Hop til indhold
Arne Jensen

Bare bryster kan igen ses på de danske strande

Recommended Posts

Berlingske har haft denne artikel om de lækre bare bryster på de danske strande

https://www.berlingske.dk/samfund/toploes-badning-vinder-frem-en-noegen-krop-er-ikke-en-seksuel-krop-det-er23497540-corona2020.jpg

TV2' Go' aften Live Onsdag d. 19.08.20 https://play.tv2.dk/programmer/magasiner/serier/go-aften-live/det-er-bare-bryster-224766/ hvor  2 unge piger taler om at smide toppen, fra 3.39 har Emily et par lækre topløse billeder (desværre med censur :mellow:

Redigeret af Arne Jensen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo dejligt at noget af vores nordiske frisind er ved at vende tilbage, drevet af både de nye generationer og ældre kvinder som også har fået nok af de sidste årtiers sexualisering af kvindekroppen i alle mulige og umulige sammenhænge. 

Når det er sagt - også i hyggesnak - dette har intet at gøre med sexuelle statements, det handler faktisk om afsexualisering! 

Så håber alle vi mænd kan nyde frisindet på kvindernes vegne, og ikke tage det som en opfordring til at begynde at nærstudere alle de "lækre bare bryster" med fnisen og fråde om munden. 
Det er det sidste alle kvinder som smider toppen - vores kærester, døtre, ferierende GPere og andre frisindede kvinder - har brug for. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
autobahn skrev, for 34 minutter siden:

Så håber alle vi mænd kan nyde frisindet på kvindernes vegne, og ikke tage det som en opfordring til at begynde at nærstudere alle de "lækre bare bryster" med fnisen og fråde om munden. 

Enig så langt, at man ikke lader sig mærke med, at man som midaldrende mand mentalt seksualiserer, det som man visualiserer.

Men mentalt oplever jeg nøgne, topløse eller letpåklædte kvinder seksuelt, når jeg færdes iblandt dem.

De må bare ikke kunne mærke det på mig, men det er sådan jeg har det når jeg færdes i det offentlige rum, går på cafe etc.

Der er sikkert også homoseksuelle/biseksuelle mennesker, der tænder på heteroseksuelle fremmede på deres vej, uden at lade sig mærke det mindste med det.

De går måske herefter på en bøssebar/i en bøsse sauna, for at finde afløb for deres seksualitet.

Hvor jeg måske i en erkendelse af det umulige i situationen, besøger et bordel, for at betale for det som jeg er kommet i stemning til, mentalt af at vandre i det offentlige rum.

Vi er kun mennesker, og forbudte tanker er netop tilladte, men det er forbudte handlinger ikke!

Det bliver først et problem, som det åbenbart blev for sygeplejersker, at de ikke kunne gå i praktisk kropsnært tøj, uden at få patienters uønskede opmærksomhed.

Så fik de en helt ny kollektion af arbejdstøj, der skulle virke modsat på mænd, som jeg forstod det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...