Hop til indhold
ChubbyJATAK

Nye massører i Holte - nogle erfaringer?

Recommended Posts

Okay. Kan du henvise til en tråd hvor de bliver omtalt?

Der er flere tråde, hvor stedet og andre massører bliver nævnt. Men det er ikke lykkes mig at opstøve noget på hverken Pinky eller Yada, hvilket fik mig til at drage den af konklusion, at de måtte være nye.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
ChubbyJATAK skrev, for 7 minutter siden:

Okay. Kan du henvise til en tråd hvor de bliver omtalt?

Der er flere tråde, hvor stedet og andre massører bliver nævnt. Men det er ikke lykkes mig at opstøve noget på hverken Pinky eller Yada, hvilket fik mig til at drage den af konklusion, at de måtte være nye.

Jeg giver dig ret, der har ikke været nogle nyelige tråde, hvor de 2 "nye" omtales. 

Så jeg tænker du måske må vente og se om der er nogen der reagerer eller også gøre din egen erfaring. Billederne er uploadet/opdateret for nyligt, i hvert fald Pinky har jeg ikke set tidligere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der MANGE gange... og jeg synes sq aldrig at jeg får en pige jeg kan genkende på et af billederne. Lisa kunne ligne én jeg har fået massage af, men ærligt... jeg er vildt dårlig til at se forskel på dem:D 
Stedet som sådan kan jeg dog godt anbefale....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med @Kubrick i, at det ikke er helt ligetil at genkende pigerne på billederne. Men lur mig, om det ikke lige præcis er det, som er hensigten. ;-)

Jeg har i denne tråd skrevet om mit besøg på stedet, hvor det var Lisa, som jeg endte med at hygge mig med. Hun er ret dejlig. De to andre kender jeg desværre ikke.

Redigeret af Den_glade_amatør

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest naughtypatrick

Der er lige kommet 2 nye piger og en der har været der før er kommet igen. Stedet leverer altid god service. Så du kan roligt smutte forbi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...