Hop til indhold
Th3M3lt

Kan man gå en kønssygdom?

Recommended Posts

Hej, jeg besøgte for 1,5 uge siden en gp og alt var med gummi (hun rullede dog på med munden). Kan man få kønssygdom af det?

en anden ting er at jeg havde et nyt sår (8 timer gammel snitsår på fingeren) og gned hendes klit med den. 

kan jeg have fået nogen sygdom af noget af ovenstående?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Ja. Du kan også blive kørt over af en bus eller falde død om af et hjerteanfald.

Der hvor jeg vil hen!, er at det er MEGET usandsynligt at du er smittet.

Hvis du stadig er nervøs, så bliv testet om 14 dages tid. 

Misjo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MalerKbhK
Th3M3lt skrev, for 11 minutter siden:

Hej, jeg besøgte for 1,5 uge siden en gp og alt var med gummi (hun rullede dog på med munden). Kan man få kønssygdom af det?

en anden ting er at jeg havde et nyt sår (8 timer gammel snitsår på fingeren) og gned hendes klit med den. 

nej, nej og atter nej, ta det absolut helt roligt .

Noget andet er at hvis du bliver så forskrækket over noget som er absolut ingen risiko  erved, burde du måske overveje om det var det værd at besøge gp er ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MalerKbhK
Misjo1 skrev, for 1 minut siden:

Ja. Du kan også blive kørt over af en bus eller falde død om af et hjerteanfald.

Der hvor jeg vil hen!, er at det er MEGET usandsynligt at du er smittet.

Hvis du stadig er nervøs, så bliv testet om 14 dages tid. 

Misjo

Han har intet af frygte Misjo ;-)  og ja han ku også få et tag steeen i hovdet .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Grunden til min “nervøsitet” er at jeg synes min pik er begyndt at summe lidt. 
om det er varmen eller de lange cykelture, måske tanken om mulig std der får det til at snurre lidt ved jeg ikke, men tænker bare om det er muligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MalerKbhK
Th3M3lt skrev, for 1 minut siden:

Grunden til min “nervøsitet” er at jeg synes min pik er begyndt at summe lidt. 
om det er varmen eller de lange cykelture, måske tanken om mulig std der får det til at snurre lidt ved jeg ikke, men tænker bare om det er muligt.

bare tanker kan give alverdens symptomer, men som sagt ta det helt roligt, kan garranterer dig 100 procent at du intet har at være nervøs over.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Aug. Du er nok bare sommer brusten. 

Gå hjem og tag en spiller. Så går det over :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Th3M3lt skrev, for 5 minutter siden:

Kan kondomet ikke være bristet? 

Var det helt da tog det af?

Summen i penis er et symptom på det er sommer ;)

Smut til lægen og bliv testet, det sker der intet ved takket være vores fremragende sygesikring :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft en del falske symptomer, og har gerne valgt verdens værste kø på Bispebjerg fremfor familielægen. Der har aldrig været noget udover bekymringen. Jeg er med dig i ånden, men har desværre ikke fundet en kur imod den endnu. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis pikken summer så er løbet kørt, til ende, over and done with.
Historien er fuld af folk hvis pikke har summet, og de er alle døde nu.

Hvis jeg var dig ville jeg sige farvel til alle nære og kære, sælge alle mine gods og ejendomme, købe en lystbåd og sejle til Karibien, hvor jeg ville forlyste mig i resten af mine dage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 9 minutter siden:

Hvis jeg var dig ville jeg sige farvel til alle nære og kære, sælge alle mine gods og ejendomme, købe en lystbåd og sejle til Karibien, hvor jeg ville forlyste mig i resten af mine dage.

Hvis han når derover. Summen i pikken kan være alvorligt, og måske kun få dage at leve i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Th3M3lt skrev, for 59 minutter siden:

Vil tro at din GP er i risiko zonen, efter din berøring af hendes klitoris. Måske en god ide' at kontakte hende og orientere om risikoen.

Redigeret af sanook

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Th3M3lt skrev, 1 time siden:

Er sikker på at alt er godt også, men bare for at få bekymringen helt væk, så lad dig teste om nogle dage. Hvis ikke ved familielægen så ved en anden. De fleste lægehuse har flere læger, og desuden har de tavshedspligt, og den holder de. Må jeg spørge hvorfor bekymringen er opstået? Du skriver ikke noget om nogle symptomer.

Desuden selv om du så havde symptomer, kan det være alt andet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest går ned på knæ
sanook skrev, for 8 minutter siden:

Vil tro at din GP er i risiko zonen, efter din berøring af hendes klitoris. Måske en god ide' at kontakte hende og orientere om risikoen.

Jeg ville så absolut vente. Med mindre han i forvejen var syg, smitter det ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 35 minutter siden:

Hvis pikken summer så er løbet kørt, til ende, over and done with.
Historien er fuld af folk hvis pikke har summet, og de er alle døde nu.

Må give dig ret, jeg kendte engang (ære være hans minde) en rigtig god ven. Han betroede mig på sit dødsleje, han var i starten af 30’erne, at han havde besøgt en letlevende dame. Hun havde også påmonteret gondolet med munden, derved havde hendes ene hjørnetand tilsyneladende lavet en lille ridse i gondolet, som så i kampens hede var gået lidt mere i stykker, hvilket han tilsyneladende ikke bemærkede. Han oplevede en lille måned først en snurren i pikken, det bredte sig til hovedet. 
Han døde af bekymring en lille måned senere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
går ned på knæ skrev, for 13 minutter siden:

Jeg ville så absolut vente. Med mindre han i forvejen var syg, smitter det ikke

Det er jeg så helt uenig i.!

går ned på knæ skrev, for 13 minutter siden:
  sanook skrev, for 16 minutter siden:

For både hendes og din samvittigheds skyld, vil det være fair at informere hende, så hun kan være opmærksom på det. Er der ikke noget fint, men ikke god stil at gemme sig.

Redigeret af sanook

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt lavpraktisk: Hvorfor ringer du ikke bare til din læge og siger, at det summer i pikken, og om ikke hun vil kikke på den?

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest går ned på knæ
sanook skrev, Lige nu:

Det er jeg så helt uenig i.!

For både hendes og din samvittigheds skyld, vil det være fair at informere hende, så hun kan være opmærksom på det. Er der ikke noget, fint, men ikke god stil at gemme sig.

Der er jo bare det, at problemet kun er der, hvis HAN er blevet smittet af hende. Er han det, så er hun allerede syg, men ikke fra ham.

Så det rigtige er at vente for ham og blive testet. ER han så syg, skal han informere hende om, at han sandsynligvis er blevet smittet af hende. og hun skal undersøges og eventuel i bahndling

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DoctorLove
frenchlover1 skrev, for 3 minutter siden:

Helt lavpraktisk: Hvorfor ringer du ikke bare til din læge og siger, at det summer i pikken, og om ikke hun vil kikke på den?

Venligst

French

Og hvis Lægen er en mand ? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
går ned på knæ skrev, for 1 minut siden:

Der er jo bare det, at problemet kun er der, hvis HAN er blevet smittet af hende. Er han det, så er hun allerede syg, men ikke fra ham.

Så det rigtige er at vente for ham og blive testet. ER han så syg, skal han informere hende om, at han sandsynligvis er blevet smittet af hende. og hun skal undersøges og eventuel i bahndling

Mener du det alvorligt.!

Synd for pigen, hvis hun først får info når det er for sent.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...