Hop til indhold
Guest The Dark Knight

Nemtøs i Aalborg

Recommended Posts

Guest Nemtøs
The Dark Knight skrev, for 8 minutter siden:

@Nemtøsdet er altså ikke fair, at du bliver ved med at bringe liv i min efterhånden gamle anmeldelse.... Det giver en del uro syd for navlen, hver gang jeg bliver mindet om det :razz: :)

Jeg  kunne  da aldrig  finde  på  at  skubbe  lidt  til  dine  minder  om  min  stramme  hals,  mine  store  bryster  som  jeg  blottede  for dig, eller   min  åbenlyse  liderlighed.  Som  du  selv  nævnte  ligner  jeg  en  ganske  pæn  uskyldig  kvinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Som  du  selv  nævnte  ligner  jeg  en  ganske  pæn  uskyldig  kvinde. 

Det gør du ja, ingen tvivl om det, altså lige ind til dine kæmpe patter ryger ud af BH’en og du får en stiv hård pik mellem dine hænder, så sker der sgu en helt magisk nærmest enestående forvandling af den søde uskyldige kvinde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
The Dark Knight skrev, Lige nu:

Det gør du ja, ingen tvivl om det, altså lige ind til dine kæmpe patter ryger ud af BH’en og du får en stiv hård pik mellem dine hænder, så sker der sgu en helt magisk nærmest enestående forvandling af den søde uskyldige kvinde :)

Nu  er  det  dig  der  prikker  til  mine  lyster,  det er  ikke  fair  overfor  en  trængende  tøs 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Nu  er  det  dig  der  prikker  til  mine  lyster,  det er  ikke  fair  overfor  en  trængende  tøs 

Du har et setup den 3. november at se frem til, men kan da godt se, at det er lang tid at vente for en trængende uartig tøs! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
The Dark Knight skrev, for 11 minutter siden:

Du har et setup den 3. november at se frem til, men kan da godt se, at det er lang tid at vente for en trængende uartig tøs! 

Alt  for  lang tid  til,  jeg  skal løbende holde  mine  kompetencer  vedlige  og  gerne  forbedre  dem 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 8 timer siden:

Alt  for  lang tid  til,  jeg  skal løbende holde  mine  kompetencer  vedlige  og  gerne  forbedre  dem 

Jeg kunne ellers godt hjælpe dig med at vedligeholde dine så kaldte kompetencer, men du har jo desværre for travlt til at mødes i dag;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
niels123 skrev, for 21 minutter siden:

Jeg kunne ellers godt hjælpe dig med at vedligeholde dine så kaldte kompetencer, men du har jo desværre for travlt til at mødes i dag;)

Ja  desværre  har  jeg  ikke  mulighed  for  at  afsætte  tid  i dag, til  at  være  din  lille  beskidte  villige  ludertøs 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Ja  desværre  har  jeg  ikke  mulighed  for  at  afsætte  tid  i dag, til  at  være  din  lille  beskidte  villige  ludertøs 

Kan godt fornemme på ordlyden i dine kommentarer at ludertøsen virkelig er trængende efter pik i øjeblikket. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 3 timer siden:

Kan godt fornemme på ordlyden i dine kommentarer at ludertøsen virkelig er trængende efter pik i øjeblikket. 

Get a room.. :P

/North 

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Dark Knight skrev, den 13.8.2020 at 08:46:

Jeg stoppede op ved Nytorv på Boulevarden, hvor der som sædvanlig var en del mennesker. Kom lidt til mig selv og tænkte, at der er da lidt dumt der her, cykel da hjem, i stedet for som en eller anden galning med fråde om munden og cykle rundt og kigge efter en kvinde. 

hehe klasse! sidder sgu og smiler lidt:) men alt i alt kan man vel sige det var en go tur forbi havnen du havde dig der :) Har aldrig set Nemtøs før og ved ikke hvordan hun ser ud desværre. men fed oplevelse lyder det til!:razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...