Hop til indhold
Anamen

Kære GP - privat sexliv

Recommended Posts

Kære Glædespiger. 

Jeg har ofte tænkt på, om du som privat person er nemmere at score i byen og derved har flere one night stand. Det jeg i virkeligheden spørger om, er om du er mere åben for one night stand, eller om du er mere " Hard to get" fordi  det ligger i baghovedet, at du kan få penge for det når du er aktiv på klinikken. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er vist hverken nemmere eller sværere at score end før. Hvis jeg er i byen kan jeg nemmere sortere, og det kan måske få det til at virke som om jeg er sværere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Anamen skrev, for 24 minutter siden:

Kære Glædespiger. 

Jeg har ofte tænkt på, om du som privat person er nemmere at score i byen og derved har flere one night stand. Det jeg i virkeligheden spørger om, er om du er mere åben for one night stand, eller om du er mere " Hard to get" fordi  det ligger i baghovedet, at du kan få penge for det når du er aktiv på klinikken. 

Jeg går næsten aldrig i byen så det ved jeg ikke. De få gange jeg går i byen om året er det ikke for at score. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady C skrev, for 9 minutter siden:

Jeg går næsten aldrig i byen så det ved jeg ikke. De få gange jeg går i byen om året er det ikke for at score. 

Kære @Lady C du behøver da vist heller ikke at score, det er nok mere et spørgsmål om at få lov at gå i fred :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Lady C skrev, for 40 minutter siden:

Jeg går næsten aldrig i byen så det ved jeg ikke. De få gange jeg går i byen om året er det ikke for at score. 

Tænkt lidt nærmere over det og tænker at hvis jeg gik i byen for at score så ville jeg være den der scorede fordi jeg ville udvælge mig en ( eller flere) der skulle med hjem. Og så ville jeg gå målrettet efter dem. Så ville alle de andre jeg ikke gik efter - nok opfatte mig som Hard to get - - mens mit " offer"   ville opleve mig som" nem. 

Derfor kan der ikke svares entydigt på dit spørgsmål. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady C skrev, for 7 minutter siden:

Tænkt lidt nærmere over det og tænker at hvis jeg gik i byen for at score så ville jeg være den der scorede fordi jeg ville udvælge mig en ( eller flere) der skulle med hjem. Og så ville jeg gå målrettet efter dem. Så ville alle de andre jeg ikke gik efter - nok opfatte mig som Hard to get - - mens mit " offer"   ville opleve mig som" nem. 

Derfor kan der ikke svares entydigt på dit spørgsmål. 

Det lyder mere som dig, du har så mange sider og rummer så meget, at du ikke kan sættes i bås. Det næste er jo så, hvem score egentlig hvem? , det er vil i bund og grund et spørgsmål om man vil scores, og så selvfølgelig de kriterier man score, eller lade sig score efter. men det er vist en helt anden snak, undskyld afsporing af TS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Misjo1 skrev, for 9 minutter siden:

Det lyder mere som dig, du har så mange sider og rummer så meget, at du ikke kan sættes i bås. Det næste er jo så, hvem score egentlig hvem? , det er vil i bund og grund et spørgsmål om man vil scores, og så selvfølgelig de kriterier man score, eller lade sig score efter. men det er vist en helt anden snak, undskyld afsporing af TS

Jeg synes faktisk ikke det er en afsporing @Misjo1. Det er faktisk en ret væsentlig vinkel at få med.

For man kan netop ikke tale om at blive scoret.  og at være nem score, hvis man har det som jeg ( ogdet tror jeg der er mange kvinder der har) 

Kvinder vælger ofte hvem de gerne vil scores af og lader manden blive i den illusion at det er ham der har scoret hende, selvom det i virkeligheden forholder sig omvendt. 

Et frækt blik og øjenkontakt kan være en invitation til hannen om at nærme sig hunnen. Han tror så, at han har taget det første skridt til at score hende. Men det første skridt lå i det frække blik fra hende. 

 

 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at jeg udstråler så meget glæde over at endelig være ude så folk opfatter det som flirten eller måske virker jeg bare flirtende.. Og så tager mange det åbenbart som en invitation at jeg danser på bordene men det egentlig bare fordi jeg få klaustrofobi på dansegulvet da jeg hverken kan se gulvet eller loftet fordi folk rager 2 meter over mig:lol:.. Og hvis jeg danser på dansegulvet så har folk også en tendens til at "stjæle" mig ved bare at løfte mig op.. Så jeg bliver tit lagt an på.. 

Men jeg har faktisk kun haft en enkel bytur i hele mit liv hvor jeg slæbte en med hjem fra byen og en enkel hvor vi knaldede i byen da jeg var i mine tidlige 20'ere.. Ellers er jeg altid gået hjem med dem jeg ankom med.. 

Som jeg siger så betaler man ikke for sex men man betaler for at jeg er nem at få med i sengen og diskressionen bagefter:P.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg enlig er i byen er det jo for at hygge med venner og ikke score. 
Mit sex behov bliver stor ses også dække når jeg er på hobby job :P <3 og hvis ikke må jeg da bare tage en ekstra dag på job ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady C skrev, for 10 minutter siden:

Jeg synes faktisk ikke det er en afsporing @Misjo1. Det er faktisk en ret væsentlig vinkel at få med.

For man kan netop ikke tale om at blive scoret.  og at være nemt score, hvis man har det som jeg ( ogdet tror jeg der er mange kvinder der har) 

Kvinder vælger ofte hvem de gerne vil scores af og lader manden blive i den illusion at det er ham der har scoret hende, selvom det i virkeligheden forholder sig omvendt. 

Et frækt blik og øjenkontakt kan være en invitation til hannen om at nærme sig hunnen. Han tror så, at han har taget det første skridt til at score hende. Men det første skridt lå i det frække blik fra hende. 

 

 

Nemlig, den gamle dans om den varme "grød" nu er jeg faktisk aldrig selv blevet scoret, men omvendt aldrig selv haft haft problemer med at score, elle som @Lady C skriver reagere på kvinder der har villet lade sig scorer, det næste er jo så hvad formålet med scoringer egentlig er. :mrgreen:

Redigeret af Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Som jeg siger så betaler man ikke for sex men man betaler for at jeg er nem at få med i sengen og diskressionen bagefter:P.. 

Fedt! Den replik tager jeg hatten af for og bukker...…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Det er som @Lady C skriver: Jeg er let at score for ham jeg gerne vil scores af. 

Nogle har det let, for andre er det helt håbløst.

Er jeg nemmere eller sværere at score fordi jeg er en GP? Det er jo et godt spørgsmål. Jeg tror ikke, at jeg er nemmere, fordi jeg er en GP, men måske blev jeg blandt andet en GP, fordi jeg altid har haft en let tilgang til sex. 

Det har varieret gennem tiden om jeg har været til rene seksuelle relationer i mit privatliv eller ej, men jeg tror faktisk, at jeg kan sige med nogenlunde sikkerhed, at hvad end jeg har været til og er til - lige pt. er jeg ikke nem at score - har haft meget lidt at gøre med mit bi-job her, og mere at gøre med hvor jeg ellers har været i livet. 

Redigeret af Nannas Hjørne
Erstattet , med -

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, 1 time siden:

Men det første skridt lå i det frække blik fra hende. 

Jeg kan kun blive enige med det, øh hvor er dejligt med får frække blik, noget gang jeg troede ikke på min øjne, det er altid vi mænd bliver scoret men vi lever i vildfarelse :wub:  med viljen og det passer os:D 

Frækkeste blikke fik jeg fra en helt åben omklædning rum i en boutique af en kvinde som har prøvet bh ,uha huske stadigvæk efter så mange år 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Anamen Du giver ligesom kun en enkelt mulighed for at være sværere at score - nemlig at "jeg gider ikke gratis".
Der kan jo være mange andre grunde til at en glædespige kan være sværere at score.
Vi glædespiger er ligesom alle andre kvinder ret komplekse. Det er ikke så enkelt som du lægger op til, tror jeg. 


Når jeg er og har været betalt hobby-elskerinde i en eller anden opsætning, må jeg indrømme at jeg nok er nærmest umulig at score som privatperson. Ganske enkelt fordi jeg ikke savner sex, og i øvrigt overhovedet ikke er på udkig efter en kæreste. Aldrig har jeg haft tanken "ej jeg gider ham ikke, fordi i morgen får jeg penge for det". Og det er kun en halv sandhed...
Af natur er jeg en skamløs tøjte. 
I de perioder hvor jeg ikke har haft lyst til eller mulighed for at være hobby-elskerinde, der har jeg været ret nem at score. Jeg er ikke monogam af natur, og er glad for mænd - i flertal. 
Hvis jeg en sjælden gang går i byen, så er det bestemt for at score eller blive scoret. Medmindre jeg er ude for at fejre noget med venner og veninder. 
Jeg går meget ud og spiser, og flirter med alt og alle. Mænd og kvinder, tjenere og folk i 7eleven. Når det sker at nogen spørger om mit telefonnummer svarer jeg "Det tror jeg ikke du har råd til, Honey" og blinker. Det gør jeg egentlig uanset om jeg arbejder eller holder pause, nu jeg tænker efter. Jeg tænder på at blive betalt for at have sex, måske netop derfor er jeg sværere at score når jeg ved at jeg har booket mig selv til "Fuck Buffet på Østerbro tirsdage, torsdage og søndage" :wub: 

Til gengæld kan jeg scores hvis bare jeg holder stille i et lyskryds og venter på grønt, på vej hjem fra en vagt hvor jeg "kun" har haft gæster til fransk, spansk, massage med happy ending eller andre ydelser hvor jeg ikke har fået noget i den frække ende. Så er jeg "opsparingsliderlig" og er nødt til at skaffe et skrald pjort på anden vis som privatperson før dagen er omme. 

Vi er vanskelige, komplekse, ikke analysérbare og det er ikke så sort/hvidt at det handler om penge eller ej ;) 

Kh. Eva Nadine

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm underligt men lidt sjovt spørgsmål :) jeg kan selvfølgeligt ikke udtale mig på GP'ernes vegne.

En af kvalifikationerne der må være påkrævet som prostitueret, må være en promiskuøs personlighed. Dertil et lemfældigt forhold til sex og antageligt et over gennemsnit behov.
Disse karaktertræk kunne godt tilhører "hende der er til at få med hjem".  Så man kunne spekulere i at det kan være nemmere at få et one-night stand med promiskuøs kvinde, end det er med en mere, skal vi sige "tilbageholden".

Det der kunne tale imod, er at hvis man typisk modtager mere penis end varme måltider til hverdag, så er det måske ikke liiige det man har lyst til når man har fri. 

Men spændende at høre de kære GP'ers tanker, tak til jer der har delt dem :) 

Redigeret af EksilKøbenhavner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 4 timer siden:

@Anamen Du giver ligesom kun en enkelt mulighed for at være sværere at score - nemlig at "jeg gider ikke gratis".
Der kan jo være mange andre grunde til at en glædespige kan være sværere at score.
Vi glædespiger er ligesom alle andre kvinder ret komplekse. Det er ikke så enkelt som du lægger op til, tror jeg. 


Når jeg er og har været betalt hobby-elskerinde i en eller anden opsætning, må jeg indrømme at jeg nok er nærmest umulig at score som privatperson. Ganske enkelt fordi jeg ikke savner sex, og i øvrigt overhovedet ikke er på udkig efter en kæreste. Aldrig har jeg haft tanken "ej jeg gider ham ikke, fordi i morgen får jeg penge for det". Og det er kun en halv sandhed...
Af natur er jeg en skamløs tøjte. 
I de perioder hvor jeg ikke har haft lyst til eller mulighed for at være hobby-elskerinde, der har jeg været ret nem at score. Jeg er ikke monogam af natur, og er glad for mænd - i flertal. 
Hvis jeg en sjælden gang går i byen, så er det bestemt for at score eller blive scoret. Medmindre jeg er ude for at fejre noget med venner og veninder. 
Jeg går meget ud og spiser, og flirter med alt og alle. Mænd og kvinder, tjenere og folk i 7eleven. Når det sker at nogen spørger om mit telefonnummer svarer jeg "Det tror jeg ikke du har råd til, Honey" og blinker. Det gør jeg egentlig uanset om jeg arbejder eller holder pause, nu jeg tænker efter. Jeg tænder på at blive betalt for at have sex, måske netop derfor er jeg sværere at score når jeg ved at jeg har booket mig selv til "Fuck Buffet på Østerbro tirsdage, torsdage og søndage" :wub: 

Til gengæld kan jeg scores hvis bare jeg holder stille i et lyskryds og venter på grønt, på vej hjem fra en vagt hvor jeg "kun" har haft gæster til fransk, spansk, massage med happy ending eller andre ydelser hvor jeg ikke har fået noget i den frække ende. Så er jeg "opsparingsliderlig" og er nødt til at skaffe et skrald pjort på anden vis som privatperson før dagen er omme. 

Vi er vanskelige, komplekse, ikke analysérbare og det er ikke så sort/hvidt at det handler om penge eller ej ;) 

Kh. Eva Nadine

Tusind tak for det gode svar 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Men jeg har faktisk kun haft en enkel bytur i hele mit liv hvor jeg slæbte en med hjem fra byen

Ja, det var sq en meget sjov oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dog vil jeg lige påpege at jeg for det meste har været i længere forhold siden jeg var 17.. Altså nogle forskellige forhold men af længere varighed..

Jeg tror bare mest jeg har brugt Facebook grupper til at scorer i og så har det været aftalt hvad der skulle ske og det har generelt altid været noget hvor vi har mødtes flere gange for sex og så kan det jo nok ikke kaldes one nighters længere..

Fuldemandssex har aldrig sagt mig det store måske derfor jeg ikke har den store erfaring lige der:ph34r:.. Jeg har altid haft gode veninder der har sørget for at jeg traf gode beslutninger selv i fuld tilstand:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden:

Jeg har altid haft gode veninder der har sørget for at jeg traf gode beslutninger

Aaah Ja, de berømte og berygtede "cock-blockers" 

Dem har jeg kæmpet mange kampe med, som en flok gnuer på savannen slår de ring om det udsete "offer" som de arrigt beskytter med sarkasme og mormor-arme.

Erindrer mange nederlag til disse bæster, fra min single tid <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...