major7 2 Skrevet 11. August, 2020 Hej alle, Er der nogle der har erfaringer med denne svenske pige? Syntes billeder virke bekendte, men kan ikke huske fra hvor. https://annoncelight.dk/showad/301942 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 11. August, 2020 https://annoncelight.dk/showad/301942 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 547 Skrevet 11. August, 2020 Lyder spændende meeeeeen, hendes priser. !!! 1.500 dkk dollar, svarer til 2.070 svenske Zloty, så hun må godt lige justere sine priser lidt ned, før min interesse bliver vakt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1367 Skrevet 11. August, 2020 major7 skrev, for 3 timer siden: Hej alle, Er der nogle der har erfaringer med denne svenske pige? Syntes billeder virke bekendte, men kan ikke huske fra hvor. https://annoncelight.dk/showad/301942 Hun har været på Sugardaters. Eller i hvert fald er billederne brugt der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 547 Skrevet 11. August, 2020 sanook skrev, 1 time siden: Lyder spændende meeeeeen, hendes priser. !!! 1.500 dkk dollar, svarer til 2.070 svenske Zloty, for 30 minutter.......så må hun godt lige justere sine priser lidt ned, før min interesse bliver vakt. 2.070.- svenske Zloty for 30 minutter med baben, den bliver ikke nem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalerKbhK Skrevet 11. August, 2020 Det er helt hen i vejret, jeg er alle pengene værd skriver hun, 1000 kr for et blow/handjob og 1500 kr for 30 min. Hun virker selvoptaget i mine briller, alle mennesker er noget værd ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 11. August, 2020 sanook skrev, for 2 timer siden: Lyder spændende meeeeeen, hendes priser. !!! 1.500 dkk dollar, svarer til 2.070 svenske Zloty, så hun må godt lige justere sine priser lidt ned, før min interesse bliver vakt. Jamen det er vel så kun de mænd der har råd, hun ønsker at vække interessen hos. og dem er der sikkert nok af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 11. August, 2020 hun behøver jo ikke kø. Bare nok kunder til at hun tjener det hun vil. Jeg er da fristet, det er godt nok nogle lækre billeder, og hvis hun lever op til teksten, er alt godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 11. August, 2020 tvr skrev, for 1 minut siden: hun behøver jo ikke kø. Bare nok kunder til at hun tjener det hun vil. Jeg er da fristet, det er godt nok nogle lækre billeder, og hvis hun lever op til teksten, er alt godt Det er jo lige præcis det. Vi er faktisk nogle der kun ønsker 1 elker 2 gæster om ugen. Så hvorfor dog ikke sætte prisen som man har lyst? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 11. August, 2020 Lady C skrev, for 2 minutter siden: Det er jo lige præcis det. Vi er faktisk nogle der kun ønsker 1 elker 2 gæster om ugen. Så hvorfor dog ikke sætte prisen som man har lyst? Billigst er ikke nødvendigvis bedst. Og forhåbentlig heller ikke målet i sig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 11. August, 2020 (edited) tvr skrev, for 10 minutter siden: Billigst er ikke nødvendigvis bedst. Og forhåbentlig heller ikke målet i sig selv Enig. Jeg har da købt et par sko i bilka til 150 kr. Men der er sgu bare en eller anden større tilfredsstillelse ved at bære de Tommy hilfiger sko jeg købte forleden selvom de er noget dyrere. Redigeret 11. August, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 11. August, 2020 (edited) MalerKbhK skrev, for 38 minutter siden: Det er helt hen i vejret, jeg er alle pengene værd skriver hun, 1000 kr for et blow/handjob og 1500 kr for 30 min. Hun virker selvoptaget i mine briller, alle mennesker er noget værd ! Rønnebærrene er sure sagde ræven Redigeret 11. August, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 11. August, 2020 MalerKbhK skrev, for 41 minutter siden: Det er helt hen i vejret, jeg er alle pengene værd skriver hun, 1000 kr for et blow/handjob og 1500 kr for 30 min. Hun virker selvoptaget i mine briller, alle mennesker er noget værd ! Hvordan virker hun selvoptaget ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9526 Skrevet 11. August, 2020 Hele annoncen Citat Hey jeg er en svensk pige som tilbyder ægte kæreste oplevelser, netop den oplevelse ALLE søger ! Hvor vi har god tid og kan fører en rigtig samtale med hinanden, ikke en pige som kigger på klokken, men har respekt for hinandens tid. Sætter stor pris for punktlighed. Jeg ELSKER sex med alle typer mænd. Det er bestemt ikke udseendet som er vigtigt for mig, men vores kemi;-) Jeg sætter en ære i at du får den ultimative oplevelse og vil se mig igen og igen;-) frækt lingeri med heels har jeg altid på når du kommer Jeg tilbyder klassiske former for sex, dog ikke analsex. Har du nogle fantasier du vil ha udlevet, så er det bare at skrive det til mig. Mine billeder er 100% ægte og jeg kan bekræfte det via en videohilsen. Vil kun have seriøse henvendelser da jeg ikke vil spilde min eller din tid. Mine priser 30 min : 1500kr 1 time : 2500kr Du kan også få blowjob og handjob (uden gummi) : 1000kr Jeg er alle pengene værd, så skynd dig at skriv til mig så du kan få en ægte kæresteoplevelse med en yderst smuk pige;-) Kan kun kontaktes via mail til at starte med da jeg ikke har dansk tlf nr. Frække hilsner fra Linnea Hos mig skaber den faktisk både interesse og bestemt også nogle forventninger. Jeg tænker specielt på formulering. "tilbyder ægte kæreste oplevelser, netop den oplevelse ALLE søger". Jeg ville så nok nappe en time. Prisen synes jeg ikke er afskrækkende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sherlock 269 Skrevet 11. August, 2020 (edited) Ethvert individ har lov til at have sin egen mening. Derfor er der på ingen måde behov for at se ned på andre menneskers lyster i forbindelse med f.eks. sex. Nogen vil hellere betale 500 kr. for at kneppe en rumænsk roma uden kondom mens andre hellere vil betale 2.500 for at være sammen med en svensker. Der er et marked for så godt som alt, og hvilket segment man så selv tilhører, dét er ikke noget jeg synes man skal blande sig i. Vi er vel alle på dette site for at finde præcist dét vi ønsker, for at lære af hinandens oplevelser og for at hygge os. Fortsat god tirsdag, og hvis ovenstående var usammenhængende, så er det fordi Kesi og varmen har overtaget min hjerne: Jeg ikke har sovet i et år Redigeret 11. August, 2020 af Sherlock 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 547 Skrevet 11. August, 2020 Lady C skrev, 1 time siden: Jamen det er vel så kun de mænd der har råd, hun ønsker at vække interessen hos. og dem er der sikkert nok af. Og sikkert flere som har råd, men ikke har lyst til at betale den pris. Så er alle glade. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest CphGuy Skrevet 11. August, 2020 ... desuden, er det jo dumt at omregne prisen til en anden valuta. Nogle af de thai- piger i Danmark, som du kan knalde for 1000kr - det er jo næsten 2.5x så dyrt som i Thailand, men det kan jo ikke sammenlignes. Hvis du syntes prisen er ok, iforhold til hvad du får, så er du nok ikke blevet snydt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 547 Skrevet 11. August, 2020 (edited) CphGuy skrev, for 17 minutter siden: ... desuden, er det jo dumt at omregne prisen til en anden valuta. Nogle af de thai- piger i Danmark, som du kan knalde for 1000kr - det er jo næsten 2.5x så dyrt som i Thailand, men det kan jo ikke sammenlignes. Hvis du syntes prisen er ok, iforhold til hvad du får, så er du nok ikke blevet snydt Du har ret. Blot et forsøg på at være morsom (svenske kroner sammenlignet med Polsk Zloty) I øvrigt er der aldrig garanti for at kvaliteten svarer til prisen. Uanset valuta. Dyrest ikke nødvendigvis bedst som andre skriver. Redigeret 11. August, 2020 af sanook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 11. August, 2020 CphGuy skrev, for 45 minutter siden: ... desuden, er det jo dumt at omregne prisen til en anden valuta. Nogle af de thai- piger i Danmark, som du kan knalde for 1000kr - det er jo næsten 2.5x så dyrt som i Thailand, men det kan jo ikke sammenlignes. Hvis du syntes prisen er ok, iforhold til hvad du får, så er du nok ikke blevet snydt Men der findes jo typer der aldrig bliver helt tilfredse. Helt tilfreds vil de først være når det bliver gratis. Det er nok dem der i bund og grund er ærgerligt over at de bliver nødt til at betale for at få sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 547 Skrevet 11. August, 2020 (edited) Lady C skrev, for 17 minutter siden: Men der findes jo typer der aldrig bliver helt tilfredse. Helt tilfreds vil de først være når det bliver gratis. Det er nok dem der i bund og grund er ærgerligt over at de bliver nødt til at betale for at få sex. Ja og sådan kan tråden fortsætte i uendelighed. Redigeret 11. August, 2020 af sanook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 13. August, 2020 sanook skrev, den 11.8.2020 at 19:41: Blot et forsøg på at være morsom (svenske kroner sammenlignet med Polsk Zloty) Men ikke så begavet, når en zloty er mere end en dansk krone. Og i det hele taget ubegavet, fordi valutaveksling ikke ændrer væsentligt ved købekraften mellem dk og Sverige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 547 Skrevet 13. August, 2020 Advarsel skrev, 1 time siden: Men ikke så begavet, når en zloty er mere end en dansk krone. Og i det hele taget ubegavet, fordi valutaveksling ikke ændrer væsentligt ved købekraften mellem dk og Sverige. Derfor mit ubegavede svar.! Et forsøg på at være morsom og Ikke en eksamensopgave på CBS. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3733 Skrevet 13. August, 2020 2500 for en time... det er da ikke noget at gå op i limningen over. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 13. August, 2020 Plaskeren skrev, for 30 minutter siden: 2500 for en time... det er da ikke noget at gå op i limningen over. Nej. Jeg ser heller ikke problemet. Det er 300 over hvad en tilsvarende time koster hos Cassiopeiastars. Men det er klart at sammenligner man med de billigste østeuræere til 800-1000 for en time, og mener at man skal have det billigst muligt, så ser man sig nok afskåret fra denne pige. Det er nok bla det der er meningen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller's Crossing 1969 Skrevet 13. August, 2020 Men stadig ingen, der har erfaringer med pigen eller ved, hvor i hovedstaden, hun holder til? En svensk pige, der yder GFE og med trimmet dusk, er sgu fristende uanset pris 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg