FORTE 438 Skrevet 13. August, 2020 Hejsa Så var jeg ude og besøge Mia Latina fra Gentofte En smuk smuk latina med store bryster og virkelig god fast røv og det bedste af alt var hendes smukke ansigt med fyldige læber og silkeblød hud Jeg købte 1 time Hun gav mig massage med hendes bryster og balder. Det fik mig helt op og køre. Hun gik ned og tog min pik i hendes i hendes smukke mund Jeg tog hende i missionær og doggy Og alle stillinger. Hendes fisse var enorm stram og våd Jeg kom så meget og så stærk Kan varm anbefales Hun er en ægte caribisk perle 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulbror 1536 Skrevet 13. August, 2020 Ved du om hun kunne finde på at tungekysse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5249 Skrevet 13. August, 2020 Tak for beskrivelsen, @FORTE. Er vi prismæssigt i nærheden af de sædvanlige 1.500 kr. for en time, som de fleste latinaer vist kører med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 933 Skrevet 14. August, 2020 Prøvede du hendes "Pussy massage"..? - og i så fald, var det specielle ved den..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FORTE 438 Skrevet 14. August, 2020 @Thomsen Pussymassage... det var bogstavelig talt massage med fissen på min krop. Har aldrig prøvet det før. Det bar specielt @Den_glade_amatør Præcis 1.500kr/time med “pussymassage” , tungekys og bj uden. @Hulbror Hun tungekysser kun mig !!!!!!!! I andre må kun knalde hende I øvrigt er hum MEGET MEGET smukkere end hendes billeder 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_T 474 Skrevet 14. August, 2020 FORTE skrev, 1 time siden: @Thomsen Pussymassage... det var bogstavelig talt massage med fissen på min krop. Har aldrig prøvet det før. Det bar specielt @Den_glade_amatør Præcis 1.500kr/time med “pussymassage” , tungekys og bj uden. @Hulbror Hun tungekysser kun mig !!!!!!!! I andre må kun knalde hende I øvrigt er hum MEGET MEGET smukkere end hendes billeder wauw.. hun lyder fantastisk OG ser smuk ud. .whats not to like. Hvordan er hendes engelske? Nogen af de der latino-tøser, har kun kropssprog, hvis du forstår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldwheely 52 Skrevet 14. August, 2020 Som jeg ser annoncen er der tre forskellige piger på billederne (kan tage fejl). Er nogle af dem ægte/retvisende? Tak for anmeldelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shiny 596 Skrevet 14. August, 2020 oldwheely skrev, for 3 timer siden: Som jeg ser annoncen er der tre forskellige piger på billederne (kan tage fejl). Er nogle af dem ægte/retvisende? Tak for anmeldelsen Absolut relevante spørgsmål. Og da jeg lige kommer fra hende, hjælper jeg gerne til. Billede 1 er retvisende. Ansigtstrækkene er måske blevet lidt mere markante, men hun er stadig yndig, og brysterne sidder fint. Hun har helt enkelt den flotteste kusse, jeg har set i mit liv. Jeg skulle egentlig kun have en quickie, men da jeg så den perfekt trimmede trekant, hev jeg det ekstra op som en halv time kostede. Skønt, og selv om hun selvfølgelig fakede sin orgasme, tror jeg alligevel hun havde det ok med at jeg slubrede løs dernede. Sut og knep almindeligt, men klart ok. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg