Guest The Dark Knight Skrevet 13. August, 2020 (edited) En sjældent gang kan der pludselig opstå en uventet og enestående mulighed, for at opnå en helt unik og fed oplevelse, hvis man griber chancen og er lidt frisk! I tirsdags sad jeg på jobbet få minutter inden fyreaften, og gik lige ind på siden her. Under Hyggesnak havde Nemtøs smidt et billede op 3 min forinden, hvor hun havde taget et billede af Utzon ved Havnefronten - to km fra mit arbejde. De frække tanker om Nemtøs kom straks op i mig. Denne her vildt uartige kvinde med de kæmpe store patter jeg har læst så meget om. Jeg havde faktisk mandag aften fundet alle (tror jeg) hendes billeder i de forskellige tråde og kigget rigtig meget på dem alle - og beundret denne flotte kvinde. Vi havde skrevet sammen i privat beskeder mandag aften. Jeg fik fri fra job en hurtig vask og ud på cyklen og tænkte, at det kunne sgu da være fedt at se et glimt af Nemtøs i virkeligheden. Lidt naivt og nok lidt styret af min liderlighed cyklede jeg ned mod Havnefronten via Boulevarden. Tænkte, at hvis man besøger Aalborg, så går man den her vej retur fra havnen. Jeg stoppede op ved Nytorv på Boulevarden, hvor der som sædvanlig var en del mennesker. Kom lidt til mig selv og tænkte, at der er da lidt dumt der her, cykel da hjem, i stedet for som en eller anden galning med fråde om munden og cykle rundt og kigge efter en kvinde. Da jeg stod der faldt mit blik pludselig på en bænk små ti meter derfra, hvor der sad en nydelig kvinde i en kjole, hvid bluse og bar er par solbriller. Hun var udstyret med nogle kæmpe patter og jeg tænkte “det var satans”. Jeg gik diskret hen forbi bænken og da jeg så kvindens læber var jeg ikke et sekund i tvivl. Der er sgu Nemtøs. Så hvad nu. Jeg kan jo ikke bare spørge om det var rigtig og hvis ja, hvad så med det her diskretions kodeks og respekt vi har for hinanden. Det måtte jeg ikke sætte over styr. Få sekunder efter rejste Nemtøs sig og gik op ad Boulevarden. Hun gik med sin telefon i hånden. Jeg gik diskret 10-15 meter bagved. Gik ind på eroguide og skrev en besked til Nemtøs “kan det passe jeg går lige bag ved dig? Hvid trøje hvid cykel?”. Hun kiggede ikke på sin telefon, men stoppede ved Algade og kiggede op ad den. Jeg kom op på siden og spurgte “du ser lidt søgende ud”. Hun svarede “Men det er jeg ikke”. Jeg gik videre og tænkte, nå ja ja jeg fik den nydelige og frække Nemtøs at se, og tænkte, at når hun så beskeden, så vil det nok ikke blive taget positivt imod nu når jeg havde henvendt mig også. Følte mig lidt dum! Et minut senere tikkede en pb ind fra Nemtøs “ser jeg søgende ud ”. Efter hun havde sundet sig lidt over, at hun var blevet genkendt af en bruger på eroguide, på trods af et forsøg på at lægge anonyme og ikke billeder hun kunne genkendes på op, så skrev vi en del videre. Nemtøs indbyder ikke til noget, så jeg forsøgte at blive lidt mere vovet. Hun skrev på et tidspunkt “det er nu du har chancen...måske får du den ikke igen”. Så meget direkte spurgte jeg om jeg skulle tømme mig i hendes mund ved et hurtigt blowjob. Ca. 20 minutter senere gik vi sammen ind på et meget diskret offentligt toilet og låste døren. Da Nemtøs, der har et rigtig kønt nærmest uskyldigt ansigt og øjne, fik sin bluse og Bh af, og fik øje på min allerede halv stive store pik forvandlede hun sig til en møj uartig ludertøs og det var vildt at mærke, hvordan hendes åndedrag bare kørte op - eller hvad skriver man - og hun var bare mega tændt og liderlig lige med det sammen. Shit hvor var det frækt at opleve. Herefter fik jeg bare det fedeste, lækreste og frækkeste blowjob ever. Jeg kneppede Nemtøs’ mund langt ned i halsen samtidig med jeg gramsende løs på hende kæmpe patter og dirty talkede hende det bedste jeg kunne. Slaskede hende lidt i ansigtet med pikken og ind i munden igen. Masser af savl på pik og boller. Til sidst fik hun som lovet hele ladningen i munden og hun slugte det hele og suttede og slikkede videre på pikken inden jeg til sidst nærmest måtte rykke den ud Hold nu kæft, hvor var det en fed og fræk møj uartig oplevelse, og hvor er du dog en vild og dejlig kvinde, Nemtøs. TAK. Det kunne være taget ud af de grå sider det her - ved det - og skrevet af en, med en meget livlig fantasi. Men Nemtøs, du kan jo bekræftede oprigtigheden. Lært af erfaring så skrev jeg vist heller ikke om størrelsen på min pik. Men Nemtøs, du kan jo lige skrive om det var en stor størrelse pik du fik i dit suttemund i tirsdags. Og nej, Nemtøs har ingen annonce, så kan ikke linke. Redigeret 13. August, 2020 af The Dark Knight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 13. August, 2020 Tak for en uventet men mega fræk oplevelse. Jeg nød i den grad at få lov til at sutte din store mande pik. Du må siges at være udstyret med en aldeles lækker indbydende pik, der er væsentlig større end gennemsnittet både i længde og tykkelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 13. August, 2020 (edited) Undskyld mig men,,, Hold da kæft en oplevelse og hvilken beretning hvilken kvinde hvilken ener Det her er jo absolut for vildt og i øvrigt hvilket mod i 2 udviser nok styret noget af sexual driften som hos nogle bare er større end hos andre Det må ubetinget være årets bedste skriv herinde,,, Kæmpe respekt for jeres møde og fordi du vælger at dele med os andre,,, TAK Jeg tager denne beretning med i mine drømme i nat og vil prøve at opleve nøjagtigt det samne om muligt Redigeret 13. August, 2020 af Hunting for beaver 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 13. August, 2020 Hunting for beaver skrev, for 10 minutter siden: Undskyld mig men,,, Hold da kæft en oplevelse og hvilken beretning hvilken kvinde hvilken ener Det her er jo absolut for vildt og i øvrigt hvilket mod i 2 udviser nok styret noget af sexual driften som hos nogle bare er større end hos andre Det må ubetinget være årets bedste skriv herinde,,, Kæmpe respekt for jeres møde og fordi du vælger at dele med os andre,,, TAK Jeg tager denne beretning med i mine drømme i nat og vil prøve at opleve nøjagtigt det samne om muligt 1000 tak for din kommentar. Det var også bare en vild oplevelse, og fedt det hele kunne lade sig gøre. Dejligt at finde en ligesindet at lege med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 426 Skrevet 13. August, 2020 Woow....Den oplevelse kunne jeg godt tænke mig at kopiere - 1 til 1 Det er sgu lidt frækt, at smutte ind på et offentligt sted, og så bare give den gas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 13. August, 2020 Det må være grænseoverskridende at sådan blive genkendt på gaden, men en virkelig fræk oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skandb.M. 126 Skrevet 13. August, 2020 Ja, Nemtøs er ubeskrivelig fræk. Virkelig en fed og anderledes beretning/oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molle37 185 Skrevet 13. August, 2020 Lyder sgu frækt! Og fed beretning! Gad vide om @Nemtøs også snart skal gå en tur i Århus området, hvor hun måske også ser søgende ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Truck 10 Skrevet 13. August, 2020 Lysten til at mødes med Nemtøs, bliver da bestemt ikke mindre, efter sådan en beretning... wauw!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 797 Skrevet 13. August, 2020 Så fik du lige lidt reklame for størrelsen på din pik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 13. August, 2020 weber skrev, for 11 minutter siden: Så fik du lige lidt reklame for størrelsen på din pik. Reklame eller advarsel... fakta er at han er godt udrustet. Det synes jeg er ekstra lækkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9524 Skrevet 13. August, 2020 weber skrev, for 2 timer siden: Så fik du lige lidt reklame for størrelsen på din pik. Nu har jeg så ikke en kæmpepik, men tror jeg i min næste anmelde bede kvinden om at bekræfte at jeg er pisse god med en tunge Der er fandeme noget at sjoveste jeg længe har læst omkring pikstørrelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 13. August, 2020 (edited) TheVoice skrev, for 19 minutter siden: Nu har jeg så ikke en kæmpepik, men tror jeg i min næste anmelde bede kvinden om at bekræfte at jeg er pisse god med en tunge Der er fandeme noget at sjoveste jeg længe har læst omkring pikstørrelse Da jeg i en anden anmeldelse skrev, at min pik var for stor til, at GP’en turde have sex med mig blev der gjort lidt grin med herinde, at jeg selv synes jeg har en stor pik og den er jo altid meget mindre end vi selv går og bilder os ind. Derfor ville jeg ikke rode mig ud i det igen, men lavede blot lidt sjov med, at Nemtøs jo så kunne vurdere størrelsen. Redigeret 13. August, 2020 af The Dark Knight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9524 Skrevet 13. August, 2020 The Dark Knight skrev, for 5 minutter siden: Da jeg i en anden anmeldelse skrev, at min pik var for stor til, at GP’en turde have sex med mig blev der gjort lidt grin med herinde, at jeg selv synes jeg har en stor pik og den er jo altid meget mindre end vi selv går og bilder os ind. Derfor ville jeg ikke rode mig ud i det igen, men lavede blot lidt sjov med, at Nemtøs jo så kunne vurdere størrelsen. Som allerede skrevet, synes jeg det var sjovt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 13. August, 2020 TheVoice skrev, for 24 minutter siden: Som allerede skrevet, synes jeg det var sjovt Jeg misforstod dig nok lidt så, og læste det lidt som en form for kritik Beklager.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 593 Skrevet 13. August, 2020 Altså havde jeg vidst, at man istedet for at skrive til Nem, blot skulle rende rundt på havnen i dobbelt A, så havde jeg helt klart ikke været på arbejde igår, men istedet rendt rundt med kikkert og ledt efter en nemtøs der så søgende ud-- eller måske bare efter kvinder generelt der så søgende ud Lyder som en fed once in a lifetime oplevelse og jeg er slet ikke misundelig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
N9000 45 Skrevet 13. August, 2020 (edited) Den vildeste historie. Bliver kun forstærket når man selv tænder på @Nemtøs (dog uden det har været gensidigt; endnu). Tillæg iøvrigt mit ophav og bopæl er i henhold til mit brugernavn. Så episoden som man selv ønskede man var hovedperson i er sket i min ‘baghave’. Misundelse er ikke nødvendigvis en grim ting... Og for os der er særdeles veludrustet kan det kun komme til udtryk på en plat måde. Jeg har i flere tempi mødt erfarne analkvinder som pænt takkede nej, da de synede den ved selvsyn. Og ja, det lød også plat, I know - Men selvforstærkende mit postulat... Redigeret 13. August, 2020 af N9000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 949 Skrevet 14. August, 2020 Hvilken sjov historie der fortæller noget om timing og tilfældigheder. Men hør nu her @The Dark Knight, hvis det med størrelsen spiller en rolle (og det gør den i dette tilfælde af flere grunde) så må der tal på bordet I det mindste så vi forstår hvad nemtøs mener med "væsentlig større end gennemsnittet" - for hvad er mere relevant for en ægte deepthroater end at man kender hendes kapacitet? Mange har oplevet annoncer med kvinder der tilbyder DT, men ikke lever op til det. Jeg tror faktisk at nemtøs er tæt på tronen som landets deepthroat queen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 14. August, 2020 Hedonis skrev, for 10 minutter siden: Hvilken sjov historie der fortæller noget om timing og tilfældigheder. Men hør nu her @The Dark Knight, hvis det med størrelsen spiller en rolle (og det gør den i dette tilfælde af flere grunde) så må der tal på bordet I det mindste så vi forstår hvad nemtøs mener med "væsentlig større end gennemsnittet" - for hvad er mere relevant for en ægte deepthroater end at man kender hendes kapacitet? Mange har oplevet annoncer med kvinder der tilbyder DT, men ikke lever op til det. Jeg tror faktisk at nemtøs er tæt på tronen som landets deepthroat queen Du får ingen tal af mig og @Nemtøshavde vist glemt sit målebånd..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 14. August, 2020 The Dark Knight skrev, for 7 timer siden: Du får ingen tal af mig og @Nemtøshavde vist glemt sit målebånd..... Mit øjemål fortæller mig, at du er med i top 3 ift størrelse af pikke jeg har set irl. Men det der er endnu bedre, er at du er en skøn mand, som er nem at være i selskab med, og du har opført dig ordentligt overfor mig. (På trods af din jagt af mig i Ålborg city) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
eye2eye2 191 Skrevet 15. August, 2020 Tak for en anmeldelse af høj klasse! Det er et møde som man kun kan drømme om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frækkert666 103 Skrevet 16. August, 2020 WoW. Hvem der bare fik sådan en dejlig oplevelse med Nemtøs. Tænk sig at møde hende tilfældigt og få lov til at få oplevelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 460 Skrevet 16. August, 2020 Wow, det er jo sådan noget man drømmer om, og så med @Nemtøs, fuck jeg er misundelig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 16. August, 2020 Hvor så du det billed hende hvor hun var i Ålborg så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 16. August, 2020 issen skrev, for 22 minutter siden: Hvor så du det billed hende hvor hun var i Ålborg så Jeg havde lagt et billede op under hyggesnak af en bygning i Ålborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg