Hop til indhold
Guest Emmalie

Nysgerrige, forsømte mænd - en beretning

Recommended Posts

Guest Emmalie

Dette er mest et lille indspark til hyggesnak, måske kan I more jer lidt, måske kan I komme med en personlig erfaring, måske har andre oplevet det samme  men jeg har den seneste tid set til en ung herre i mit privatliv, denne herre har kendskab til mit arbejde i sex branchen og har det cool med dette indtil videre. Han synes vidst det er lidt fedt, også forkæler han mig lidt uden at vi er i et egentlig sugar forhold. 

Men ihvertfald så har denne herre følt sig en anelse negligeret den seneste uges tid, jeg har ikke haft tid til at opfylde hans sædelige behov for intimitet og nærvær. Så i et desperat håb for et eller andet til at fylde tomrummet ud, vovede han sig ind på Eroguide. Puha, nysgerrige forsømte mænd 

Han er ikke så god til selv at være den købende part i dette univers, har haft nogen mislykkedes impulsive forsøg på Istedgade, men efterladt disse kvinder med pengene og uforløst sag. Han bruger ordene "følelsen af ikke at have fortjent selskabet", også må man jo hellere lade være. Han berettiger ellers med mange timers søgen efter de rigtige piger på blandt andet dette forum, annoncelight, EB og andre sjove steder. Ingen vegne har det ført, selvom han dog har haft et godt øje til den smukke danske Filippa og Louise fra Cassiopeia. De manglende andigtsbilleder har dog vægtet for meget. Efter den smag vil jeg næsten tro at jeg er for lav til ham? Men nuvel, det er ikke hver dag at en luder i forklædning træder over ens dørtrin og indvilliger i en løs hyggelig seksuel relation, så jeg tror i sidste ende han er godt tilfreds med situationen ;)

Nå, men tilbage til historiens kerne. Den unge herre havde altså begivet sig ind på det lumre hjørne kendt som Eroguide, men i modsætning til tidligere erinder, var det denne gange for at lure efter undertegnet. 
Han havde da hørt et rygte om at jeg var aktiv på forum herinde, og at jeg da havde fået skrevet nogen pæne, høflige ord, men aldrig havde han leæt det med egne øjne 
Men når man nu er afskåret fra personlige udfoldelser må man jo læse andres. Også, citat "det er jo ikke hver dag man kan læse anmeldelser om ens sex partner ;)" 

Han kunne både more sig med begreber som "det lange lys på", og forvirrelsen om de to Emmalier. 

Jeg blev faktisk liiiidt stødt i et kort sekund, og følte mig blegt krænket på mit professionelle liv.. Men så huskede jeg at de krænkelseskulturelle samfund er gået FOR langt. Det må jo være som at læse en sex novelle med ligepræcis den person man ønsker at ligge i med ;)

Det var dagens grin for mig. Om ikke andet kan i jo dele jeres :D

(det skal lige pointeres at den omtalte mand har accepteret at jeg har oprettet denne tråd) 

Redigeret af Emmalie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det forekommer mig at denne unge herre, har et lidt kompliceret forhold til købesex :huh:

Altså betale de damer, men så fordi han ikke mener selv at være det gode nok selskab, gå med uforløst sag, og de penge fattigere.

Den begriber jeg altså ikke, for helt objektivt betaler vi de damer fordi, vi ikke er godt nok selskab uden at vi betaler.

Var vi det, ja så undlod vi jo nok at betale :huh:

At han så er så snyde heldig at nyde dit selskab gratis, med viden om dit erhverv, gør ham godt nok til noget af ener, der på trods jo fik succes til sidst :)

Jeg kan jo kun ønske jer begge held og lykke :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...