Hop til indhold
ung-sexfreak

Frodig dansk pige i Jylland eller Fyn

Recommended Posts

Hej alle sammen.

Jeg har i længere tid søgt på diverse hjemmesider, i søgen efter en frodig dansk pige mellem 20 og 30 år. Desværre har ikke rigtig kunne finde nogen, som har sagt mig noget. Så ville forhøre mig, om nogen herinde kunne anbefale nogen, som er et besøg værd?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hej alle sammen.

Jeg har i længere tid søgt på diverse hjemmesider, i søgen efter en frodig dansk pige mellem 20 og 30 år. Desværre har ikke rigtig kunne finde nogen, som har sagt mig noget. Så ville forhøre mig, om nogen herinde kunne anbefale nogen, som er et besøg værd?

Spørg Nina herinde, om hun "tilfældigvis" kender nogen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Nina. Det var trist, at du ikke kender nogen. Men hvem er Sanne?

Hun er også herinde.

I mine øjne er hun er fantastisk smuk kvinde :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Har du evt et link?

Du er online.

Hvis du ruller ned på siden, kan du se, at det er Sanne også, så mon ikke du uden de helt vilde armbevægelser kan komme i kontakt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Alt forladt,

du er ny herinde, og det tager altid lidt tid at finde sig til rette og udnytte de muligheder, der er. :)

Så du skal kun opfatte mit lille hint som en venlighed og bestemt ikke som en irettesættelse. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alt forladt,

du er ny herinde, og det tager altid lidt tid at finde sig til rette og udnytte de muligheder, der er. :)

Så du skal kun opfatte mit lille hint som en venlighed og bestemt ikke som en irettesættelse. :)

Ja, Organizer har en direkte måde at kommunikere på, så man ikke er i tvivl, men det skal opfattes i samme ånd som det er skrevet. :D

Du vil ikke være i tvivl overhovedet hvis det er en irettesættelse du modtager.

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Venligst og god dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Der er Kinky Line. Det er også hende der har Afrodite Tantra i Kolding.

http://www.voksenlisten.dk/miss-kinky

Det er en frodig pige, men pænt fast og dejlig at røre ved. Intet er vist hende fremmed :D

Sanne er som Nina skriver et godt bud. Sanne er ikke overvældende frodig, men det jeg kalder lækker buttet. Hun ser ud nøjagtig sompå sit avatar her på sitet. Sød pige med et pragtfuldt humør.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...