Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa

Så var jeg ude og besøge Mia Latina fra Gentofte  

En smuk smuk latina med store bryster og virkelig god fast røv og det bedste af alt var hendes smukke ansigt med fyldige læber og silkeblød hud 

Jeg købte 1 time 

Hun gav mig massage  med hendes bryster og balder. Det fik mig helt op og køre. Hun gik ned og tog min pik i hendes i hendes smukke mund 

Jeg tog hende i missionær og doggy Og alle stillinger. Hendes fisse var enorm stram og våd

Jeg kom så meget og så stærk 

Kan varm anbefales 

Hun er en ægte caribisk perle 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Thomsen Pussymassage...:biggrin: det var bogstavelig talt massage med fissen på min krop. Har aldrig prøvet det før. Det bar specielt

@Den_glade_amatør Præcis 1.500kr/time med “pussymassage” , tungekys og bj uden. 

@Hulbror Hun tungekysser kun mig !!!!!!!!

I andre må kun knalde hende :biggrin:

I øvrigt er hum MEGET MEGET smukkere end hendes billeder 

Del dette indlæg

Link til indlæg
FORTE skrev, 1 time siden:

@Thomsen Pussymassage...:biggrin: det var bogstavelig talt massage med fissen på min krop. Har aldrig prøvet det før. Det bar specielt

@Den_glade_amatør Præcis 1.500kr/time med “pussymassage” , tungekys og bj uden. 

@Hulbror Hun tungekysser kun mig !!!!!!!!

I andre må kun knalde hende :biggrin:

I øvrigt er hum MEGET MEGET smukkere end hendes billeder 

wauw.. hun lyder fantastisk OG ser smuk ud. .whats not to like. Hvordan er hendes engelske? Nogen af de der latino-tøser, har kun kropssprog, hvis du forstår :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
oldwheely skrev, for 3 timer siden:

Som jeg ser annoncen er der tre forskellige piger på billederne (kan tage fejl).

Er nogle af dem ægte/retvisende?

Tak for anmeldelsen :)

Absolut relevante spørgsmål. Og da jeg lige kommer fra hende, hjælper jeg gerne til. Billede 1 er retvisende. Ansigtstrækkene er måske blevet lidt mere markante, men hun er stadig yndig, og brysterne sidder fint. Hun har helt enkelt den flotteste kusse, jeg har set i mit liv. Jeg skulle egentlig kun have en quickie, men da jeg så den perfekt trimmede trekant, hev jeg det ekstra op som en halv time kostede. Skønt, og selv om hun selvfølgelig fakede sin orgasme, tror jeg alligevel hun havde det ok med at jeg slubrede løs dernede. Sut og knep almindeligt, men klart ok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...