Hop til indhold
hygge Jensen

Dårlig thai massage

Recommended Posts

Har lige besøgt thai massage Knudedybet 14 Esbjerg .... skrev med dem/hende aftalte pris for full pakke 1 time .... da jeg kom og betalte var alt ok , jeg fik massage  i 30 - 35 min så til bød hun hj men ville have extra for det ingen sex .... jeg viste hende sms  besked og hun sagde blot på gebrokken engelsk det var en fejl .... det er ikke første gang .... har oplevet det andre steder ...... det virker som tivoli folk som rejser rundt ..... det føles som de er fanger på job ....... oplevelsen med thai massage er bare blevet mega ringe de sidste par år ...... kan kun opfordre til at købe dansk....

Del dette indlæg


Link til indlæg
hygge Jensen skrev, 1 time siden:

Har lige besøgt thai massage Knudedybet 14 Esbjerg .... skrev med dem/hende aftalte pris for full pakke 1 time .... da jeg kom og betalte var alt ok , jeg fik massage  i 30 - 35 min så til bød hun hj men ville have extra for det ingen sex .... jeg viste hende sms  besked og hun sagde blot på gebrokken engelsk det var en fejl .... det er ikke første gang .... har oplevet det andre steder ...... det virker som tivoli folk som rejser rundt ..... det føles som de er fanger på job ....... oplevelsen med thai massage er bare blevet mega ringe de sidste par år ...... kan kun opfordre til at købe dansk....

Det er en utroværdig adresse - de går med på hvad som helst på sms, men stort set intet kan lade sig gøre IRL.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ

Ja jeg tænkte 2 ting. Kender ikke stedet eller området hvad angår massage, men hvad betalte du? Jeg spørger fordi en eksempelvis urealistisk lav pris indikerer at det IKKE er med sex.

Derudover kom jeg til at tænke på et råd fra en anden herinde angående thaimassage. Hvis jeg husker korrekt var det at betale for selve massagen og så vente og se, hvad der bliver lagt op til. Fordi hvis man betaler for hele molevitten fra starten bliver man ofte skuffet over manglende indlevelse, og at man ikke får det man betalte for

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, for 17 minutter siden:

Ja jeg tænkte 2 ting. Kender ikke stedet eller området hvad angår massage, men hvad betalte du? Jeg spørger fordi en eksempelvis urealistisk lav pris indikerer at det IKKE er med sex.

Derudover kom jeg til at tænke på et råd fra en anden herinde angående thaimassage. Hvis jeg husker korrekt var det at betale for selve massagen og så vente og se, hvad der bliver lagt op til. Fordi hvis man betaler for hele molevitten fra starten bliver man ofte skuffet over manglende indlevelse, og at man ikke får det man betalte for

Man kan også vælge at tage sex-delen først - og så slappe af med massage i den resterende tid og man er dejlig fri for at ligge på maven med jern på ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Jernsvinet skrev, for 42 minutter siden:

Man kan også vælge at tage sex-delen først - og så slappe af med massage i den resterende tid og man er dejlig fri for at ligge på maven med jern på ;-)

Åh jo man ku også vælge Thai i Jylland helt fra, og slippe for en kedelig oplevelse :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
MalerKbhK skrev, for 25 minutter siden:

kom til kbh, der er bedre :D

Tak og ja det KAN kun blive bedre og til jer som har gode oplevelser af Thai i Jylland, ja så må det være en fantasi ifbm en udløsning :huh: Thai i Jylland er passé over and out :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 3 timer siden:

Åh jo man ku også vælge Thai i Jylland helt fra, og slippe for en kedelig oplevelse :huh:

Ja, men nu er Thailand jo lukket på ubestemt tid og det er for dyrt at køre over broen - de burde indføre ø-hop til Sjælland så vi kunne komme over og yde lidt bistand til de betrængte Kjøwenhavnere og øge bedækningen på hotellerne ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, for 4 timer siden:

Det er en utroværdig adresse - de går med på hvad som helst på sms, men stort set intet kan lade sig gøre IRL.

 

BB Man skrev, for 4 timer siden:

Det er en utroværdig adresse - de går med på hvad som helst på sms, men stort set intet kan lade sig gøre IRL.

 

Jeg ved ikke om adressen er utroværdig men  der ligger rent faktisk en klinik på adressen.

Jeg har ikke været der men  tidligere holdt de til i Borgergade 75  og flyttede senere til Gl. Vardevej kortvarigt, inden de flyttede lidt bagud til Knudedybet.

Jeg har været i Borgergade 2 eller 3 gange for 4 - 5 år siden , der fik jeg rimelig god massage + FP - ikke noget specielt men ok til prisen.

Men meget kan have ændret sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna

Når jeg læser “Hygge Jensen’s” indlæg kan ikke lade være med at tænke på denne tråd: https://www.eroguide.dk/forum/topic/123464-tror-du-thaistedet-har-forstået-dit-spørgsmål/

Hvis TS skriver sms i samme stil som indlægget kan jeg godt forstå at en person der ikke er etnisk dansk kan svare forkert.

Og nu er det vel også ret normalt at den man skriver med ikke nødvendigvis er den samme som den man besøger, så det er i ens egen interesse at tale om forventninger med massøren når man ankommer, det er ret normalt at der er forskel på hvad de forskellige piger tilbyder, og de har også lov at ændre mening når der ser kunden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 19 timer siden:

Tak og ja det KAN kun blive bedre og til jer som har gode oplevelser af Thai i Jylland, ja så må det være en fantasi ifbm en udløsning :huh: Thai i Jylland er passé over and out :(

Du må da vist komme de forkerte steder er jeg bange for :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
luckylife skrev, den ‎17‎-‎08‎-‎2020 at 15:07:

Du må da vist komme de forkerte steder er jeg bange for :-)

Åh jo, nuvel, eller også har jeg mødt for mange Thaiger og læst de alt for mange dårlige Tråde eller også har det hele bare ændret sig på blot 5 år

Jo der var engang og det er der ikk mere, sorry, eller også er jeg bare ikk til 5 minutters massage :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...