Hop til indhold
cobham

Når dine bryster en anden trøster…(af Rock Nalles ”Amanda”)

Recommended Posts

"Og bare tanken, den gør mig sindssyg

Jeg bliver svimmel, må ligge ned…"

Det er muligvis de færreste, der kan huske Rock Nalles hit fra guderne må vide, hvor længe siden.

Men jeg kom til at tænke på teksten efter et besøg hos denne tæskelækre tjekkiske ungpige-torso: Amanda.

Imidlertid starter historien om Amanda og mig et andet sted, nemlig her på EG.

Jeg blev således provokeret til at besøge hende af denne indberetning af hendes annonce under falsk markedsføring – inkl. angivelse af adresse! (og det er ikke løgn. Det med adressen er anmeldt og forhåbentlig snart fjernet).

Og lad det være slået fast med det samme: Indberetningen af hendes annonce som falsk markedsføring er HELT OG ALDELES ubegrundet.

Jeg har ingen anelse om motivet for indberetningen, om det skyldes kedsomhed eller er chikane af hende, men det er under alle omstændigheder ikke i orden. Slet ikke i orden.

Alle billeder er af Amanda bortset fra det, der viser ansigtet. Netop det er en look-alike.

Flere af de øvrige billeder er taget i lejligheden, så vidt jeg kan se, og figuren IRL er akkurat så indbydende, som billederne fortæller.

Brysterne er ganske vist hjulpne, men resultatet er bestemt både beskuelses- og berøringsværdigt. Og så sidder der den fineste bagdel blot et par håndsbredder derfra.

Amanda modtog mig i et par lette lyserøde mini-shorts - og intet andet.

Jeg var paf et øjeblik og mine ben var fortsat ikke helt sikre, da hun efterfølgende bad mig om at gå bag ved hende de sidste trin op i lejligheden, for det bevirkede, at mit hoved bevægede sig opad med de ekstremt velsiddende shorts lige foran min næsetip.

Ydelsesbeskrivelsen i Amandas annonce er også retvisende, er jeg næsten sikker på. Jeg valgte i alle tilfælde selv forskellige dele fra den og fik det helt som beskrevet.

Men hvad får man så ikke med Amanda?

Blow er med, men det skriver hun også tydeligt i annoncen. Det er et klart minus for mig, men hendes blow er i øvrigt efter omstændighederne rigtig godt – dybt og så længe man ønsker.

Der var ingen kys, men det fremgår heller ikke af ydelsesbeskrivelsen, og jeg spurgte af samme grund ikke efter det. Muligvis kan det fås.

Sexen er bestemt godkendt – der er lydhørhed og masser af øjenkontakt og nærvær i øvrigt – men jeg gætter på, at man ikke skal forvente at støde helt dybt, hvis man er over gennemsnittet. Jeg for mit vedkommende er (også her) gennemsnitlig, og selv med mig var hun forsigtig i starten, men slappede dog hurtigt af.

Amanda taler godt engelsk, men hun er nok lidt til den pro side. I pausen mellem første og anden runde, som jeg i min voksne alder er så afhængig af, kan jeg ud over et bad godt lide at ligge og small talke. Jeg ved ikke, om det var usikkerhed fra hendes side eller bare mig, der ikke fik startet ordentlig, men den fik vi ikke landet.

I stedet fik jeg lov til at massere hende fra top til tå både ret- og rygvendt. Hvilket unægteligt også var en udsøgt fornøjelse.  

Så nej, man får ikke det hele med Amanda.

Men omvendt er det en helt ubærlig tanke, at denne prag'ske pragtperle af en figur, bøhmisk krystal af ypperlig kvalitet, skulle forlade os med uforrettet sag, fordi et fjols her på EG har indberettet hende under falsk markedsføring.

Rock Nalle var dansk rocks arbejdsmand. Han tog det hele med:

Blokvognene og de bøvede byfester, baglokalerne og den blå tåge på de tilrøgede barer.

Men han havde noget vigtigt, som så mange af de andre manglede, nemlig rockens DNA. For Rock Nalle var autentisk. Han var præcist det, man så og hørte.

Amanda er ikke perfekt, men man får, hvad man ser og læser. Der er ingen falsk markedsføring her

Og så skal du i øvrigt vide, kære broder, hvilket offer det er for mig, at jeg overhovedet anmelder hende.

For dette er rigtigt og står til troende om Amanda:

Alene tanken om, at ”hendes bryster, en anden trøster” kan gøre en ellers generøs sjæl som undertegnede noget nær sindssyg af jalousi. 

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse ....igen. Cobham

Husker godt RockNalle, slagter lærlingen fra Odense, som huserede i byen og omegn, på samme tid som Reimar Kristensen Aka Johnny Reimar.

To vidt forskellige changere. Men begge sammen med Otto Brandenburg, den tids Real Ones.

Troede Rock Nalle ikke var blandt os mere og checkede lige på Google. Sandelig om han ikke fyldte 75 år i 2018 og i øvrigt stadig er blandt os.

Men tak for dejlig info om Amanda, som nok kan sætte fantasien i højt gear.

Redigeret af sanook

Del dette indlæg

Link til indlæg

Åh min Amanda, åh min Amanda. Du er en andens, men jeg er din. Og hvis du vidste, hvor jeg længes, døede du af grin. 

Det bringer minder frem. Super at du blev inspireret af mødet med hende. Er selv vild med "berøringsmassage" til pigen, men havde ikke hørt om så mange andre der dyrkede det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak @cobham for endnu en fornøjelig og dejlig anmeldelse fra din side. 

Jeg forstår, at du lader dig provokere, og jeg synes faktisk, det er ringe, at adressen ikke er fjernet for længst. 

Den røv i et par velsiddende shorts er simpelt hen for uhyggelig:P Jeg tror, jeg ville være kommet,  inden jeg kom op i lejligheden;)

Og jo - Rock Nalle er legendarisk for os i halvtredserne. På samme måde som f.eks. Lone Kellermann og Kim Larsen også var det. 

Oh Bella Mamma Concielo!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kender ikke til det oldgamle musik, du altid refererer til i dine anmeldelser, men det er en sand fornøjelse at læse hvert et ord. 

Dine anmeldelser er kunst med ord. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Grove løjer med den anmeldelse. Jeg har ihvertfald for en del tid siden mu sorteret hende fra pga den, så cool at du går i brechen for hende. Er nu selv rimeligt afhængig af mega fransk, så hun var nok røget alligevel. De der bryster... silikone?

Del dette indlæg

Link til indlæg

...efter at have læst din fine anmeldelse @cobham, har jeg fået et andet gammelt hit, med Frede Fup, på hjernen....."lørdag middag klokken fem, jeg syns det dunker i mit lem..." :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Amanda holder.

For alt i den gode sags tjeneste var jeg forbi tjekkiske Amanda igen i dag - naturligvis først og fremmest for at sikre mig, at jeg ikke har ledt gode brødre i fordærv med min anmeldelse af hende.

For man skal altid være varsom med tillægsordene i en førstegangsanmeldelse som ovenstående (og det synes jeg sådan set også, at jeg var).

Men konklusionen efter andet besøg er så klar som den bøhmiske krystal, der produceres der, hvor Amanda kommer fra: 

Jeg har bestemt ikke ledt nogen i fordærv. Amanda holder i den grad. 

Hun råder over et korpus af samme berusende beskaffenhed, som boblerne i en af de ravgyldne og velskænkede pilsnere, der alene brygges i de  forførende bakker, der leder ned mod Moldau og den smukke by, hvor hun kommer fra, nemlig Prag. 

Det eneste, jeg hader mere end uddelingen af karakterer, er diskussionen om  penge og value for money, når man har mødt et andet menneske under så intime forhold, som vi normalt har - alt i vores ærinde. 

Men hvis jeg skal bide hovedet af al skam:

To gange med en pige af Amandas ypperlige beskaffenhed for beskedne 1,000 danske dadler?

Det er for vildt.

Blowet er dybt, men med kondom, ved jeg godt, og jeg glemte i øvrigt i min anmeldelse at nævne, at hun er ryger (hun gør hvad hun kan for at du ikke bemærker det), men ellers leverer hun alt nævnt i hendes all inclusive-menu.

Jeg ville bestemt ønske, at hun også leverede super- og i bedste fald også megafransk. Men prisen ville bestemt også være en anden.

Cob

Redigeret af cobham

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg læste ovenstående fra "Fyldepennens Fyrste" begyndte jeg febrilsk at lede efter mit pas. Sådan har jeg det faktisk tit, når han tager mig med på Inter-rail i sine tekster.

Det ene øjeblik mærker jeg rygsækkens stropper gnave sig godt og grundigt ned i mine skuldre. Det andet øjeblik står jeg med bøllehat ved en flod i Sydeuropa og fluefisker. Og når rejsen så er forbi, sender han mig direkte tilbage til den skumle bæverding på Vesterbro i slutfirserne hvor chancen for en røvfuld var på betragteligt mere end 100% for en provokerende type som mig selv.   

Tak @cobham

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, 1 time siden:

Så bare vent til han ruller sig ud i diverse film- og musikgenrer:)

På det område har jeg dog erkendt at hans og min smag adskiller sig langt fra hinanden. 

Da jeg var inde og se Terrence Hill og Bud Spencer-film i Cinema 1-5 på Vesterbrogade, med safterne fra min første Whopper på blusen, sad @cobham og dyrkede fransk film-noir i Grand-teatret og tog noter, mens han frydede sig over smagen af trøfler.  

Da jeg var til Depeche Mode-koncerter i firserne, med selvklippede huller i mine Levis, sad @cobham på Montmartre i three-piece og lyttede til Miles Davies med lukkede øjne. 

Han er på et helt andet overlegent intellektuelt niveau, end jeg.  

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak, kære brødre. Jeg har mine rødder i den dybe provins, og måske er det forklaringen, men fakta for mit vedkommende er, at jeg begærligt tog det hele med.

Fra Miles Davis til Rock Nalle.

Fra trøfler og Truffaut til Trinity Brødrene. 

Skulle jeg endelig gense noget fra dengang, ville det dog nok blive Cheech og Chong. Måske mest fordi jeg i sin tid reelt kun så halvdelen af deres film. Resten af tiden lå jeg på gulvet mellem biografens sæder med tårer i øjnene og kramper i maven af latter. Effekten vil næppe være helt den samme i dag, men alene nostalgien...

Men tilbage til Amanda. Hun er langt mere interessant, end jeg er.

Cob

Redigeret af cobham

Del dette indlæg

Link til indlæg
cobham skrev, for 1 time siden:

Men tilbage til Amanda. Hun er langt mere interessant, end jeg er.

Njaaa....nej, jeg skal nok la’ vær’!

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elkær skrev, den 23.8.2020 at 10:09:

Tak for anmelden, er det fordi hun er snæver man ikke kan støde igennem eller er hun bare følsom/sart? 

Fik aldrig svaret på denne.

Jeg har vitterligt prøvet at tage alle tænkelige forbehold (i alle tilfælde dem, jeg kunne komme i tanker om) i min beskrivelse af Amanda, fordi den var den første egentlige anmeldelse af hende. Jeg ved, hvor meget øjeblikkets begejstring kan rende een i pennen, og hvor anderledes andre kan opleve et besøg. 

Men jeg var og er fortsat efter andet besøg rimeligt svært begejstret for Amanda og har egentlig mest ventet på, at en af de troværdige kom forbi og kunne give dig og andre en second opinion på hende og herunder måske også svare dig på, om hun er ekstra følsom og sart.

Det er så ikke sket, så du må nøjes med min egen udlægning:

Som sagt var hun forsigtig i starten første gang jeg var forbi, men det gik over, da vi fandt rytmen. Anden gang, hvor hun kendte mig, var det intet at mærke.

Men også som sagt:

Jeg er gennemsnitlig (også) i så henseende, og jeg kan - den forsigtige start med mig taget i betragtning - fortsat ikke garantere, at hun reagerer på samme måde, hvis man er mere avanceret udrustet end jeg. Eller i øvrigt mere til råknep mv.

Cob 

Redigeret af cobham

Del dette indlæg

Link til indlæg
cobham skrev, den 19.8.2020 at 18:08:

"Og bare tanken, den gør mig sindssyg

Jeg bliver svimmel, må ligge ned…"

Miller's Crossing skrev, den 19.8.2020 at 20:15:

Og jo - Rock Nalle er legendarisk for os i halvtredserne. På samme måde som f.eks. Lone Kellermann og Kim Larsen også var det. 

Oh Bella Mamma Concielo!

Turnier skrev, den 19.8.2020 at 23:09:

...efter at have læst din fine anmeldelse @cobham, har jeg fået et andet gammelt hit, med Frede Fup, på hjernen....."lørdag middag klokken fem, jeg syns det dunker i mit lem..." :D

UNDSKYLD JEG HOPPER HELT AF SPORET VEDR. ANMELDELSER OM GP'ERE, men kan ikke lade vær siden dette indlæg pludselig handler om musik.

For det er et fantastisk indlæg med fede referencer til gamle danske rock hits... 
Note... Rock Nalles "Amanda" er skrevet af Kim Larsen. Larsen gav den til Nalle i bytte for en sko. Historien om hvordan kan læses her fra Fyns Stiftstidende:

Et puf og et løft

Også sangeren Roland Lyhr Sørensen (Rock Nalle) føler sig taknemmelig for Kim Larsen. Gennem årene har Kim Larsen foræret flere sange til Rock Nalle.

Da de begge var ude for at spille i Holstebro, kom Kim Larsen pludselig ind på Napoleon, et diskotek Rock Nalle spillede på. Efter koncerten gik Nalle ned til bordet, hvor Kim Larsen sad. Inden koncerten havde Nalle været ude og købe nye sko - nogle mokkasiner, der var på tilbud, så han købte to par.

- Mens vi sidder der, siger han pludselig "det er nogle smarte sko, du har der, Nalle. Giv mig dem." Jeg svarede, at så skulle jeg have en sang per sko. Jeg havde egentlig ikke regnet med at få dem, men nogle måneder efter kontaktede hans bookingbureau mig om et bånd, Kim havde lagt til mig i receptionen. Da jeg kom derop, lå båndet med sangene "Amanda" og "Bare mig" der sammen med en seddel, hvor der stod "Brug dem, som du vil", fortæller Rock Nalle.

Og nogle år senere forærede Kim Larsen sangene "Anna Kære Anna" og "Så der' Vogn" til Rock Nalle. På den måde føler Rock Nalle, at Kim Larsen har løftet ham en del af vejen.

- Han har måske ment, at jeg trængte til et puf, og ved at give mig de sange, hjalp han mig. Det var hans måde at sparke mig i røven på, for at få mig til at tage mig sammen. Men det har jeg måske først opdaget nu, fortæller Rock Nalle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Yuki

Jeg blev således provokeret til at besøge hende af denne indberetning af hendes annonce under falsk markedsføring – inkl. angivelse af adresse! (og det er ikke løgn. Det med adressen er anmeldt og forhåbentlig snart fjernet).

Og lad det være slået fast med det samme: Indberetningen af hendes annonce som falsk markedsføring er HELT OG ALDELE

Sikke noget sludder, det kan godt være at du var heldig nok til at møde den ægte vare, men jeg blev mødt af en ældre kvinde som på ingen måde var kvinden på billedet og selfølgelig rapportere jeg dem for snyd efter de har luret mig derind bare for møde en 'alternativ' gammel kvinde i stedet for GP'd i annoncen, uden nogen forklaring.

Nu viser de åbenbart den rigtige frem., så du skal vist være glad for at jeg tog en for holdet, eftersom deres pimp tydeligvis har ændret deres strategi.

Og tag det nu helt roligt, jeg stopper med glæde med at advare folk i fremtiden som jeg ellers kun har gjort for at hjælpe på Eroguide.

Du gjorde det til en nem beslutning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bobwhite skrev, den 19.8.2020 at 22:23:

De der bryster... silikone?

Er der nogen der kan kaste lyd over, og brysterne er med tilsætningsstoffer? De er flotte, men det ser unægtelig ud som om, der er pillet ved dem. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 3 timer siden:

Er der nogen der kan kaste lyd over, og brysterne er med tilsætningsstoffer? De er flotte, men det ser unægtelig ud som om, der er pillet ved dem. :-)

Sorry, jeg overså, at der var et spørgsmål i @Bobwhites indlæg. 

Men jeg havde faktisk skrevet det  allerede i anmeldelsen:

Brysterne er ganske vist hjulpne, men resultatet er bestemt både beskuelses- og berøringsværdigt. Og så sidder der den fineste bagdel blot et par håndsbredder derfra.

Hilsner

Cob

Del dette indlæg

Link til indlæg
cobham skrev, for 2 timer siden:

Sorry, jeg overså, at der var et spørgsmål i @Bobwhites indlæg. 

Men jeg havde faktisk skrevet det  allerede i anmeldelsen:

Hilsner

Cob

Takker, det burde jeg selv have fanget. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...