Hop til indhold
Bujan

Silvia - Aalborg .. ❤️ Wow igen

Recommended Posts

Guest The Dark Knight
kraftkarl9000 skrev, 1 time siden:

Men jeg stopper her, inden jeg forarger flere, med en anden mening.  :)

Du forarger ikke mig, men jeg forstår simpelthen ikke hvor du vil hen med det du skriver. 
 

Du skriver jo kort fortalt, at pigerne generelt og særligt dem fra øst europæiske lande kun er ude efter vores penge, og er gode til skuespil når vi besøger dem og derfor bliver vi vilde med dem og kommer igen. Men de har ikke følelser for os og dyrker kun sex med os for pengenes skyld. 
 

No shit - Sherlock :)
 

Vi giver dig jo bare ret, og ved godt at afleverede vi ikke kolde kontanter til Silvia, så ville hun være total ligeglade med os og vi ville aldrig komme i nærheden af, at komme i kanen med hende. 
 

Så hvorfor skriver du så, at du giver op og får det til at fremstå som om, vi ikke giver dig ret. 
 

Lad mig skrive det helt kort. Vi ved godt at alle GP’er kun vil dyrke sex med os fordi vi betaler dem for det, og det er jo ligesom det, det hele går ud på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kraftkarl9000
The Dark Knight skrev, for 1 time siden:

Du forarger ikke mig, men jeg forstår simpelthen ikke hvor du vil hen med det du skriver. 
 

Du skriver jo kort fortalt, at pigerne generelt og særligt dem fra øst europæiske lande kun er ude efter vores penge, og er gode til skuespil når vi besøger dem og derfor bliver vi vilde med dem og kommer igen. Men de har ikke følelser for os og dyrker kun sex med os for pengenes skyld. 
 

No shit - Sherlock :)
 

Vi giver dig jo bare ret, og ved godt at afleverede vi ikke kolde kontanter til Silvia, så ville hun være total ligeglade med os og vi ville aldrig komme i nærheden af, at komme i kanen med hende. 
 

Så hvorfor skriver du så, at du giver op og får det til at fremstå som om, vi ikke giver dig ret. 
 

Lad mig skrive det helt kort. Vi ved godt at alle GP’er kun vil dyrke sex med os fordi vi betaler dem for det, og det er jo ligesom det, det hele går ud på. 

Det er ikke et spørgsmål om at give mig ret. Jeg prøver heller ikke at kommentere noget til dig, det var rettet til trådstarter Jeg har prøvet at forklare mig, men jeg lader ikke til at kunne formulere hvad jeg forsøger at sige ordentligt. Jeg beklager mine manglende evner, og jeg bukker af her.  Det er blevet alt for afsporet og jeg gider ikke bruge mere energi på det, for at være helt ærlig. Jeg håber i får nogle gode oplevelser derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kraftkarl9000 skrev, for 6 timer siden:

Ja, det er sgu blevet et ekko kammer, og det er som om jeg er dømt ude på forhånd.  Har ikke travlt med hva Silvia gør, har tværtimod rost hende, pga hendes andre anmeldelser, og hvad der ser ud til at være en usædvanlig evne til at læse sit marked. Skrevet det flere gange, men ingen der rigtig læser hvad jeg skriver. Så jeg giver mig. Og lad så den om Silvia være lukket, har aldrig haft i tankerne at kommentere noget som helst om hende som sådan. Når jeg skriver "hun", kan du i og for sig, indsætte hvilket som helst navn på en glædelige, og her var det mine 25 års erfaring der talte. Ikke om nogen speciel pige, og slet ikke Silvia. Men jeg stopper her, inden jeg forarger flere, med en anden mening.  :)

 

Ha ha .... Det er fint nok du vælger den vinkel. Og mig forarger du skam ikke. uagtet dine erfaringer og vinkler på vores piger her på sitet, må jeg tilføje at jeg blot er helt uenig i “hvor meget vi bliver overrumplet” og hvadvi alle sammen faktisk måske ved. 

Så ..... egentlig må du blot acceptere at det ikke er din “erfaring” der spiller ind - blot er man slet ikke enig med dig ... ganske enkelt :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 4 timer siden:

Du forarger ikke mig, men jeg forstår simpelthen ikke hvor du vil hen med det du skriver. 
 

Du skriver jo kort fortalt, at pigerne generelt og særligt dem fra øst europæiske lande kun er ude efter vores penge, og er gode til skuespil når vi besøger dem og derfor bliver vi vilde med dem og kommer igen. Men de har ikke følelser for os og dyrker kun sex med os for pengenes skyld. 
 

No shit - Sherlock :)
 

Vi giver dig jo bare ret, og ved godt at afleverede vi ikke kolde kontanter til Silvia, så ville hun være total ligeglade med os og vi ville aldrig komme i nærheden af, at komme i kanen med hende. 
 

Så hvorfor skriver du så, at du giver op og får det til at fremstå som om, vi ikke giver dig ret. 
 

Lad mig skrive det helt kort. Vi ved godt at alle GP’er kun vil dyrke sex med os fordi vi betaler dem for det, og det er jo ligesom det, det hele går ud på. 

Og så handler det jo også om at det, ligesom alle andre oplevelser, er forskel på om du føler du får meget for pengene, eller om du bliver snydt. 
Så - finally ... når man lægger en story op og beretter sin begejstring .... ja - så er det for at andre får mulighed for at få en fed oplevelse af præcis den art man ønsker. Og ikke andet 

slut prut finale :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bujan skrev, den 11.8.2020 at 01:07:

https://annoncelight.dk/showad/225384


Sidst jeg anmeldte Silvia, var der en fantastisk oplevelse hvor jeg var voldsomt nervøs og samtidig blev glædelig overrumplet af oplevelsen med hende og det hun kan.

Jeg er nødt til at smide en oplevelse mere da jeg denne gang nåede (og formåede) lidt længere og er stadig ovenud begejstret over hende. (Fare for at det bli’r for langt og detaljeret)

 

Stående foran hende igen, slog det mig at hun er fantastisk veldrejet, smuk, og skabt som jeg tænker kvindeskikkelsen Venus ville se ud. Runde lår, kurvede hofte og talje, flad mave og  smukke bryster - smuk slank hals og et varmt yndigt ansigt med en fræk mund. Mens jeg halvdum tænkte alt det, gled den sorte neglige af, og vi krammede og kyssede indledende. BH’en røg og jeg var allerede helt tændt. Jeg havde bestilt en time med massage, B2b, lingam og sex.

Jeg gik om bag hende og kyssede halsen og lukkede mine hænder om disse skønne bryster.. klemte let vorterne ... hun kom med dybe suk. Jeg kiggede op og så os i spejlet overfor. Wow ... sikke et syn som sidder fast endnu. Hun med hovedet bagover, let spredte ben og mine hænder der løftede brysterne .... jeg sneg min hånd ned og klemte let hendes fisse udenpå trusserne.  Hun trak armen bagom og gled over min pik.

Puf ... jeg vågnede og hun trak mig smilende over og anviste mig at ligge på maven på sengen. Næ næ – jeg ville mærke hende først, så jeg klappede på sengen og hun lagde sig grinende på ryggen. Jeg slikkede hendes fisse – først let og så mere kontant – og nu kunne hun lide det… Hun er så lækker at slikke fordi hun rør sig selv og anviser hvad hun kan lide… (har jeg nævnt hvor lækker hun er at se på mens hun ligger der…)

Hun var tændt nu, hendes røde kinder gjorde hende endnu smukkere.. – og nu stoppede hun mig og klappede på sengen… nu var det min tur – Så jeg lagde mig på maven.

 

Den afslappende massage var som sidst og jeg var forberedt og spændt - så da massage ændrede sig ved at hendes hænder spredte mine ben og gled op over balderne og ned mellem benene langsomt på begge sider af bollerne og strejfede dem var jeg tændt inden og - nu gled hun let over mellemkød og numsehullet ..... F.... det fik mig til at sitre. Der blev hun og hun blev ved med gentagne blide tag .... og efter nogle gange gled hænderne ind under mig og masserede min efterhånden alt for hårde pik. Jeg kunne ikke undgå at lave kneppe bevægelser som hun fik rytmen til at passe med fra pik i den ene hånd og min numse med den anden.... lige det kom de første sammentrækninger i mellemgulvet .... For helvede hun kan noget. Hun stoppede og jeg mærkede hendes glatte hud og bryster glide op ad min ryg mens hendes hænder trak opad , gled tilbage, og gled op igen.

Hun gennede mig rundt på ryggen. Hændte olie på igen og masserede min brystkasse og sider. Så lænede hun sig frem og kyssede mens jeg fandt brysterne igen. Nu satte hun numsen mellem mine spredte ben med sine egne ben over begge mine - og mens hun masserede nedad og tog om min pik trykkede hun sin fisse mon mine boller og trak samtidig min pik opad sin mave med hændernes lange olierede tag - og så begyndte en masse usammenhængende berøringer og manøvre med min pik som næsten fik mig til at sprænges .... så jeg stoppede hende med en blid markering på hendes arm .... hun holdt inde (jeg ville ikke ryge af endnu) .... hun lettede sig lidt væk og efter lidt tid begyndte hun at massere opad benene og ja - endte ved pikken - ved begge sider af pikker - tilbage og opad mod hovedet .... rytmisk og blidt og nu ramte en finger igen numsehullet .. det hele blidt og gentagne bevægelser .... der kom et skyl op gennem maven og jeg kom indvendigt mens jeg uundgåeligt tog fast om hendes håndled .... for at stoppe hende igen men hun sagtnede bare farten. Og langsomt stoppede hun... Jeg åbnede øjnene og så hendes alvorlige liderlige blik - hun nød sin faglighed og hun vidste præcis hvad hun gjorde.

Hun holdt inde lidt stadig med fingrene om mine boller. Kyssede igen og jeg lod mine hænder mærke hendes olierede krop og hun satte sig op imens jeg legede med brysterne.

Hun smilte og jeg var underligt nok hård og klar (her plejer jeg at visne) - så hun trak et kondom på mens hun masserede igen - satte sig op og gled ned over min pik. Kun lidt og op igen og efter et par gange gled jeg i bund .... Hun stønnede så jeg åbnede øjnene og igen et syn som har sat sig fast indvendigt. Mens hun red langsomt, rørte let sine bryster - beundrede jeg hvor smuk hun er, svaj ryg og brysterne fremskudte - Jeg greb fast om brysterne og om hendes hals og ned om numsen, hofterne for at øge tempoet ... lidt efter trak hun sine ben op og sad på fødderne stadig med min pik inde, lagde sin hånd fladt på min brystkasse og begyndt at kneppe , ved at skubbe hoften, numsen op ned frem tilbage - men det gjorde hende mere snæver så der gik ikke meget tid før jeg eksploderede oppe i hende ...... gosh ... det lækre oveni var at hun ikke bare stopper her .... nej hun rider langsomt videre roligt mens hun stønner og man mærker det hele bliver ved ...

hun lagde sig omsider ved siden af mig .... vi sagde intet ... hun strøg fingrene blidt op og ned over min mave ... og jeg over hendes smukke ryg.

Efter lidt snak om stort og småt, ku jeg se tiden var gået. Men vi snakkede videre om hvordan det var for mig - for hende. Man kan mærke hun kan lide det hun gør og gerne vil blive bedre ... gosh - Tænkte jeg ,,, hvordan vil du blive bedre ? Hun vil lære dybere om Tantra, sagde hun - Og DET gør bestemt ingenting. Nå - times up - Så ..  et bad, et par kys efter, stod jeg omtåget på gaden igen.

Hun er så uovertruffen synes jeg. Må slå fast at jeg, der er tosset med indlevende GFE, en smuk voksen kvinde med en ægte varm personlighed og ..... lækkert skabt - sexet æggende og mega fræk ,,, som kan det at få én “helt væk” -  uden hast og falskhed, er ramt af Silvia som ganske enkelt min nr. 1. :x

sorry drenge - erfarer lige nu at hun tog på ferie til september .... :unsure:

Tusind tak for din detaljeret beretning vil gerne prøve et  besøg hos hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, den 1.12.2020 at 17:26:

Tusind tak for din detaljeret beretning vil gerne prøve et  besøg hos hende 

Tak for din respons . Det kan du roligt gøre ;) Hun er lige kommet tilbage d. 28/11 (måtte selv lige en tur forbi i tirsdags) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...