Hop til indhold
Candy Cane

Naturlige eller ikke-naturlige bryster?

Recommended Posts

Guest Misjo1
Liv skrev, den 22.8.2020 at 12:52:

Personligt foretrækker jeg små faste naturlige bryster AA til max en C skål på en sød og naturlig (eller fræk og sporty) pige. Ingen silikone. Alle bryster er naturligvis velkomne i butikken ;) 

Årh Liv 

Jeg tænder også lidt på kvinder der tænder på kvinder:wub:

Pigesex er sku smukt...

Misjo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Hvis jeg engang skulle få lavet bryster, ville det være et brystløft eller måske en fedtinjektion, ikke silikone, så de stadig er bløde og dejlige, men bare står lidt mere ret. Det ville jeg ikke gøre for arbejdet men for mig selv - og jeg tænker om 10 års tid, afhængigt af hvordan de opfører sig - men vil da ikke udelukke at det kunne påvirke hvornår jeg fik dem, hvis jeg stadig arbejder til den tid. 

Og jeg selv... jeg synes æstetisk at naturlige A-C skåle ser voldsomt godt ud, nok fordi tyngdekraften ikke har så stor magt over dem, men nu har jeg gramset en del på mine veninders bryster, og et par enkelte legekammeraters bryster, og jeg må godt nok indrømme, at de store bryster er fænomenalt sjove at begrave ansigtet eller hænderne i hvis de er naturlige :ph34r: Og alle bryster er dejlige på en pige som er glad for sig selv. 

Og undskyld, men dette vers om mine egne bryster kom lige til mig, på bedste Bølle Bob melodi:

De er ikke rigtig store \\ De er ikke rigtig små \\ De er både og, og hverken enten eller \\ De for unge til at hænge men for gamle til at strut' \\ Men alligevel er de goe' fra start til slut.\\ ^_^

Redigeret af Nannas Hjørne
tilføjede verset

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænder helt klart på det naturlige som vi nu er skabt. Om det så er små eller store bryster betyder intet da de i mine øjne er lige frække :D

Rubert

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  foretrækker  helt  klart  naturlige  bryster, og  brysterne  skal  passe  til  både  kroppen  og  alderen.  Naturligt  look  som  er  alderssvarende. 

Jeg  synes  at  der  er  meget  kvindelighed  i  både  bryster  og  hår.  Derfor  må  brysterne  gerne  være  min. en  stor  håndfuld.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Candy Cane skrev, den 20.8.2020 at 11:05:

Naturlige eller ikke-naturlige bryster?

Har altid tænkt på om det er noget folk går op i med henblik på besøg eller privat :)

Jeg er klar over at folk har præferencer, men hvis du er til det ene, ville du så gå hvis din fortrukne præference ikke var der, eller ville du "tage det der var" hvis nu pigen var sød/lækker nok?

Dette gælder både privat og GP'er ;)

Det vigtigste for mig er at brysterne "virker" - dvs de nyder at blive kælet for, at vorterne reagerer når man styger over brysterne, og ikke mindst at kvinden de sidder på reagerer på at de bliver kærtegnet. 

Om de er naturlige eller hjulpet på vej, små eller kæmpestore - er ikke så vigtigt. 

Dog vil jeg sige at følgende er stort turn-off for opererede bryster:

-kæmpe "linse-patter" 

-kuglerunde bryster, som er monteret  på kvinden

-hårde bryster (arvæv eller implantater) 

- bryster hvor vorterne har taget skade og ikke må røres. 

Hvis brysterne er af typen "turn off" er jeg ret sikker på at jeg ville gå min vej igen, har dog ikke oplevet det endnu, da jeg normalt laver lidt research før et besøg. 

Stay safe - keep them natural.. 

/North

Redigeret af North
Stavebøf

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 23 timer siden:

Hvis jeg engang skulle få lavet bryster, ville det være et brystløft eller måske en fedtinjektion, ikke silikone, så de stadig er bløde og dejlige, men bare står lidt mere ret. Det ville jeg ikke gøre for arbejdet men for mig selv - og jeg tænker om 10 års tid, afhængigt af hvordan de opfører sig - men vil da ikke udelukke at det kunne påvirke hvornår jeg fik dem, hvis jeg stadig arbejder til den tid. 

Og jeg selv... jeg synes æstetisk at naturlige A-C skåle ser voldsomt godt ud, nok fordi tyngdekraften ikke har så stor magt over dem, men nu har jeg gramset en del på mine veninders bryster, og et par enkelte legekammeraters bryster, og jeg må godt nok indrømme, at de store bryster er fænomenalt sjove at begrave ansigtet eller hænderne i hvis de er naturlige :ph34r: Og alle bryster er dejlige på en pige som er glad for sig selv. 

Og undskyld, men dette vers om mine egne bryster kom lige til mig, på bedste Bølle Bob melodi:

De er ikke rigtig store \\ De er ikke rigtig små \\ De er både og, og hverken enten eller \\ De for unge til at hænge men for gamle til at strut' \\ Men alligevel er de goe' fra start til slut.\\ ^_^

Som du kan sige det, Nanna ;). Jeg er helt enig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
eye2eye2 skrev, for 57 minutter siden:

Som du kan sige det, Nanna ;). Jeg er helt enig.

Motorboating... jeg siger det bare. Jeg har en veninde med naturlige J-skåle, hun har opgivet at holde mig fra dem :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så længe pigen er skøn, og vi klikker godt, så er det ikke den store forskel om de er naturlige eller ej. Når der nu er sagt, så tænder jeg på store fake bryster. Gerne tydeligt fake, og gerne dumt store .:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 18 minutter siden:

Motorboating... jeg siger det bare. Jeg har en veninde med naturlige J-skåle, hun har opgivet at holde mig fra dem :D

Jeg ville næsten give min venstre arm for at være med til jeres næste møde :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Jeg synes som udgangspunkt at plastik er turn-off. Jeg kan acceptere det, hvis det er lavet diskret og pigen har andet godt at byde på. Min jeg bliver aldrig fan af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nannas Hjørne skrev, for 11 timer siden:

Det lyder rigtig spændende :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er absolut til små naturlige bryster. Jeg kommer nogle gange hos Thai piger, det er snarere reglen end undtagelsen, at de er udstyret med nogle standart form bryster fra nok samme kirug i Thailand, det er altså synd, for fra naturens haånd er der jo ingen som Thai piger som er udstyret med små naturlige bryster.

Jeg tror mange kvinder bilder sig ind, at vi mænd udelukkende ønsker store bryster, sådan har jeg det absolut ikke.

Kunne man tænke sig at kvinder vil lade sig lægge under kniven og få lavet store bryster, for at imponere deres veninder ? Lidt lige som mænd køber lækre biler, for at prale over for andre mænd, for kvinder er jo mange gange lige glad med hvilken bil de kører i bare de kører.

Redigeret af Citroen mand

Del dette indlæg

Link til indlæg
bigfoot skrev, den 22.8.2020 at 08:43:

Hej Candy

Nu er jeg ikke den store babsoman, men min præference er klart B-C størrelsen.

Det ødelægger ikke oplevelsen hvis pigen har større bryster, da det klart er pigens personlighed og attitude der i mit perspektiv er afgørende for en god oplevelse.

Du har det hele, og det har jeg ikke lagt skjul på i en tidligere anmeldelse af dig, og dine bryster er perfekte som de er :wub:

Hvor du sød og tusind tak :wub: ses vi snart måske? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Citroen mand skrev, den 27.8.2020 at 10:36:

Jeg er absolut til små naturlige bryster. Jeg kommer nogle gange hos Thai piger, det er snarere reglen end undtagelsen, at de er udstyret med nogle standart form bryster fra nok samme kirug i Thailand, det er altså synd, for fra naturens haånd er der jo ingen som Thai piger som er udstyret med små naturlige bryster.

Jeg tror mange kvinder bilder sig ind, at vi mænd udelukkende ønsker store bryster, sådan har jeg det absolut ikke.

Kunne man tænke sig at kvinder vil lade sig lægge under kniven og få lavet store bryster, for at imponere deres veninder ? Lidt lige som mænd køber lækre biler, for at prale over for andre mænd, for kvinder er jo mange gange lige glad med hvilken bil de kører i bare de kører.

Jeg har ofte overvejet at få lavet bryster, men for mit vedkommende er det ikke for at imponere mine veninder, da størstedelen af dem faktisk siger nej hehe :rolleyes::P

Jeg syns det er mega flot, så længe det passer til resten af kroppen <3 Så der ønskes ingen Linse bryster herfra hehe :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Krøllede skrev, den 21.8.2020 at 15:57:

Det var ikke en forstørrelse som sådan, ren vedligehold efter at være blevet mor. :)

Ja okay, men så du stoppede hos hende fordi de ikke var pæne, hårde eller hvordan? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den Krøllede
Candy Cane skrev, for 4 timer siden:

Ja okay, men så du stoppede hos hende fordi de ikke var pæne, hårde eller hvordan? :)

Det blotte faktum at de ikke var ægte, og at det kunne mærkes. :wacko::)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...