Hop til indhold
RebelTiger

De gode gamle Bollefabrikker

Recommended Posts

Hej alle,

jeg undre mig over hvor de gode gamle Bollefabrikker er henne her efter Corona? Mange husker dem nok fra Gl. Køge Landevej, NV i en boligblok, Søborg, Frederiksberg mv.

det var et fint koncept, men valgmulighed på dagen da der var flere GP på en lokation samt multicum i prisen.

Ved I om de fortsat eksistere i et eller andet format?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad mener du med :

RebelTiger skrev, for 51 minutter siden:

...efter Corona...

?

FYI: Corona er stadigvæk en ting.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@RebelTiger De flyttede jo rundt lidt i den rækkefølge du beskrev, efterhånden som forgående sted lukkede.
NV ved jeg ikke noget om besøgte noget inden Covid nedlukning, men har ikke set noget siden, men det kan jo bare være mig der ikke har været nok aktiv. Til gengæld er det klassiske sted i Frederiksberg lukket - noget med nye ejere.Det er virkelig en skam, håber nogle af de søde piger der kom der, dukker op igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Savner især de polske piger (nogle gange ukraiske) inde ved Friheden/Åmarken, der har jeg godt nok brugt meget tid inde, og er gået der fra godt udkørt flere gange.

Er der nogle som ved hvor de er havnet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
RebelTiger skrev, for 16 timer siden:

Det ligner en enkelt annonce der blot er tilbage i start september - overser jeg noget? 

Det som kendetegner bollefabrikken er først til mølle konceptet. Hvor du praktisk talt ikke kan have en aftale med en bestemt pige. Man møder op og så håber man hun er fri. Om man har en aftale eller ej er underordnet, pigen tager den første der kommer hvis hun er ledig. Det har også sin charme :D  Men.. 

De piger som nævnes i denne tråd er 100% ikke bollefabrikken. Fordi med dem skal man have en aftale på forhånd, og man får ikke bare et standard svar med adresse og "write 10 min before" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 2 timer siden:

Åh ja.... jeg kunne altid genkende deres annoncer på “mundsperma”. Fantastisk ord! :D

Enig, jeg plejede at sige til mine sønner de skulle holde op med deres "mundlort", når de forsøgte at tale sig ud af noget. Det holdt jeg op med, da jeg så annoncerne for "mundsperma"...... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helt Reel skrev, for 2 timer siden:

Det er den samme dame som jeg linker til ovenover...

Nej, det er to forskellige damer. Som sagt jeg er ret sikker på de ikke har noget med den gamle bollefabrik at gøre. Det er tydeligt hvis ikke den stil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Picard skrev, for 2 timer siden:

forskellige

Sorry, det kan jeg godt se nu jeg ser efter igen. Der er blot en slående lighed. Det er Kate. Mener at have læst her på site at hun er samme sted som Lucy.

Enig i at det ikke er identisk med bollefabrikken. Det ligner blot på annonce teksten. Jeg er ikke 100% sikker, men jeg mener at Kate, første gang hun var i DK, havde samme annonce som bollefabrikken. Men jeg ved ikke om hun faktisk har været der. Efterfølgende fik hun en mere sofistikeret annoncetekst, som den hun har i dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...