GLstodder 70 Skrevet 18. August, 2020 Det kan siges kort: Leya er en dejlig, sød, brun, slank, silikonefri, samarbejdsvilling dame - punktum. https://annoncelight.dk/showad/301769 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 18. August, 2020 det var en kort anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samba 22 Skrevet 18. August, 2020 GLstodder skrev, for 3 timer siden: Det kan siges kort: Leya er en dejlig, sød, brun, slank, silikonefri, samarbejdsvilling dame - punktum. https://annoncelight.dk/showad/301769 Kysser hun også og er hun glat? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 18. August, 2020 Short story..... short time on AL The add is gone, the Link is dead. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olsen40 74 Skrevet 18. August, 2020 https://annoncelight.dk/showad/302510 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. BigGuy 1 Skrevet 19. August, 2020 (edited) Dejlig pige. Hun har været i Ringsted. Hun giver super lækker massage - trykker godt til - og er samtidig ret sød og med en god krop... Det er ærgerligt, at hun er flyttet helt til Foulum...Men giv en mere uddybende anmeldelse til de andre drenge..! Redigeret 19. August, 2020 af Mr. BigGuy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
green 69 Skrevet 19. August, 2020 Hvor er vi aldersmæssigt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. BigGuy 1 Skrevet 19. August, 2020 start 30 vil jeg mene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 20. August, 2020 Undertegnede har nu osse besøgt pigen og er ganske enige med de øvrige i tråden Hun er sød, venlig, intelligent og servicemindet – taler et fint engelsk. Hun kan faktisk give en god og seriøs massage hvilket er sjældent hos thai’er som osse tilbyder de lidt mere frække ydelser. Hun har en flot, lækker velholdt krop uden plastik eller tatto, er ikke berøringsangst – der er ikke noget "hustler" eller luder – bare en sød og servicemindet pige Jeg skal helt sikkert forbi igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. BigGuy 1 Skrevet 20. August, 2020 Hvor meget fik du, og hvad måtte du af med..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 21. August, 2020 massage, b2b samt blow – 800 kr. Har ikke mere at fortælle – resten er er en privat sag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Brysthår Skrevet 19. Marts, 2022 Tilbyder hun megafransk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 29. Marts, 2022 Nogen der ved om hun kys i Fuldpakke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 23. Oktober, 2023 Er der nogen der ved om Leya er stoppet helt eller om hun er på ferie i Thailand? Jeg synes det er ved at være længe siden jeg har set hende annoncere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 358 Skrevet 10. December, 2023 møgsvinet skrev, den 23.10.2023 at 11:41: Er der nogen der ved om Leya er stoppet helt eller om hun er på ferie i Thailand? Jeg synes det er ved at være længe siden jeg har set hende annoncere. Jeg ved ikke lige, om du har bemærket at LeYa annoncerer igen. https://annoncelight.dk/showad/355938 Annoncen kommer af en eller anden grund ikke frem når man søger på Viborg eller Randers. (Har søgt de seneste dage uden held) Men der må være nogen der har fundet hende, hun havde i hvert fald ikke tid til mig her i aften. Men så må man jo glæde sig lidt endnu. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunny 143 Skrevet 11. December, 2023 He-he - har lige set hendes annonce i dag - og går og overvejer ... Hun er skøn, men jeg hader hendes gummi, der nærmest er som bildæk ... Men man kunne selvfølgelig slutte af med en gang megafransk :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 358 Skrevet 11. December, 2023 sunny skrev, for 1 time siden: He-he - har lige set hendes annonce i dag - og går og overvejer ... Hun er skøn, men jeg hader hendes gummi, der nærmest er som bildæk ... Men man kunne selvfølgelig slutte af med en gang megafransk Uha-da-da, det lyder da ikke så rart. Jeg ville ret hurtigt miste begejstringen, og stå tilbage med håbet om at stivheden i gummiet ville kunne holde den oppe. Og så lige her om vinteren, hvor det mest er de hårde vinter typer der bruges. Hun beskrives jo længere oppe i tråden som værende samarbejdsvillig, intelligent og serviceminded. Så mon ikke man kan få lov til selv at medbringe egen gummi montering alt efter om man er til slicks eller radial/diagonal montering. Men tak for info, det kræver jo at man er forberedt og kan få det afklaret. Der er spurgt et par gange i tråden om hun kysser - er der nogen der kan erindre om det er noget man kan håbe på? Hun kunne nu også godt sætte lidt flere billeder på annoncen. Det ser jo ud til, at hun nok skulle kunne finde en god vinkel. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 12. December, 2023 Hun er særdeles køn og har et indbydende væsen. Hvis det ikke lå så langt fra alting, ville jeg komme der oftere - hun er helt klart meget speciel på den rigtig gode måde. Beklager, jeg kan ikke bidrage til snakken om dækvalg, da jeg foretrak det andet som er nævnt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GLstodder 70 Skrevet 13. December, 2023 Jeg har besøgt Leya flere gange, men jeg har været nødt til at stoppe. Jeg er bange for at hun "sætter sig fast" et eller andet sted i min hukommelse, så jeg ikke kan få hende ud af hovedet igen. Problemet er vistnok at jeg, som jeg også sagde til Leya - I am an old Fool. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 14. December, 2023 @GLstodder. Velkommen i "klubben" af imaginære kærester på frierfødder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldbæk 110 Skrevet 31. Marts, 2024 Hej Er LeYa stadig aktiv og et besøg værd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dijk 0 Skrevet 1. Oktober, 2024 Nogen der ved hvad der er blevet af Leya? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg