Hop til indhold

Recommended Posts

Hej !

havde en aftale her til morgen med Anna Perez Link som jeg havde glædet mig til.

det blev ikke til noget for ingen svar på sms om den endelige lejlighed hvor jeg skulle ringe på.

sådan noget gør mig bare vildt irriteret. 

jeg havde lidt på fornemmelsen da svar på sms kom meget sporadisk men det er godt nok nedtur at stå der med alle lyster og så blive brændt af

øv øv møg morgen

Del dette indlæg

Link til indlæg

surt show.. hun har ellers gode anmeldelser, og ser ret lækker ud :P tak for advarslen :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Spitzer
bifyr71 skrev, for 1 time siden:

Hej !

havde en aftale her til morgen med Anna Perez Link som jeg havde glædet mig til.

det blev ikke til noget for ingen svar på sms om den endelige lejlighed hvor jeg skulle ringe på.

sådan noget gør mig bare vildt irriteret. 

jeg havde lidt på fornemmelsen da svar på sms kom meget sporadisk men det er godt nok nedtur at stå der med alle lyster og så blive brændt af

øv øv møg morgen

Mit indtryk er at det nogen gange sker pga screening fra pigen side - dvs at du står er sted udenfor hvor hun kan se dig. Måske du kender hende, måske du blot ligner en hun kender eller har haft en dårlig oplevelse med, eller måske hun blot ville spare jer begge for en dårlig oplevelse. Men en sms kunne selvfølgelig være rar at få for dit vedkommende. 

Kom du til tiden?

Redigeret af Spitzer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Spitzer skrev, for 57 minutter siden:

Mit indtryk er at det nogen gange sker pga screening fra pigen side - dvs at du står er sted udenfor hvor hun kan se dig. Måske du kender hende, måske du blot ligner en hun kender eller har haft en dårlig oplevelse med, eller måske hun blot ville spare jer begge for en dårlig oplevelse. Men en sms kunne selvfølgelig være rar at få for dit vedkommende. 

Kom du til tiden?

Ja jeg var der til tiden og blev udenfor et stykke tid men men og ja måske blev jeg screenet bort.. 

uanset havde jeg forventet en sms aflysning.

gemmer pengene og kører til Fyn tror jeg

Redigeret af bifyr71

Del dette indlæg

Link til indlæg

"God tid" er svært hvis det virkelig er screening ved ankomst. Jeg har været flere steder hvor det faktisk er fra en anden lejlighed der screenes. Et sted (I USA) hvor jeg direkte blev "fjernstyret" over telefonen så de kunne se hvem der var kunden blandt andre på gaden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hello, gentlemen! 
First of all, I am writing to apologise to •bifyr71• online too. 
Second of all, you are right to be mad with me and dissapointed but unfortunately I have felt bad that morning and had my phone on silent. After I have seen how late the time was, I felt ashamed to text you back, but again, I know I should have acted differently. 
I can understand how frustrating that was especially that you have made the appointment one day before. 
It is my first comment here because I do respect my clients and everyone’s time but sometimes life is unpredictable and misunderstandings are caused. 
To sum up, I am really sorry for wasting your time and for you having a bad experience. I wish I could have changed it! 
I am wishing all a good weekend! Take care! 

Sincerelly, 

Anna Perez 

Redigeret af Anna Perez

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...