er noget særligt og ikke skabt som alle andre kvinder på denne jord

Sidder den på tværs, eller er hun strammere end de Thai tøser som jeg normalt frekventerer -  jeg ved det jo ikke,  men tanken rider mig som en mare ,

Kunne ved samme lejlighed få opfyldt en gammel drengedrøm og  komme i trusserne på en rigtig upper class blondine, og  bare give hende den helt store tur ...

Jeg er allerede godt tyk bag ørerne, og har i disse corona tider slet ikke fået opbrugt mit budget for 20/21

Hvad tænker I brødre...

 

 

 

 

 

 

 

Redigeret af Pussy Lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...