Hop til indhold
Jayk

Artemis Berlin annoncere med at åbne 1 September

Recommended Posts

Tak for info Jayk

Men jeg har bemærket at der har været anmeldelser af Artmis, og kommentarer hertil, hvor stedet på den ene side stadig skulle borge for nogle sublime piger.

Men på den anden side også, efter nogles opfattelse har udviklet sig til lidt for meget af en turistfælde.

Det er en kilde til stadig undren, at Artemis har formået at forblive den eneste rigtige FKK klub i Berlin, og der har i årenes løb manglet mindst en reel konkurrent til Artemis i Berlin.

Logisk burde der være grundlag for det, i så stor en hovedstad som Berlin er.

Jeg vil råde til, at man holder skarpt øje med klub udviklingen i Tyskland på denne hjemmeside:

FKK24.de

https://www.fkk24.de/

Der er mange gode alternativer til Berlin i normale tider, hvilket tiderne desværre endnu ikke er.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rejse :)

Det jeg hører når man taler med folk er at grunden til der kun er en Fkk klub i Berlin skyldes noget så lav praktisk som økonomi. Hvis man tegner et økonomisk landkort over Tyskland vil Berlin og om egn tilhører den fattige del af Tyskland. Selvom det er små 30 år fra murens fald er gennemsnits lønningerne 20% under det som er gældende i de gamle Vest-tyske forbundslande og lig dertil en markant højere arbejdsløshedsrate.

Jeg læste en artikel på et tidspkt. som op gjorde formue forskellene mellem det gamle Øst og Vest Tyskland, jeg husker ikke alle detaljer andet end der var markant forskel i formuer  de to enheder imellem. Jeg husker dog detaljen om at 95 % af alle tyske millionære og derover er Vesttyske eller stammer derfra.

Hvad har det så at gøre med prostitutionsmarkedet ?, ikke andet end at Fkk regnes generelt for at være i topklassen indenfor prostitutionsmarkedet, man skal foreksempel ikke bevæge sig meget rundt i Berlin for at konstaterer at de hverken mangler bordeller af den traditionelle slags eller swingerklubber eller andet fra den sexuelle legeplads. Det er dog i en hel anden pris klasse og godt for det.

Vh Jayk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Det med økonomien i Berlin har jeg godt ikke tænkt over, men der er så meget jeg ikke ved:P. Jeg har bildt mig selv ind at Artemis levede af udenlandske turister som os. Hvis man bare kunne åbne en konkurrent til Artemis kunne man måske drømme om at lokke flere (sex)turister til Berlin. Så konkurrerende klubber vil kunne måske ende med med bedre service fra piger og nok bedre priser som f.eks i Frankfurt området. Ejeren af Artemis har jeg læst har stærkt tilknytning til rockermiljøet  og det er ikke sikkert de vil have konkurrence? Bare en fjern tanke... Men selvfølgeligt kan jeg ramme helt forkert og der er sikkert andre grunde også...

Artemis havde godt nok opadgående anmeldelser i en anden forum inden corona nedlukning. Og det var med flottere piger (det kunne heller ikke blive værre end da jeg var sidst dernede) og ensartet prissystem så pigerne ikke overdrev med afregning med kunder. Krav fra ejeren/ledelsen. Så måske har det hjulpet med lidt klager fra kunder. Jeg var i hvert fald en af dem som afleverede en liste over hvad der kunne være bedre til Deres ris & ros postkasse. 

Spændende om det åbner virkeligt. Håber på det bedste fra mig. 1½ år uden FKK er ved at være for meget! Men jeg afventer først og om det virkeligt åbner, i hvilket pige niveau og i hvilket betingelser.

Jeg synes også Berlin er mere spændende end Frankfurt som turist, hvis man ser bort fra købesex mulighederne.

 

Med venlig hilsen

 

 

Redigeret af Nikolaj80

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jayk skrev, den 18.8.2020 at 23:46:

Hej Rejse :)

Det jeg hører når man taler med folk er at grunden til der kun er en Fkk klub i Berlin skyldes noget så lav praktisk som økonomi. Hvis man tegner et økonomisk landkort over Tyskland vil Berlin og om egn tilhører den fattige del af Tyskland. Selvom det er små 30 år fra murens fald er gennemsnits lønningerne 20% under det som er gældende i de gamle Vest-tyske forbundslande og lig dertil en markant højere arbejdsløshedsrate.

Jeg læste en artikel på et tidspkt. som op gjorde formue forskellene mellem det gamle Øst og Vest Tyskland, jeg husker ikke alle detaljer andet end der var markant forskel i formuer  de to enheder imellem. Jeg husker dog detaljen om at 95 % af alle tyske millionære og derover er Vesttyske eller stammer derfra.

Hvad har det så at gøre med prostitutionsmarkedet ?, ikke andet end at Fkk regnes generelt for at være i topklassen indenfor prostitutionsmarkedet, man skal foreksempel ikke bevæge sig meget rundt i Berlin for at konstaterer at de hverken mangler bordeller af den traditionelle slags eller swingerklubber eller andet fra den sexuelle legeplads. Det er dog i en hel anden pris klasse og godt for det.

Vh Jayk

Du tænker ikke, at klubbens tilknytning til Hells Angels har noget med den manglende konkurrence at gøre?

Blot en tanke....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har i gennem alle årene, hørt fra andre med større kendskab til rygterne, end jeg, at Artemis skulle have usædvanligt gode kontakter, politiske og på anden vis.

Og at det er årsagen til, at de har formået at opretholde dette monopol i alle årene.

Uagtet fakta i det gode indlæg af Jayk, så er det naturstridigt at en hovedstad af Berlins størrelse,  som er en turistmagnet og en stor messeby, ikke har mindst 2 FKK klubber af den størrelse som Artemis har.

Jeg har skrevet det før, der var annonceret en større konkurrent for år tilbage til Artemis i Berlin, hjemmesiden var klar, og åbningen annonceret.

Jeg mødte op til et kæmpe hus med lys i alle vinduerne, men med lukkede døre, og jeg tog derfra med uforrettet sag.

Så tæt var det på at der kom en konkurrent, som aldrig kom i drift, og jeg ved ikke hvorfor.

Sådan er situationen desværre i Berlin.

Heldigvis har vi Frankfurt og NRW, med flere store og mindre klubber at vælge imellem.

Men ja, Berlin er en pragtfuld by at besøge.

Desværre tog Corona livet af bunkepul konceptet Erlebniswohnung, det er et tab for Berlin :(

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loveyouladies skrev, den 15.11.2020 at 08:18:

Erlebniswohnumg kommer vel igen..

Næppe :(

Domænet omdirigeres nu til et nyt sted, på en anden adresse:

Erlebniswohnung (Sexy Candyshop)

https://www.hauptstadt-puff.de/bordell/kamenzer-damm-85/

Billeder på Google

https://www.google.com/search?rlz=1C1PQHA_enDK523DK523&ei=Zjq1X46DMNGRsAeVyqqwDA&q=sexy+candyshop+berlin&oq=sexy+candyshop+berlin&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQAzoFCAAQsQM6AggAOggILhCxAxCDAToCCC46BQguELEDOgsILhCxAxCDARCTAjoHCAAQsQMQCjoECC4QCjoKCC4QsQMQgwEQCjoHCC4QsQMQCjoECAAQCjoICAAQsQMQgwFQqjxY_sYBYN3KAWgKcAB4AIAB0AGIAdcUkgEGMjcuMy4xmAEAoAEBqgEHZ3dzLXdperABAMABAQ&sclient=psy-ab&ved=0ahUKEwiOzouTsYztAhXRCOwKHRWlCsYQ4dUDCA0&uact=5

Man kan så håbe på, at det nye sted på sigt har planer om at genoplive et koncept, som det Erlebniswohnung kørte med.

Men det kan nok tidligst lade sig gøre om 1 -1,5 år?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der står på Artemis’ hjemmeside at de lukkede d 2 november, lukket på ubestemt tid... havde ellers overvejet noget henover nytår el. lign. - 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har hørt, at Artemis indtjening de sidste år har været skuffende, omend det ikke var fra en primærkilde. Måske kan det være en grund til, at konkurrenterne lader vente på sig. 

 

@Rejsenetværk det er bestemt en turistfælde, men der er dog også mange lokale. Første gang jeg besøgte Artemis (ligger 10 år tilbage) brugte jeg aftenen med en flok australske advokater, ved baren der ligger ved saunaen. Så bestemt en turistfælde. Det gode ved Artemis har indtil nu været, at muslimerne ikke dominerer blandt kunderne. De steder hvor muslimerne dominerer, er der en utiltalende stemning og køkultur. De muslimer der frekventerer Artemis honorerer normalt stemningen og omgansformen. Sidst faldt jeg i snak med en tyrker fra Berlin, som var stamgæst, og derfor intimt kendte de muslimske piger, som arbejde der. Det resulterede i et par trekanter nogle pragtfulde piger, efter at muhammedtegningerne var blevet forklaret. Jeg tror ikke, at han helt forstod behovet for offentliggørelsen af tegningerne, men han var en fin fyr, som accepterede forskellige verdenssyn, og vigtigst så havde vi også en del ting, som vi kunne blive enige om - mand til mand (så det valgte vi at fokusere på :P) Det var faktisk en specielt oplevelse, at møde mange af de muslimske piger i baren. De kendte ham, og kom over og talte semiprivat med ham.  Det er en specielt stemning når pigerne går fra work-mode til pause-mode. Jeg talte specielt med 2 muslimske piger fra tyrkiet den aften. De foretrak europæsike mænd, til trods for at mange af kunderne var fastboende tyrkere. Det var noget med respekt. Min "guide" var dog vellidt, så han var eftertraket og næsten ven for dem. Han var em sand mester til at pille en gode piger ud, når vi var klar til en trekant. 

 

Mon ikke de fremtidige vaccineprogrammer går en genåbening mulig i 2.Q.2021. Det vil jeg ønske mig af julemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDaddiz skrev, for 3 timer siden:

Med op til 500 mænd der betaler 80 EUR hver sig pr dag har jeg svært med at forstå at Artemis skulle have problemer med indtjeningen......

Me too.

Mon ikke pigerne tilmed skal betale en del af deres indtjening?

I den periode jeg er kommet er prisen for blot at komme ind steget fra 60 til 80. Jeg ved dog ikke, om der er 500 gæster hver dag, men selv 250 gæster er €20.000 pr .dag til husleje og drift (ca. 50 mio DKK på et år). Det burde være nok ;)

Men det var det jeg hørte!

 

BigDaddiz måske skulle vi starte vores klub i Berlin. Du står for driften og jeg står for talentudviklingen ;)

 

Personligt tror jeg, at det skyldes Hells Angels, at der kun er en klub. Jeg ved fra Danmark, at Hells Angels banker "pænt" på døren, når en ny "shop" åbner, for at få deres andel. Hvis de har bygget deres egen klub, som i Berlin, så ønsker de formentligt ikke konkurrenter. Forestiller man sig eksempelvis en ny klub som nupper halvdelen af gæsterne, så er det 25-50 mio. DKK. i omsætning som mistes. Der er reelt tale om at det teges fra overskuddet, da mange af omkostningerne er faste. Mon ikke Hells Angels kan svinge sig op til at lukke en konkurrent for 25-50 mio. DKK.?

Det gode ved en klub som Artemis er, at det må være nemt at tjene en masse sorte penge. Lige noget for en organisation som Hells Angels.

Hvis Hells Angels er nogenlunde sikre på, at de har et monopol, så er det måske heri at man skal finde en forklaring på, at der, som der skrives herinde, er rum for forbedringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 2 timer siden:

Me too.

Mon ikke pigerne tilmed skal betale en del af deres indtjening?

I den periode jeg er kommet er prisen for blot at komme ind steget fra 60 til 80. Jeg ved dog ikke, om der er 500 gæster hver dag, men selv 250 gæster er €20.000 pr .dag til husleje og drift (ca. 50 mio DKK på et år). Det burde være nok ;)

Men det var det jeg hørte!

 

BigDaddiz måske skulle vi starte vores klub i Berlin. Du står for driften og jeg står for talentudviklingen ;)

 

Personligt tror jeg, at det skyldes Hells Angels, at der kun er en klub. Jeg ved fra Danmark, at Hells Angels banker "pænt" på døren, når en ny "shop" åbner, for at få deres andel. Hvis de har bygget deres egen klub, som i Berlin, så ønsker de formentligt ikke konkurrenter. Forestiller man sig eksempelvis en ny klub som nupper halvdelen af gæsterne, så er det 25-50 mio. DKK. i omsætning som mistes. Der er reelt tale om at det teges fra overskuddet, da mange af omkostningerne er faste. Mon ikke Hells Angels kan svinge sig op til at lukke en konkurrent for 25-50 mio. DKK.?

Det gode ved en klub som Artemis er, at det må være nemt at tjene en masse sorte penge. Lige noget for en organisation som Hells Angels.

Hvis Hells Angels er nogenlunde sikre på, at de har et monopol, så er det måske heri at man skal finde en forklaring på, at der, som der skrives herinde, er rum for forbedringer.

Hehe! Så længe kvalitetstester indgår i driften er jeg med..... :-)

Jeg har også hørt rygter om det med HA involveret, men de holder sig nok på nogen afstand. Som den eneste klub af slagsen i Berlin, bliver de godt overvåget af myndighederne. Husk bare den store razzia politi, told&skat der nede lavede for nogle år siden. De skal nok have alle sine papirer i orden og klare på stribe for kontrol til ethvert tidspunkt.

Pigerne betaler det samme som mænd for at komme ind dagligt. Så betaler vel en del også ekstra for at bo i værelserne i øverste etage når de er i Berlin.

Når det gælder laufhauser i andre tyske byer er rygterne højere på at HA og Banditterne er mere involveret. Kunderne mærker nok lidt til det da de trods alt skal klare at trække kunder ind i forretningen.

Om A har økonomiske problemer pga den lange nedlukning kan så godt være. Men frem til i marts i år har jeg svært for at tro at det ikke må være god butik. Ellers må jo huslejen være astronomisk....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved intet om Hells Angels, men jeg tror da sådan set på hvad I siger.

Pigerne på Artemis gik amok med priserne for et par år siden. Og så gad vi ikke det mere. Men så har jeg fået fortalt, at pigerne fik en anvisning fra ledelsen om at rette ind. Men nu er der jo Corona, så alt er hældt af brættet.

Jeg ved ikke hvad I andre finder attraktivt ved FKK-konceptet, ud over at være omgivet at nøgne unge piger hele dagen.

For mig er det vigtigt ikke at skulle forhandle pris hele tiden. Det er det mest usexede jeg ved. Hvis I ikke har særlig erfaring med FKK, så kan jeg bare sige, at der er absolut ingenting en ægte haj ikke forlanger ekstra for. Hun vil nærmest forlange ekstra for at indånde den samme luft som dig (hvilket måske er fair nok lige nu - men ellers!). Så piger i Danmark står nok ikke uden arbejde lige pt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louie De Palma skrev, for 7 timer siden:

Jeg ved intet om Hells Angels, men jeg tror da sådan set på hvad I siger.

Pigerne på Artemis gik amok med priserne for et par år siden. Og så gad vi ikke det mere. Men så har jeg fået fortalt, at pigerne fik en anvisning fra ledelsen om at rette ind. Men nu er der jo Corona, så alt er hældt af brættet.

Jeg ved ikke hvad I andre finder attraktivt ved FKK-konceptet, ud over at være omgivet at nøgne unge piger hele dagen.

For mig er det vigtigt ikke at skulle forhandle pris hele tiden. Det er det mest usexede jeg ved. Hvis I ikke har særlig erfaring med FKK, så kan jeg bare sige, at der er absolut ingenting en ægte haj ikke forlanger ekstra for. Hun vil nærmest forlange ekstra for at indånde den samme luft som dig (hvilket måske er fair nok lige nu - men ellers!). Så piger i Danmark står nok ikke uden arbejde lige pt.

Louie du er jo en erfaren herrer, vurderet alene på dine historie herinde, så jeg antager, at du er lidt svær at imponereJ

 

Personligt er jeg 60-65 pct. igennem livet (et slag på tasken). Som ung var jeg en ”kordreng”, som hurtigt endt i et langt fast forhold. Da jeg mange år senere blev single, var der en masse der skulle prøves. For mig var min første aften på Artemis en ud-af-kroppen-sanseoplevelse. Ganske som den første købeoplevelser, den første gang jeg delte en pige med en kammerat til en fest, eller deltog i et GB. Med tiden mister man naturligvis sin uskyld, og nogle af oplevelserne antager en anden karakter, men jeg vænner mig forhåbentlig aldrig til at se en masse smukke unge piger vimse rundt i det bare ingenting, og stå til rådighed med et fingerknips. Du har naturligvis ret. Pigerne kan være nogle små krejlere (et turn-off), men det må man tage med. Ganske som i DK, er der gode og mindre gode piger. For mig er FKK en af mange krydderier der giver livet lidt variation.

Louie har du helt droppet FKK-konceptet, eller er det blot Artemis?

 

PS! Har du kontakt med Mina, og i såfald ved du, om hun returnerer når rejserestriktionerne bliver fjernes?

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 5 timer siden:

Louie har du helt droppet FKK-konceptet, eller er det blot Artemis?

Nej, jeg var på Wellcum.at i Østrig nogen gange i august, da Corona stadig lå på et lavt niveau. De tjekkede bare ens temperatur i panden, ingen bar mundbind eller visir, hvilket nok også er lidt omsonst, forretningskonceptet taget i betragtning. Åben buffet var der også. Men det er jo et højrisikomiljø, så de har været nødt til at lukke igen.

Men ellers har den mest stået på FKK Sharks i Darmstadt og Livingroom i Düsseldorf. De værste steder med hajer der forlanger ekstra for alt, inklusive at trække vejret og have en puls, er helt klart Artemis i Berlin og Oase nær Frankfurt. Jeg har hørt der skulle være endnu værre klubber, så dem har jeg ikke erfaring med.

En smart ven forklarede mig, at serviceniveauet afhænger af, om klubben henvender sig til turister eller lokale. Dvs. om pigerne skal satse på, om man kommer igen eller ej. Hvilket jo er kundens ultimative våben. Så en lille snoldet klub som LuderLounge i Dortmund havde - for mig i alt fald - et virkelig højt niveau. Der kommer nemlig ingen turister. Det skal dog lige nævnes, at der desværre også kun var et lille udvalg.

Angående Mina, Mina, Mina.

Jeg stalker hende ind imellem, når trangen bliver presserende. Så vidt jeg kan se hygger hun sig. Hun holdt ferie i Egypten i sommers og der var åbenbart fint og rent på resortet. Det sidste er jo vigtigt for hende. Jeg tør ikke kontakte hende, da hun truede med alverdens ulykker sidst jeg gjorde det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louie De Palma skrev, 1 time siden:

Nej, jeg var på Wellcum.at i Østrig nogen gange i august, da Corona stadig lå på et lavt niveau. De tjekkede bare ens temperatur i panden, ingen bar mundbind eller visir, hvilket nok også er lidt omsonst, forretningskonceptet taget i betragtning. Åben buffet var der også. Men det er jo et højrisikomiljø, så de har været nødt til at lukke igen.

Men ellers har den mest stået på FKK Sharks i Darmstadt og Livingroom i Düsseldorf. De værste steder med hajer der forlanger ekstra for alt, inklusive at trække vejret og have en puls, er helt klart Artemis i Berlin og Oase nær Frankfurt. Jeg har hørt der skulle være endnu værre klubber, så dem har jeg ikke erfaring med.

En smart ven forklarede mig, at serviceniveauet afhænger af, om klubben henvender sig til turister eller lokale. Dvs. om pigerne skal satse på, om man kommer igen eller ej. Hvilket jo er kundens ultimative våben. Så en lille snoldet klub som LuderLounge i Dortmund havde - for mig i alt fald - et virkelig højt niveau. Der kommer nemlig ingen turister. Det skal dog lige nævnes, at der desværre også kun var et lille udvalg.

Angående Mina, Mina, Mina.

Jeg stalker hende ind imellem, når trangen bliver presserende. Så vidt jeg kan se hygger hun sig. Hun holdt ferie i Egypten i sommers og der var åbenbart fint og rent på resortet. Det sidste er jo vigtigt for hende. Jeg tør ikke kontakte hende, da hun truede med alverdens ulykker sidst jeg gjorde det.

Egypten! Så manger hun antagelig ikke penge i disse tider, hvorfor vi måske kan se i vejviseren efter hende. Med mindre hun financerede turen ved lige at nuppede hotellet :) Det er jo set før indenfor denne branche. Kendte en pige, som kom hjem med 4 store pelse efter en sommerferie i Trykiet ... LOL. Det var åbenbart det somTyrkiske mænd begaver pigerne med :)

Ja jeg kan godt huske, at smed dig under bussen. Hun har nogle dealbreakers. Som eksempelvis hendes nationalitet. Så det må vi respektere. Vil gå meget langt for at få den pige tilbage tilbage igen.

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 4 timer siden:

Egypten! Så manger hun antagelig ikke penge i disse tider, hvorfor vi måske kan se i vejviseren efter hende.

Du kan se i vejviseren efter hende lidt endnu, da smittetallene eksploderer i øjeblikket, ikke mindst i hendes hjemland, men også herhjemme.

Og Egypten er måske omtrent det billigste land i verden at holde ferie i, efter Indien, så det siger intet om hvorvidt hun har penge eller ej. Har gjort det selv et par gange, og det er nærmest ufattelig billigt.

Jeg blev ikke smidt under bussen, so to speak, for hun var super sød som altid efter vores kontroverser, når det bare kun handlede om sex. Aldrig et nej. Men de personlige informationer som jeg efterfølgende spreder ud til hele klodens befolkning, dem er hun godt nok helst fri for. Og det har hun gjort mig meget klart. Og jeg har ikke ADHD eller nogen andre diagnoser, så det indordner jeg mig under.

Jeg tror - og det er bare noget jeg tror - at hun trives fint med sine ture til Danmark. Det troede jeg ikke i begyndelsen af mine møder i 2014, så jeg skyndte mig at bestille hende en gang mere, inden hun rejste hjem igen for evigt. Og så en gang mere..og mere.....og mere.

Man kan ikke altid gennemskue, hvem der er en sårbar ung pige, som stopper lige straks, eller hvem der er en trooper.

Anyway. Ifølge det jeg følger på med i, så ligger der vacciner klar omkring nytår. Måske en måned senere. Men så skulle det begynde at køre. Desværre kræves der nok mindst to skud med en måneds mellemrum. Så vi snakker måske marts...stønnn!!!

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan godt være at den vaccine er lige på trapperne, men det er ikke ensbetydende med at befolkningen i almindelighed kan forvente, at kunne blive vaccineret indenfor de nærmeste måneder.

Vi må nok regne med at vi for flertallets vedkommende skal ind i andet halvår af 2021, før det bliver vores tur til at få den første dosis.

Den første vaccine bliver givet til befolkningen i prioriteret rækkefølge, og des længere vi står nede på den liste, des gladere bør vi nok være.

Dem der står til at få den først, er de borgere der er i højrisiko gruppen, og dem der arbejder i højrisiko miljøer.

Selv blev jeg solgt til FKK den første gang, og har været det siden.

Kun økonomi har begrænset mig, men nu har jeg bedre råd end nogensinde tidligere ,til nye ture en gang i fremtiden.

Et pa nye rejsefæller efter en pause fra gamet, har også givet mig lysten tilbage til en ny tur.

Omend jeg har meldt ud at jeg holder pause fra FKK på ubestemt tid.

Det underlige ved mig, er at det næsten altid mere har været skrivelysten, end købesexen der har drevet værket, end udlængslen der har gjort det.

Altså den oplevelse jeg efterfølgende kunne skrive om i forum på EG, men selvfølgelig har det i første række været sexen der var vigtigst.

Men det mærkelige er, at jeg muligvis ikke gider skrive om det igen, hvis jeg kommer på tur med mine 2 kontakter til FKK rejser, og måske skriver jeg ikke om det, hvis jeg kommer på tur igen`? Vi får se :)

Men jeg mener stadig at udgiften til en tur, også er en investering i en potentiel fortælling i forum på EG, og som jeg synes at det er ærgerligt ikke at omsætte til det aktiv det er for EG.

Et EG som vi er gratis brugere af, og hvis eksistensgrundlag består i at vi bidrager i forum.

Men nogen er selvfølgelig så ofte på tur, og ofte til de samme steder, som de selv og andre har skrevet om, og derfor også har bidraget med.

De derfor ikke kan forventes at gide skrive hver gang.

Wellcum ligger højt på min ønskeliste, men jeg forventer også at det bliver en dyr tur, dyrere end normalt.

Mig bekendt har endnu ingen skrevet en beretning fra Wellcum?

Skulle jeg som den første få lejlighed til at gøre det, vil jeg nok også føle et incitament til at gøre det.

Modsat skulle jeg igen besøge en af de samme klubber, som så mange har skrevet om så ofte før.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 30 minutter siden:

Wellcum ligger højt på min ønskeliste, men jeg forventer også at det bliver en dyr tur, dyrere end normalt.

Wellcum ligger i de Østrigske Alper på grænsen til Italien. Et ret smukt sted. Men det er altid vigtigt at vide, hvem den primære målgruppe er, da det afgører hvad man få ud af det. På denne klub er det primært italienere, der tager over grænsen en enkelt dag, da FKK jo ikke er en ting i Italien.

Da det ikke er en stamklub for lokale, hvor man er sikker på top service - eller en turistfælde - så er den egentlig ok.

Maden er i øvrigt ok, og de har nydelige hotelværelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...