Hop til indhold
CR90

Elina - Odense

Recommended Posts

Link: https://annoncelight.dk/showad/290112

Har idag besøgt Elina I Odense.
Hun har tidligere været i Kolding hvor jeg har besøgt hende 2 gange. En gang til massage med afslutning og en gang til "hele pakken".

Det praktiske:

Der er ingen tvivl om at billederne er ægte og retvisende. Hun er en flot pige med en super lækker krop.
Om stedet er kendt ved jeg ikke, men det er diskret og der er ok parkeringsmuligheder. Alt er også rent og pænt.
Hun er fra Estland og taler fint Engelsk. Jeg har ikke oplevet nogen kommunikationsproblemer eller misforståelser.

Det sjove:

Jeg vil ikke gå i detaljer, men kan roligt fortælle at hun gør et fantastisk stykke arbejde.
Hun er meget nærværende og indlevende. Intet virker fake eller som spil for galleriet. Hvis du er til GFE, vil du helt sikkert ikke blive skuffet.

Der er ikke noget hastværk og hun kigger absolut ikke på ur/telefon/etc.

Alt i alt en utrolig god oplevelse. Alle 3 gange.
Servicen er i topklasse og det er meget svært at sige noget negativt om den krop.

Del dette indlæg


Link til indlæg
messi61 skrev, 1 time siden:

Det ligner ikke hendes egne bryster. Er det korrekt? 

Jep …..

 

TaiZ skrev, den ‎12‎-‎08‎-‎2020 at 17:02:

Jeg har være her i 7 år, hvorfor skal jeg reklamere for noget jeg ikke har prøvet? 

men din profil er da meget mistænksom, du hedder Høvdingen, men er en kvinde og har kun kommentere negative til andres oplæg.. Hvorfor?? 


 

Har rettet profilen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan desværre ikke anbefale hende. 
To gange har hun brændt mig af selvom vi havde en aftale på plads. 
begge gange bekræfter hun vores aftale ca en time inden vores møde, men døren bliver aldrig åbent og telefonen er slukket. 
 

to chancer må vist være rigeligt at give en pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen

Jeg har også haft den glæde at møde Elina denne uge. Ikke i Odense, men i Kolding. 

Og JA CR90, der er INTET at udsætte på det man oplever når man kommer til hende :)

Fra døren bliver åbnet og man ser Elina første gang med sine tårnhøje stilletter på, en flot, flot krop og lækkert lingeri, frække  bevægelser, dybt intenst øjenkontakt - indtil man rent fysisk ligger med hende på madrassen, da kommer man nærmest i en WOW rus :lol:

Hun gør helt bestemt meget for at udseendet ikke skal fortælle om hendes alder, og det gør hun godt. Det må være hårdt arbejde!

Kan også bekræfte at hun er enormt nærværende og at der ikke skal kigges på klokken hele tiden, det giver sådan en god ro i samværet - hun er en varm kvinde som også får del af glæderne på sengen ;)

Elina skal besøges igen :P 

 

Redigeret af Genboen
Mere info

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...