Hop til indhold

Recommended Posts

 

Hejsa.

Det er længe siden jeg har haft så god en oplevelse med en thai pige :D, det billede som ligner hende mest i annoncen er der hvor hun står med stolen, men virkelighedden er bare bedre :).

 

Det var et sted jeg ikke havde været før, men det var super fine lokaler, stort bad , rent og pænt.

Blev lukket ind af en anden pige ( som også så sund og rask ud ) det må blive næste gang.  Nå men Darin kom, afregning og hurtig bad...   jeg havde skrevet hvad jeg kom for ( mere sex end massage ) .  Lagde mig på maven og hun startede med meget blide bevægelser der lynhurtigt kom ned til de følsomme områder 45 sek...    30 sek senere var jeg vendt om og gjorde mit til at hun også blev tænd,...  hun var mega engageret og har et super smil, sødt og frækt på samme tid og nogle øjne man kunne blive væk i :rolleyes:.

Forskellige stillinger med stor aktivitet og jeg måtte lade gå ...Herligt men lidt for hurtigt .

Havde lidt tid tilbage og fik noget blid massage og dæleme om hun ikke fik Herkules på dupperne igen , lidt bevist fra hendes side, da hun ikke fik nok i første omgang , tror det lykkedes i anden omgang, det var sku godt , en rigtig god dag :D....      lidt stolt af mig selv , godt klaret af en gubbe på 63 ^_^.

 

https://annoncelight.dk/showad/301606

 

 

Ha en god dag. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 21 minutter siden:

lidt stolt af mig selv , godt klaret af en gubbe på 63 ^_^.

Jamen altså... Så skulle du vel også hjem og sove bagefter? ;-) 

Nå, men spøg til side. Havde hende lidt i kikkerten fordi hun da bare ser rigtig dejlig ud, så tak for at dele din oplevelse med os andre. 
Kan du løfte sløret lidt for hvad hendes priser er og hvad man får for pengene. Håber og tror ikke at de 300 kr for 30 min "kun" er alm. massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, 1 time siden:

 

Hejsa.

Det er længe siden jeg har haft så god en oplevelse med en thai pige :D, det billede som ligner hende mest i annoncen er der hvor hun står med stolen, men virkelighedden er bare bedre :).

 

Det var et sted jeg ikke havde været før, men det var super fine lokaler, stort bad , rent og pænt.

Blev lukket ind af en anden pige ( som også så sund og rask ud ) det må blive næste gang.  Nå men Darin kom, afregning og hurtig bad...   jeg havde skrevet hvad jeg kom for ( mere sex end massage ) .  Lagde mig på maven og hun startede med meget blide bevægelser der lynhurtigt kom ned til de følsomme områder 45 sek...    30 sek senere var jeg vendt om og gjorde mit til at hun også blev tænd,...  hun var mega engageret og har et super smil, sødt og frækt på samme tid og nogle øjne man kunne blive væk i :rolleyes:.

Forskellige stillinger med stor aktivitet og jeg måtte lade gå ...Herligt men lidt for hurtigt .

Havde lidt tid tilbage og fik noget blid massage og dæleme om hun ikke fik Herkules på dupperne igen , lidt bevist fra hendes side, da hun ikke fik nok i første omgang , tror det lykkedes i anden omgang, det var sku godt , en rigtig god dag :D....      lidt stolt af mig selv , godt klaret af en gubbe på 63 ^_^.

 

https://annoncelight.dk/showad/301606

 

 

Ha en god dag. 

 

Kunne da godt tænke mig at vide hvad du gad for fuldpakke?
hvor er vi ca henne? Hvad er det tæt på hvis det er uden at afsløre gadenavn

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 2 timer siden:

Jamen altså... Så skulle du vel også hjem og sove bagefter? ;-) 

Nå, men spøg til side. Havde hende lidt i kikkerten fordi hun da bare ser rigtig dejlig ud, så tak for at dele din oplevelse med os andre. 
Kan du løfte sløret lidt for hvad hendes priser er og hvad man får for pengene. Håber og tror ikke at de 300 kr for 30 min "kun" er alm. massage.

Ha, du får vist ikke meget mere end massage i 30 min for 300 kr ..:).

Jeg havde bestilt 45 min fuld pakke , blow uden , , det gav jeg 1000 kr for,   og jeg syntes jeg fik valuta for pengene .  

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, 1 time siden:

Kunne da godt tænke mig at vide hvad du gad for fuldpakke?
hvor er vi ca henne? Hvad er det tæt på hvis det er uden at afsløre gadenavn

Jeg havde bestilt 45 min fuld pakke , blow uden , , det gav jeg 1000 kr for,   og jeg syntes jeg fik valuta for pengene .

 

sted , ikke så langt fra netto på Rismarksvej 39, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 9 timer siden:

Ha, du får vist ikke meget mere end massage i 30 min for 300 kr ..:).

 

Det er jo hvad andre tager for en times massage....

 

afløbsrenseren skrev, for 9 timer siden:

Jeg havde bestilt 45 min fuld pakke , blow uden , , det gav jeg 1000 kr for,   og jeg syntes jeg fik valuta for pengene .

Det er jo straks mere rimeligt... :-)
Tak for svaret :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun bekræfte afløbsrenserens beskrivelse. Sød naturlig pige. Ikke fotomodel, men naturligeheden og sødmen vinder, også bare i løbet af den time jeg var der. Dejlig gfe, og en kompetent, blid massage. 

Desværre en større tatoo, bliver vist aldrig ligeglad med dette,hvor eksponeret jeg end bliver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie

Så fik jeg også besøgt hende. Stille, smilende og sød. Jeg bestilte en times massage med hj. Hun er meget dygtig til massagedelen. Så hun kan bestemt anbefales ;)

 

Jeg var endda så heldig at få et lille surprise-blæs oveni... det er sgu ikke så tit det sker...  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheRookie skrev, for 16 timer siden:

Jeg bestilte en times massage med hj.

Hvad måtte du give for det? :)
Kunne da godt være man skulle aflægge hende et høflighedsvisit... :P Hun ser jo rigtig dejlig ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie
22 cm and thick skrev, for 44 minutter siden:

Hvad måtte du give for det? :)
Kunne da godt være man skulle aflægge hende et høflighedsvisit... :P Hun ser jo rigtig dejlig ud.

Det synes jeg du skulle ;) 800. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig sød pige. Havde fornøjelsen af en time med hende i mandags. Rigtig lækker krop, masser af kys og nærvær og ingen glidecreme, men naturlig våd. Sluttede med dejlig massage efter en gang meget varm sex med masser af luft fra den opstillede blæser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så lykkedes det mig endelig at besøge Darin. :-P Kan kun tilslutte mig de forskellige beskrivelser af hende. Hun er en skøn "lille kvinde", smilende, god service og så virker hun sgu til at være sådan lidt små-liderlig hele tiden. Servicen var klart langt over hvad man gennemsnitligt møder hos Thai-kvinder og vil som sådan ikke tale om indlevelse da det mere var tale om at hun tog del i løjerne og klart kunne lide det... :-) Hun kunne i hvert fald tydeligvis lide at blive slikket... :-P 
Vil ikke skrive så meget mere da andre har beskrevet hende... 
Hun er rimelig nem at snakke med og har et fornuftigt engelsk. Hun regnede med at blive et par måneder endnu.

Kan I lide en lækker lille naturlig Thai er det bare af sted med jer... 
Sidst - men ikke mindst - husk som altid at være rigtig god ved hende, for så er hun også ovenud god ved jer. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må også hellere få aflagt hende et visit i næste uge. 
 

faktisk lidt frækt, at hele broder logen arbejder sig ihærdigt igennem de samme piger :-P

Måske pigerne burde begynde at give os karakterer for bedste indsats :P:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna
MotionMan skrev, Lige nu:

 

Måske pigerne burde begynde at give os karakterer for bedste indsats :P:D

Det ku nu være en sjov gimmick, tvivler dog stærkt på at de ville fortælle sandheden, en dårlig karakter til kunden og han kommer helt sikkert ikke igen. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
A. Senna skrev, for 4 timer siden:

en dårlig karakter til kunden og han kommer helt sikkert ikke igen. :D

Selvfølgelig gør han da det... Han skal jo øve sig... :rolleyes::D Men er vi ikke alle superelskere der ender øverst på skammelen? Det er jeg i hvert fald... Hvis jeg altså selv skal sige det... ;) Men - det skal jeg nok afholde mig fra. :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 34 minutter siden:

Men er vi ikke alle superelskere

Det er vi jo åbenbart, hvis man skal tage de mange beskrivelser af hvor pigerne gang på gang vrider sig i fryd, og kommer i voldsomme orgasmer flere gange i løbet af et besøg på 30-60 min. Og naturligvis gør det samme med dagens øvrige 10-15 gæster ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære alle

Først vil jeg gerne sige tak  for afløbsrenseren og 22 cm and thick. Da jeg har læst jeres  anmeldelser besluttet mig at besøge hende. Hun er bare vild, god til sex og mindre god til message. Smuk er hun i min øjne, hendes smukhed kampenes med venlighed og imod kommende. Hun var hele tiden opmærksom på mig.     

Del dette indlæg


Link til indlæg
Victorsmil skrev, for 4 timer siden:

Kære alle

Først vil jeg gerne sige tak  for afløbsrenseren og 22 cm and thick. Da jeg har læst jeres  anmeldelser besluttet mig at besøge hende. Hun er bare vild, god til sex og mindre god til message. Smuk er hun i min øjne, hendes smukhed kampenes med venlighed og imod kommende. Hun var hele tiden opmærksom på mig.     

Ingen tak for det, det var ren fornøjelse :).         Og jeg har en aftale med hende i morgen tidlig :rolleyes:, jep det bliver en go da.....Glæder mig meget, men ved også godt at det ikke er sikkert at anden gang bliver så god som første .   Men jo hun bliver nok det sidste jeg tænker på når jeg lægger mig til at sove ;).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været ved Darin 3 gange nu, og må sige at hun gør det rigtig godt. 

Hun er sød, smilende og en lidt stille pige, men har været tilfreds med hendes indlevelse hver gang

Del dette indlæg


Link til indlæg
ara skrev, for 1 time siden:

Er Darin rejst , nogen der ved noget.

Da jeg var der sagde hun at hun ville blive til september, så ja, hun er nok smuttet. Surt for dig hvis du ikke nåede at besøge hende. ;-) Men vi kan jo alle håbe hun kommer tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...