Hop til indhold
klovn1234

Snapchat piger

Recommended Posts

Jeg har prøvet snapchat universet i 14 dage og er blevet røvrendt mange gange, især når det gælder VIP mellemskaber, her er pigerne meget ivrige og sender gerne gode billeder, og lover sex, daglige videoer, og billeder, til nogenlunde priser. men ligeså snart man har mobilepay penge , hører man ikke mere til dem,  jeg har flere eksembler, men vil også gerne hørerer jeres erfaringer. Det første er Melissa sex, VIP 200 og Sex til ca halv pris af normal ca 40 kr for 20 min. Da jeg havde mobilpay til hende var hun væk og ikke på min liste i snapchat mere, vi have endda aftalt et møde, men det var forgæves. Jeg tror det er et problem, jeg kan ikke vide hvem der står bag men, meget tyder på at der er mange fakes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kathrine_padk20 fandt jeg på annoncelight, hun reklamerede med telefonsex, jeg fandt på snapchat og blev vip, og siden har jeg ikke hørt fra hende. Jeg fandt hende under et andet navn Kathrine sælger back up, her var der ingen grænser for havd hun kunne tilbyde, og sexuelle ydelser, jeg brugte det samme navn men hun var åbentbart for dum til at se det. Vi aftalte et møde og siden har jeg heller ikke hørt fra hende .  Hun har genemgående kathrine og padk i en eller anden form i hendes profiller. JA jeg er naiv, og har været det nogengange, men hver gang der er en der snyder mig bliver lagt op her, og der er flere på vej!!! Hvcis man vil tjene lidt ekstra skal man også være en ordenlig pige, 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er den sidste pige jeg vil give et par ord med på vejen, ikke får noget godt men simpelhen fordi hun er den værste. FRÆK SALG KBH, en usædvanlig forkælet tøs, 500,- for en måned, også for du adgang til at mødes med hende, gratis 1 gang hvis du vil bidrage til lidt video. og selvfølgelig fri billeder og videoklip. Der var ingen grænser for hvor hurtig vi kunne mødes, men efter 8 - 10 dage har jeg ikke hørt nogen fra hende hverken billeder eller opfølgning på at mødes. Prisen er dog faldet til 350,- Hun kalder sig selv Tulle på hendes info på chatten, hendes underprofil er stramso.

Hvis man gerne vil tjene lidt ekstra , på den her måde vil jeg anbefale pigerne af opføre sig bare nogenlunde anstændig. Her var 3 profiler der har kostet mig 800,- naiv JA, men værsgo at lær af mig, jeg kunne have fået en lille halv  time hos en GP

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...