Hop til indhold

Recommended Posts

ras skrev, for 2 timer siden:

Min tur til Artemis overraskede mig. Der var tonsvis af mænd og virkelig få kvinder. Vil skyde på ca 45 kvinder. Dog alle sammen af høj kvalitet. Snakkede med nogle af pigerne om det og de fortalte at der var mange piger, der var rejst hjem lige i den uge. Ved ikke helt om det var sandt. Nå, men jeg var heldig alligevel. Var sammen med tre piger. Alle sammen top frække. En kulsort og åleslank. En super sexet brunette og en totalt lyshåret slank vildbasse. Tog dem alle med en halv time. De gav alle god service og havde ikke travlt.

45 kvinder er vel ikke få? Hvis du nåede 3 kvinder har det været OK. Jeg har været der før corona hvor der var 1-2 timers ventetid på et bollerum. Jeg tror at under 20 kvinder er få på Artemis.

Kan du sige noget om ekstra for evt megafransk?

/B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Charlie Axelsen
MrMassageKing skrev, den 15.9.2021 at 14:42:

Jeg er lige ankommet til Berlin - overvejer Artemis - men vil høre om der er et godt Thai sted - samme niveau som Thai haus i Hamborg?

tak for info på forhånd.

PS ellers må jeg tage artenis i nat og forbi Thai haus i Hamborg på vej hjem haha

Jeg er nysgerrig - hvad er det for et Thai Haus i Hamborg? Kunne være sejt med et link :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...