Hop til indhold
Molle37

Black Barbie/Destiny- Århus N

Recommended Posts

Efter at have kigget lidt på annoncen, og set hende nævnt under efterlysninger blev jeg nysgerrig og tog afsted til Jordbrovej for at tage en for holdet.

Annoncen er her:

https://annoncelight.dk/showad/200252

Jeg var overbevist om at det var fake billeder, men jeg blev overrasket over hvor meget hun levede op til billederne.

Om det præcis er hende er jeg stadig lidt i tvivl om, måske var der noget med tatoveringerne der ikke stemte helt.

En petit pige med et par kæmpe silikasser. Det kunne jeg ikke stå for at udnytte til en omgang spansk. Så jeg kneppede hende det bedste jeg havde lært mellem patterne, og kom udover dem med en ordentlig ladning. Det så godt ud på den mørke hud.

Hun virkede meget uerfaren, men var sød ved mig hele vejen igennem. 

Kunne godt finde på at kigge forbi igen..og næste gang vil jeg kneppe hende rigtigt. 

Som sagt: hvis det ikke er hende på annoncens billeder, så et det i hvert fald tæt på.

Jeg synes hun var en sød, lækker og fræk mørk pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
steve skrev, for 2 timer siden:

Det var ikke hende her kisha for hun vel samme adresse?

https://annoncelight.dk/showad/201903

Jeg har ikke besøgt Kisha..Men hende med navnet Black Barbie/ Destiny stemmer nogenlunde overens med de billeder der er på annoncen.

Så umiddelbart vil jeg mene, at det er to forskellige piger. Men som sagt så kender jeg ikke Kisha.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåh nu blev billederne fjernet.

Men kunne være rart med billeder af den pige som var der, for du siger jo hun var ret lækker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Andre der har besøgt hende som kan bekræfte at hun er som beskrevet.? Jeg havde lavet en aftale med hende i dag kl 17. Hvor der ikke blev skrevet noget om at jeg skulle bekræfte hun havde så skrevet til mig 20 før(havde ikke set det da jeg kørte) fik så svaret hende da jeg var ankommet lidt 17. Og der havde hun taget en anden kunde ind. Synes jeg ikke er i orden så jeg valgte at sige jeg vil kigge forbi en anden dag. Blev så også lidt urolig både fordi jeg havde spurgt til billeder og hun ikke vil sende nogen og der da jo ingen er på profilen, at det nok ikke var som beskrevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ims skrev, den 16.8.2020 at 12:37:

Tja det er lige det med men indgangen er ikke super diskret

 

Jeg fatter ikke det der med diskret! Hvorfor er det så vigtigt?? Hvis besøget sker i en by, hvor man alligevel ikke bor, så kan det vel være ligemeget, om nogen ser dig! Du møder formentlig aldrig den person igen nogensinde! Og hvis han/hun du møder på fortorvet udenfor ved, hvad der foregår derinde, hvor du er på vej ind - hvad så!!? Rank ryggen! Jeg lægger da selv ikke skjul på over for mine venner, at jeg somme tider besøger en GP! Det er der sgu da ingen skam i. :-) I hvert fald da ikke, hvis man, som jeg, er single! ;-)  Og så er det da på sigt billigere end en fast kæreste! :-)  Hvis man altså ikke besøger een flere gange om ugen, jo altså. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
doctor who skrev, for 10 timer siden:

Jeg fatter ikke det der med diskret! Hvorfor er det så vigtigt?? Hvis besøget sker i en by, hvor man alligevel ikke bor, så kan det vel være ligemeget, om nogen ser dig! Du møder formentlig aldrig den person igen nogensinde! Og hvis han/hun du møder på fortorvet udenfor ved, hvad der foregår derinde, hvor du er på vej ind - hvad så!!? Rank ryggen! Jeg lægger da selv ikke skjul på over for mine venner, at jeg somme tider besøger en GP! Det er der sgu da ingen skam i. :-) I hvert fald da ikke, hvis man, som jeg, er single! ;-)  Og så er det da på sigt billigere end en fast kæreste! :-)  Hvis man altså ikke besøger een flere gange om ugen, jo altså. ;-) 

Tror bare det ligger i mange af os, at vi ikke vil gøre noget, der gør os lidt pinlig berørt, hvis vi bliver taget i det. 
 

Uanset hvilken by jeg måtte besøge en GP i, så vil jeg også helst gå uset ind på stedet, som også meget gerne må være diskret. Jeg synes det er træls og pinligt, hvis nogle af de lokale står og peger eller morer sig over, at jeg besøger en GP. Det vil jeg gerne være foruden, selvom jeg måske aldrig ser personerne igen. 
 

Jeg kom engang ud fra en opgang fra en GP. Der var ganske diskret, men åbenbart ganske velkendt, at der blev solgt sex derinde fra. Da jeg kom ud på gaden sagde en absolut fremmed for mig de vise ord “var det godt?”. Det var sgu pinligt, selvom jeg ikke har set ham siden.

Så jo, det betyder noget for mange af os! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været forbi . Billeder ligner meget godt lækker lille chokolade nips med kæmpe sili patter og røv . Kunne sagtens finde på at komme forbi igen selvom stedet ikke er det bedste :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
ims skrev, for 11 timer siden:

Har lige været forbi . Billeder ligner meget godt lækker lille chokolade nips med kæmpe sili patter og røv . Kunne sagtens finde på at komme forbi igen selvom stedet ikke er det bedste :mellow:

Hvad med alderen?

Er hun køn eller har hun bare store patter?? Jeg har været igennem fasen hvor et par store kasser var nok for mig. Nu skal det gerne hænge lidt sammen det hele. Udseende, bryster, hud osv osv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kiggede forbi i weekenden og kan kun bekræfte, at billederne stemmer: Hun har kæmpe-sili boobs, implantater i røven og en hvepsetalje. 

Sød og venlig at snakke med, går til den og dirty talk'er undervejs :-)

Hun kommer igen nogle weekender, så skal forbi igen inden så længe.

Jeg kunne ikke blive helt klog på hendes pris-politik, men hun en godbid, som jeg kun kan opfordre til at besøge, så vi får hende som fast indslag i byen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Molle37 skrev, den 10.8.2020 at 14:52:

Efter at have kigget lidt på annoncen, og set hende nævnt under efterlysninger blev jeg nysgerrig og tog afsted til Jordbrovej for at tage en for holdet.

Annoncen er her:

https://annoncelight.dk/showad/200252

Jeg var overbevist om at det var fake billeder, men jeg blev overrasket over hvor meget hun levede op til billederne.

Om det præcis er hende er jeg stadig lidt i tvivl om, måske var der noget med tatoveringerne der ikke stemte helt.

En petit pige med et par kæmpe silikasser. Det kunne jeg ikke stå for at udnytte til en omgang spansk. Så jeg kneppede hende det bedste jeg havde lært mellem patterne, og kom udover dem med en ordentlig ladning. Det så godt ud på den mørke hud.

Hun virkede meget uerfaren, men var sød ved mig hele vejen igennem. 

Kunne godt finde på at kigge forbi igen..og næste gang vil jeg kneppe hende rigtigt. 

Som sagt: hvis det ikke er hende på annoncens billeder, så et det i hvert fald tæt på.

Jeg synes hun var en sød, lækker og fræk mørk pige.

Tak for et dejligt fund og anmeldelse - lige noget for mig - mums

lige et par spørgsmål - håber det er ok ;)

Er babserne bløde eller hårde? - Har desværre prøvet det meget hårde ved andre.

var spansk uden :) :) 

gode hilsener herfra 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Boobsandgb skrev, den 16.10.2020 at 15:40:

Tak for et dejligt fund og anmeldelse - lige noget for mig - mums

lige et par spørgsmål - håber det er ok ;)

Er babserne bløde eller hårde? - Har desværre prøvet det meget hårde ved andre.

var spansk uden :) :) 

gode hilsener herfra 

De er hårdt pumpede...men efter min mening gode til det spanske!

Spansk foregik uden, så den hvide glasur så rigtigt godt ud på den mørke chockolade;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...