Hop til indhold

Recommended Posts

Jarhead skrev, for 22 minutter siden:

Billeder / annonce er ikke retvisende i min optik.

Jeg siger ikke besøget fejlede noget, men man skal være obs på, det ikke er pigen på billedet man møder.

Ifht alder, så er der godt nok et sølle argument du kommer med. Hvis det er hovedreglen, så havde jeg jo nok forventet at møde en på 19, eftersom der står 29.

Nej det er det ikke! Det er bare sådan virkeligheden er i 9 ud 10 tilfælde kammerat.

Jeg tror i øvrigt ikke at nogen GP'er gør sig selv ældre, end de er i virkeligheden. Så det passer jo nok meget godt med at hun er omkring de 40 men ligner en på 29 skal du se.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jarhead
Big3lover skrev, den 20.2.2021 at 00:58:

Nej det er det ikke! Det er bare sådan virkeligheden er i 9 ud 10 tilfælde kammerat.

Jeg tror i øvrigt ikke at nogen GP'er gør sig selv ældre, end de er i virkeligheden. Så det passer jo nok meget godt med at hun er omkring de 40 men ligner en på 29 skal du se.

Sikke noget fis, “kammerat”!

Jeg anerkender at der desværre tit blive brugt falske billeder, MEN det berettiger da ikke til det ?

Og nej, hun ligner heller ikke en thai på 29...

Jeg bebrejder som sagt ikke besøget i sin helhed.

Men påpeger at det ikke er pigen på billederne og teksten ikke stemmer overens med det man møder, når det så er sagt, var mit møde ganske fint.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jarhead skrev, 1 time siden:

Jeg anerkender at der desværre tit blive brugt falske billeder, MEN det berettiger da ikke til det ?

Men påpeger at det ikke er pigen på billederne og teksten ikke stemmer overens med det man møder, når det så er sagt, var mit møde ganske fint.

Om det berettiger til at bruge falske billeder,  kan vi jo diskuterer til al evighed.

Pigen her har tydeligvis (syns jeg) et godt argument for ikke at sætte sine egne billeder på, eller retucherer dem. Desuden er ansigtet fuldt sløret, så hvad er problemet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jarhead skrev, for 14 timer siden:

Hun er en moden kvinde og ufatteligt lækker og med klasse. Det gør hende kun endnu mere lækker at hun ikke er først eller midt i tyverne. Kroppen og hendes approach fejler bestemt ikke noget. Fuld value....:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jarhead
Big3lover skrev, den 22.2.2021 at 23:33:

Om det berettiger til at bruge falske billeder,  kan vi jo diskuterer til al evighed.

Pigen her har tydeligvis (syns jeg) et godt argument for ikke at sætte sine egne billeder på, eller retucherer dem. Desuden er ansigtet fuldt sløret, så hvad er problemet?

Det er vel aldrig berettiget at bruge falske billeder?

Og som du selv siger, “ansigtet er sløret, så hvad er problemet” ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jarhead
BaronVonKandis2 skrev, den 23.2.2021 at 13:04:

Hun er en moden kvinde og ufatteligt lækker og med klasse. Det gør hende kun endnu mere lækker at hun ikke er først eller midt i tyverne. Kroppen og hendes approach fejler bestemt ikke noget. Fuld value....:-)

Jeg er for såvidt ganske enig.

Min anmeldelse (for at skære det ud endnu engang) går på at det ikke er pigen på billederne, og teksten med de 29 år stemmer heller ikke.

Det er vi vel enige i ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jarhead skrev, den 12.3.2021 at 12:46:

Jeg er for såvidt ganske enig.

Min anmeldelse (for at skære det ud endnu engang) går på at det ikke er pigen på billederne, og teksten med de 29 år stemmer heller ikke.

Det er vi vel enige i ?

Det kunne være fint hvis Nisa valgte at opdatere sine billeder. Det kan nok også gøres uden at kompromitere ens identitet. med den klasse hun har vil det være super at billederne opleves som retvisende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
antonio skrev, for 7 timer siden:

hvad er Adr ? Hvorfor kontakter du ikke bare hende?:) btw nu er de 2 rigtige smukke kvinder <3

Redigeret af Milo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har idag besøgt Thainisa, hmmm jeg kan ikke huske jeg har set så smuk en pige før, 29 år er hun ikke som der står i annonce nærmere mellem 20 og 25, hun taler heller ikke dansk som der står, jeg kunne måske have en formodning om der er to eller flere piger der bruger denne annonce, synes det er forskellige meldinger der kommer frem her, men wow hun er smuk og godt skruet sammen..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trust-me skrev, for 4 timer siden:

Jeg har idag besøgt Thainisa, hmmm jeg kan ikke huske jeg har set så smuk en pige før, 29 år er hun ikke som der står i annonce nærmere mellem 20 og 25, hun taler heller ikke dansk som der står, jeg kunne måske have en formodning om der er to eller flere piger der bruger denne annonce, synes det er forskellige meldinger der kommer frem her, men wow hun er smuk og godt skruet sammen..

Nisa taler flydende dansk med jysk accent og er ikke så ung. Det er ikke hende du har været sammen med :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trust-me skrev, for 4 timer siden:

Det er hendes veninde og ja hun er viiiildt lækkert og giver virkelig intime massage

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er nok den smukkeste jeg har set nogensinde, men når det er sagt, så bliver hun nød til at oplyse der er mere end en, for da jeg ringede slår det mig nu at det var en træt kvinde der tog tlf som talte dansk, men smuksakken jeg kom ind til talte intet dansk... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trust-me skrev, for 14 minutter siden:

Hun er nok den smukkeste jeg har set nogensinde, men når det er sagt, så bliver hun nød til at oplyse der er mere end en, for da jeg ringede slår det mig nu at det var en træt kvinde der tog tlf som talte dansk, men smuksakken jeg kom ind til talte intet dansk... 

Det korrekt hun taler hun thai eller engelsk, men for min skyld behøver de slet ikke snakke haha ej de er begge ellers vildt smuk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milo skrev, for 11 minutter siden:

Det korrekt hun taler hun thai eller engelsk, men for min skyld behøver de slet ikke snakke haha ej de er begge ellers vildt smuk

Har selv prøvet det.. Og Knaldet den dansktalende thai.. Men lidt irriterende at du prøver at overbevise en om at, man har brokket den anden. Første gang oplevede jeg at det var en sort pige.. Og jeg booke en thai.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nyder fisse skrev, for 12 minutter siden:

Har selv prøvet det.. Og Knaldet den dansktalende thai.. Men lidt irriterende at du prøver at overbevise en om at, man har brokket den anden. Første gang oplevede jeg at det var en sort pige.. Og jeg booke en thai.. 

Forstår ikke, hvad du skriver, desuden hvor er det henne jeg brokker mig ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

En sort pige!!!! så var jeg gået igen, da jeg ikke bestiller tid hos en thai pige for at være sammen med en sort eller for den sags skyld hvid pige... falsk markedsførring irritere mig, ikke at jeg føler mig snydt for igen hun var så smuk at hun må være fra en anden planet, men problemet er at næste gang man bestiller tid og gerne vil være sammen med den samme igen, hvad skal man så sige hvis der er flere? så får man måske den 40 årige eller en helt 3... man kunne jo også ha valgt den 40 årige pga hun taler dansk hvis man ikke lige kan engelsk, ikke et problem for mig men det kunne det være for andre, for mig er det mest alderen da jeg ikke er helt vild med så unge piger når jeg selv har nået 50, det kunne jo være min datter til den dårlige side, det er sikkert ikke et problem for mange men det er det for mig... nope hun bliver nød til at være mere korrekt i sin annonce :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trust-me skrev, for 3 minutter siden:

En sort pige!!!! så var jeg gået igen, da jeg ikke bestiller tid hos en thai pige for at være sammen med en sort eller for den sags skyld hvid pige... falsk markedsførring irritere mig, ikke at jeg føler mig snydt for igen hun var så smuk at hun må være fra en anden planet, men problemet er at næste gang man bestiller tid og gerne vil være sammen med den samme igen, hvad skal man så sige hvis der er flere? så får man måske den 40 årige eller en helt 3... man kunne jo også ha valgt den 40 årige pga hun taler dansk hvis man ikke lige kan engelsk, ikke et problem for mig men det kunne det være for andre, for mig er det mest alderen da jeg ikke er helt vild med så unge piger når jeg selv har nået 50, det kunne jo være min datter til den dårlige side, det er sikkert ikke et problem for mange men det er det for mig... nope hun bliver nød til at være mere korrekt i sin annonce :-)

Hehe ja helt enig, nogen er mere til ældre end unge, og forstår dig fuldud, har nemlig også bestilt Thainisa, men fik hende den unge istedet, havde også smuttet hvis hun ikke var så smukt som hun nu var, da det ellers går under falsk annonce og der er fandme mange af dem

Redigeret af Milo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milo skrev, for 1 minut siden:

Hehe ja helt enig, nogen er mere til ældre end unge, og forstår sig fuldud, har nemlig også bestilt Thainisa, men fik hende den unge istedet, havde også smuttet hvis hun ikke var så smukt som hun nu var, da det ellers går under falsk annonce og der er fandme mange af dem

Jeg kan også se thainisa længere tilbage i tråden har forsvaret sig mod en der skriver det er silikone bryster, det er da ikke sikkert hun har, men det har den unge man kommer ind til, altså det jo helt væk, hun er altså nød til at komme tilbage til virkeligheden, hun lever jo nærmest et dobbelt liv, ved at man skal tro at de begge er hende :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trust-me skrev, for 1 minut siden:

Jeg kan også se thainisa længere tilbage i tråden har forsvaret sig mod en der skriver det er silikone bryster, det er da ikke sikkert hun har, men det har den unge man kommer ind til, altså det jo helt væk, hun er altså nød til at komme tilbage til virkeligheden, hun lever jo nærmest et dobbelt liv, ved at man skal tro at de begge er hende :eek:

Det vil jeg ikke blande mig i, om hun har silikone eller ej, for jeg ved det ikke, hun har ihverfald bløder bryster end hende den unge :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
deralte skrev, 1 time siden:

Er det i Aalborg eller hvor? Nogen, der har et aktuelt link til de forskellige piger, der omtales?

Ja Aalborg 

Mener det er omkring Sjællandsgade Jyllandsgade. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...