Hop til indhold
Aarhusbanditten

Ada, nyt stjerneskud hos Engtoften (VIby)

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/302341
 

En hed weekend med masser af strand og smukke unge piger på stranden, sammen med annoncen om den nye pige på Engtoften..., så som sidst blev der allerede bestilt tid i aftes, og bekræftelse kom til morgen..., sidder nu i bilen og smiler:-)

Ada ryger lige ind på højde med Elena, Kristina, Victoria osv., hun er virkelig en perle, og hendes personlig matcher til fulde de smukke øjne, skønne læber, skønne ægte bryster og i øvrige skønne krop.

Kom lige fra badet, og efter afregningen smyger Ada sig kærligt ind til mig, ikke noget med selv at smide tøjet mens pigen venter, nej hun knapper kærligt skjorten op, mens vi kysser (Og de læber, så skønt), kæler og rører hinanden..., hendes hånd er allerede på den stive pik udenpå bukserne ....., Hjælper selv med bukserne der ryger i er hug, hvorefter jeg får en dejlig lapdance Siddende på stolen, og hun går på knæ og tager pikken i munden..., hendes store læber og de smukke øjne gør at pikken hurtigt står ......., blowjobbet nydes til fulde, og bollerne glemmes ikke....

Jeg rejser hende op, og det passer at jeg sidder ned, kysser og slikker hendes bryster mens hun står op, og hænder vandrer ivrigt på hendes smukke krop......, jeg stiller hende herefter i min favoritposirion, stående i de høje hæle foroverbøjet over sengen, hendes ben røv og bagdel, taljen og det nydes til fulde...., hun når at blive bange for jeg vil hamre pikken op i hende sådan, så hun siger “condome”, men jeg beroliger hende at jeg blot nyder og nok skal holde afstand til fissen.....

Ada lægges op på sengen på ryggen, hun trækker benene op, så den smukke lille mis kommer til syne...., jeg går ombord med at kysse, slikke og bare nyde denne krop...., inden vi ender i en 69, hvor jeg slikker hendes stjerne og smukke (denne er virkelig smuk drenge) fisse....., jeg giver tegn til at nu skal vi kneppe, og hun påfører gummi, slikker det helt på plads, inden hun sænker sig med over pikken...., synet af hende der rider mig, hendes ansigt, bryster osv., det er bare så godt......hun læner sig ind over mig og udtrykket i hendes ansigt skal opleves, jeg siger hun skal spytte mig i munden hvilket hun gør, og kysser mig bagefter (hvor det kom fra ved jeg ikke, har aldrig bedt om det før)......., 

Ada vendes og jeg tager hende forfra, hendes krop og bryster der bevæger sig mens pikken kører i hende...., jeg spørger hvor jeg må komme, og heldigvis læser hun mine tanker, og jeg kommer over hendes bryster og kører den færdig mellem dem.....

Føler mig heldig, endnu en pige fik i mine tanker tilbudt ægteskab, og jeg glæder mig allerede til at møde denne perle igen:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ada fortjener i hvertfald ikke 10 stjerner. Ud af alle de piger jeg har besøgt er hun virkelig på skalaen 1-2 hun var ubehøvlet :( Og jeg er altid en flink mand der ikke overskrider nogens grænser eller andet. Kommer altid velsoigneret og været i bad hjemme fra og tager gerne bad hos pigen ligesom jeg gjorde hos Ada. Jeg er en mand på 30 år med fast job og normal af bygning meget muskuløs endda. Bestilte 30 min med super fransk til 1100 kr. hun gok kontanterne og kort tid efter begyndte vi. Men hun vil kun sutte i få minutter 2-3 min. Hun slikker ikke ens kugler uden det koster ekstra og men måtte heller ikke komme på ens bryster uden det kostet ekstra. Det var virkelig skuffede og hun vil ikke sutte uden kondom bagefter sex. Det hele kostede og hun var langt fra velsoigneret hun havde en anelse lugt af sved og hedes fisse lignede noget fra en slagmark, der ikke var glat eller gjort noget ud af. Og så mistede jeg egentlig lysten til hende og så spurgte jeg hende om hun så ikke kunne give mig et hand job mes jeg lå ned på ryggen så jeg vil jo komme ud over mig selv, men det kunne hun næsten heller ikke finde ud af. Og har snakket pænt til hende og Behandlet hende ordenligt ligesom altid. Jeg vil ikke råde nogen til at besøge hende eller spilde deres penge på hende. Så hellere en af de mange andre dejlige piger der altid befinder sig på Engtoften i Viby J. Er altid gået der fra med et stort smil og givet pigerne lidt ekstra lommepenge til sidst udover det aftalte blot for venlighed men ikke hos Ada. Håber ikke hun skal være der fremover og optage plads for ellers de dejlige søde piger. 
Hilsen den meget skuffende kunde. :-(
 

Redigeret af Tryllestangen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tryllestangen skrev, for 2 timer siden:

Ada fortjener i hvertfald ikke 10 stjerner. Ud af alle de piger jeg har besøgt er hun virkelig på skalaen 1-2 hun var ubehøvlet :( Og jeg er altid en flink mand der ikke overskrider nogens grænser eller andet. Kommer altid velsoigneret og været i bad hjemme fra og tager gerne bad hos pigen ligesom jeg gjorde hos Ada. Jeg er en mand på 30 år med fast job og normal af bygning meget muskuløs endda. Bestilte 30 min med super fransk til 1100 kr. hun gok kontanterne og kort tid efter begyndte vi. Men hun vil kun sutte i få minutter 2-3 min. Hun slikker ikke ens kugler uden det koster ekstra og men måtte heller ikke komme på ens bryster uden det kostet ekstra. Det var virkelig skuffede og hun vil ikke sutte uden kondom bagefter sex. Det hele kostede og hun var langt fra velsoigneret hun havde en anelse lugt af sved og hedes fisse lignede noget fra en slagmark, der ikke var glat eller gjort noget ud af. Og så mistede jeg egentlig lysten til hende og så spurgte jeg hende om hun så ikke kunne give mig et hand job mes jeg lå ned på ryggen så jeg vil jo komme ud over mig selv, men det kunne hun næsten heller ikke finde ud af. Og har snakket pænt til hende og Behandlet hende ordenligt ligesom altid. Jeg vil ikke råde nogen til at besøge hende eller spilde deres penge på hende. Så hellere en af de mange andre dejlige piger der altid befinder sig på Engtoften i Viby J. Er altid gået der fra med et stort smil og givet pigerne lidt ekstra lommepenge til sidst udover det aftalte blot for venlighed men ikke hos Ada. Håber ikke hun skal være der fremover og optage plads for ellers de dejlige søde piger. 
Hilsen den meget skuffende kunde. :-(
 

Hi Ada here

i am so sorry why are you lying like that? i'm shaved. I take a bath after each client. I remember you. in 30 minutes sex is only once and everyone knows it. You wanted her to give you a blowjob after sex, I wanted to be nice and I agreed, I asked you to take a bath again, but you did not want to do it because it was only a few minutes until the end of time, so I did not agree. I always do blowjob with balls. finish on my body is 200kr more. you are a very uncultured and vindictive man. and you're lying because I didn't have a client that didn't finish. i did you handjob and you finish. I think you wrote it all to get your revenge on me for not letting you cum on my body. and one more thing if you were nice
man, as you say about it, you would write a private message or tell me it, and you did it just after anger. if you were dissatisfied with something and you told me it, I would try to do anything to fix it. I am very sorry. and one more thing you weren't muscular, I don't know why you wrote it for what purpose? I wish you much health and happiness in your life.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhusbanditten skrev, den 17.8.2020 at 10:47:

 

 ikke noget med selv at smide tøjet mens pigen venter, nej hun knapper kærligt skjorten op, mens vi kysser (Og de læber, så skønt), kæler og rører hinanden..., hendes hånd er allerede på den stive pik udenpå bukserne ....., Hjælper selv med bukserne der ryger i er hug, hvorefter jeg får en dejlig lapdance Siddende på stolen, og hun går på knæ og tager pikken i munden..., hendes store læber og de smukke øjne gør at pikken hurtigt står ......., blowjobbet nydes til fulde, og bollerne glemmes ikke..

Hmm,m, jeg kan ikke fordrage, at gp'en tager tøjet af mig.

Nu bor jeg ret langt fra de fleste gp, så jeg beder som regel om adgang til toilet og/eller bad, før vi starter, og så tager jeg som regel ikke tøj på igen efter at have vasket mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den grå skrev, for 17 minutter siden:

Hmm,m, jeg kan ikke fordrage, at gp'en tager tøjet af mig.

Nu bor jeg ret langt fra de fleste gp, så jeg beder som regel om adgang til toilet og/eller bad, før vi starter, og så tager jeg som regel ikke tøj på igen efter at have vasket mig.

Hver sin smag, jeg kom lige fra badet, bor 10 min derfra, og nød oplevelsen til fulde......, men enig, hvis jeg kørte 1 time i bil, ville jeg også selv vælge badet:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mia23 skrev, for 13 timer siden:

Hi Ada here

i am so sorry why are you lying like that? i'm shaved. I take a bath after each client. I remember you. in 30 minutes sex is only once and everyone knows it. You wanted her to give you a blowjob after sex, I wanted to be nice and I agreed, I asked you to take a bath again, but you did not want to do it because it was only a few minutes until the end of time, so I did not agree. I always do blowjob with balls. finish on my body is 200kr more. you are a very uncultured and vindictive man. and you're lying because I didn't have a client that didn't finish. i did you handjob and you finish. I think you wrote it all to get your revenge on me for not letting you cum on my body. and one more thing if you were nice
man, as you say about it, you would write a private message or tell me it, and you did it just after anger. if you were dissatisfied with something and you told me it, I would try to do anything to fix it. I am very sorry. and one more thing you weren't muscular, I don't know why you wrote it for what purpose? I wish you much health and happiness in your life.

Hmm virker suspekt at svaret er skrevet i 3.

person nogen steder og 1. Person i andre :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jarhead skrev, for 14 timer siden:

Hmm virker suspekt at svaret er skrevet i 3.

person nogen steder og 1. Person i andre :)

 

Det er fordi det er ikke pigerne selv der skriver herinde, ej heller når du sender en sms til dem. Trust me!

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 1 time siden:

Det er fordi det er ikke pigerne selv der skriver herinde, ej heller når du sender en sms til dem. Trust me!

Sorry but u are mistake. This is me and I intependent. if you want to find out, come and see

Redigeret af Mia23

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 2 timer siden:

Det er fordi det er ikke pigerne selv der skriver herinde, ej heller når du sender en sms til dem. Trust me!

why are you doing such a bad opinion for me that I got a pimp? you come here. you were with my friends- Elena and Emme. You wrote Emme also bad opinion that he has a pimp, which is not true. You've been here so many times and you know that the girls answer the phone and write by themselves, and the woman who opens the door doesn't even know English, so please don't say there's a pimp here. if you don't have anything to do, take care of the family. have a nice weekend and greetings

Ada

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 19 timer siden:

Det er fordi det er ikke pigerne selv der skriver herinde, ej heller når du sender en sms til dem. Trust me!

hrmm... Vi kan ikke alle have samme oplevelse med en pige. Meget har også med kemi at gøre mellem to mennesker.Og godt at man melder ind hvis man har en træls tur. 

Men det trætter noget at hver gang der på gode oplevelser, dårlige oplevelser kommer respons fra pigen selv, så smædes der til med grundløse beskyldninger om pimp og fake osv. - Jeg synes det er fint at pigen selv giver respons - (det kunne jo være at hendes engelskkundskaber netop gør at hun får hjælp at en sidemand (som ikke nødvendigvis bliver til noget beskidt osv)

Jeg er ikke naiv (for det bliver nok min etikette nu) men lad os holde det til hvad folk oplever og hvad pigen oplever.  Og gemme alle gætterier for os selv som vi egentlig ikke ved en pind om

- og slutteligt. En fed beskrivelse af Aarhusbanditten af din oplevelse med Ada - Jeg har, på dine beskrivelser, netop tidligere besøgt Elena - En dejlighed fra Engtoften, som også selv skriver sine SMS (måske med hjælp fra Anna ved siden af :D)

god dag derude 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jarhead og Mrlovalove....., stor ros for jeres meget objektive og professionelle måde at afspore en tråd på....(ironi kan forekomme)........, til dem som fakrisk har været på Engtoften, og den opmærksomme læser vil erfare at jeg har frekventeret stedet en del gennem de sidste år, og dem der som jeg har prøvet det bageste rum, hvor man guides gennem stuen, vil kunne bekræfte, at der aldrig har været andre end pigerne og “mutter” selv......., og ha helt ærligt, skulle jeg skrive en anmeldelse på tysk, som ej er mit eget sprog, evt. ved hjælp af Google translate eller andet, så var det nok ej heller helt grammatisk korrekt, hvilket mine anmeldelser på dansk ej heller er.......

Dem som deler oplevelser, gode som dårlige, skriv endelig, jeg bruger dem selv flittigt (fx. I morgen når turen går til KBH), men at  afspore tråde som d’herrer gør, er på ingen måde klædeligt..........

Og Bujan, tak......, ja Elena er som Ada magisk, og bestod også ægteskabstesten i min verden:-)

God søndag til jer alle.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 1 time siden:

 

Vi fik en henvisning om denne tråd,  Det er muligt at du siger du er Ada men de oplysninger du sender og vi kan se, viser du er i i et østeuropæisk land, og altså ikke i Danmark, hvor Ada pt arbejder,  og du har tidligere givet udtryk for i en slettet tråd den 16 juli  at du hed Mia og henviste til en annonce fra AL som skulle være dig, og som viste en anden pige på Engtoften end Ada. 

Hello. It is true on July 16 someone stole my photos and created a profile called Isabela. My name was Mia, that's why I posted a message on the forum regarding this situation. for private reasons, I had to change my name from Mia to Ada

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhusbanditten skrev, for 12 timer siden:

Jarhead og Mrlovalove....., stor ros for jeres meget objektive og professionelle måde at afspore en tråd på....(ironi kan forekomme)........, til dem som fakrisk har været på Engtoften, og den opmærksomme læser vil erfare at jeg har frekventeret stedet en del gennem de sidste år, og dem der som jeg har prøvet det bageste rum, hvor man guides gennem stuen, vil kunne bekræfte, at der aldrig har været andre end pigerne og “mutter” selv......., og ha helt ærligt, skulle jeg skrive en anmeldelse på tysk, som ej er mit eget sprog, evt. ved hjælp af Google translate eller andet, så var det nok ej heller helt grammatisk korrekt, hvilket mine anmeldelser på dansk ej heller er.......

Dem som deler oplevelser, gode som dårlige, skriv endelig, jeg bruger dem selv flittigt (fx. I morgen når turen går til KBH), men at  afspore tråde som d’herrer gør, er på ingen måde klædeligt..........

Og Bujan, tak......, ja Elena er som Ada magisk, og bestod også ægteskabstesten i min verden:-)

God søndag til jer alle.......

Jeg mener ikke jeg afspore... Just stating the obvious... - Som iøvrigt må siges at blive bakket op af MOD.
Jeg har selv frekventeret Engtoften (også det bagerste lokale) med stor tilfredshed.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...